Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Uniwersytecik

UNIWERSYTECIK.....blog Autumn Art
poniedziałek, 17 stycznia 2011 20:46    
                Długo mnie nie było-ano tak trzeba było..Wreszcie wyszłam z domu bo w piątek miałam zajęcia z plastyki na UNIWERSYTECIE WIEKU TRZECIEGO.Wspaniali ludzie-bardzo ciepli,zdolni a ja ich podsłuchuję,podglądam ,uczę się i staram się wnieść coś swojego-.Odpoczywam wśród nich....jest fajnie.Poniedziałek-dzisiaj dzień cały chodziłam roztrzepana(zdałam sobie z tego sprawę dopiero wieczorem-wystraszyło się lustereczko...czy wszystkie kobiety co malują są tak roztrzepane....?) Ale co tam włosy!Ja tak szybko chciałam,tak bardzo chciałam namalować drzewko ze swego snu-.Namalowałam oczywiście-akrylem na płótnie..nie mogę go poprawić bo mąż mi zabrał-ha..ha...takie mu się podoba i już...a że męża trzeba słuchać...to niech będzie...! ...i I wreszcie się uczesałam -w lustereczku pokazałam-no może być...i do komputerka....A oto stronka internetowa -zobaczcie sami.Uniwersytet Starszych I JA-blog Autumn Art -dużo wiadomości o malarstwie ,fimy,obrazy WIELKICH MISTRZÓW pędzla.Pięknie prowadzony przez malarza który dokumentuje NASZE poczynania malarskie- opisując spotkania każdego piątku.,zamieszczając fotki naszych obrazów na blogu.Moich jest malutko...bo nowa jestem-ale koleżanki i koledzy mają już duże zbiory obrazów przepięknie namalowanych-są bardzo uzdolnieni .
i


Tagi: Obrazy na płótnie, emeryci, UNIWERSYTET TRZECIEGO WIEKU, blog Autumn Art , chińskie malowanie tuszem                 Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 19 kwietnia 2011 9:40

Lubię oglądać obrazy,ten też mi się podoba Miłego dnia i zapraszam

autor Elżbieta

blog: www.wybrane-wiersze.bloog.pl
dodano: 23 stycznia 2011 1:41

Krysiu... znowu nacieszyłam oczy Twymi ślicznymi, lekkimi obrazkami... Jak zawsze odetchnęłam tu atmosferą sztuki... Jestem bardzo zajęta różnymi sprawami, więc wybacz te rzadkie odwiedziny. Pozdrwiam najmocniej - Krystyna

autor Laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 22 stycznia 2011 20:05

Obrazeczki - cudności ! Super hobby i gratuluję aktywności. Cieszę się,że znalazłam tu adres.Klikuski !

autor Bet-Wędrowna Mrówka
dodano: 22 stycznia 2011 9:47

Krysiu, wstałam i wzięłam się do roboty:))) zajrzałam do Ciebie, żeby się przywitać i życzyć dobrego dnia.

autor marysia

blog: kwiaty-majki.blog.onet.pl
dodano: 22 stycznia 2011 6:15

pozdrowionka

autor Donatella

blog: codniainna.bloog.pl
dodano: 21 stycznia 2011 18:40

Ulu-nie mogę znależć u Ciebie miejsca na komentarz i podziękować za wpis na moim blogu...Pozdrawiam serdecznie.

autor krychabk

blog: krystynkabaj.bloog.pl
dodano: 21 stycznia 2011 17:56

Krysiu dziękuję Ci za te mądre słowa. Pocieszyłam koleżankę. Ani ona ani ja nie wtrącamy się do naszych dzieci, bo przecież nikt za nikogo życia nie przeżyje. Tylko ma do mnie zaufanie i po prostu z czystej troki o nich chciała to ze mną przedyskutować.Pozdrawiam

autor modest11

blog: teresa152.bloog.pl
dodano: 21 stycznia 2011 12:49

Krysiu, pomylilam swój nowy adres - ten powinien byc dobry:))) Milego weekendu:)

autor nagietek

blog: nagietek2.blog.onet.pl
dodano: 21 stycznia 2011 12:00

Krysiu, macham weekendowo:)

autor marysia

blog: kwiaty-majki.blog.onet.pl
dodano: 21 stycznia 2011 9:52

Witaj Krysiu Piękne...Brak słów.Podziwiam Ciebie ,że jesteś taka aktywna.Będziesz żyła 200lat::))czego życzę.Weszłam na blog . Uniwersytet Starszych...Powiem ,że urzekło mnie piękno obrazów ...Tu można odpocząć ::)) Jak można mieć taką rękę do malowania? Pięknie>Pozdrawiam

autor danka-lira

blog: www.lira.bloog.pl
dodano: 20 stycznia 2011 18:27

Krystynko - jaka Ty jestes zdolna!!! Pozdrawiam Cie goraco z nowego bloga marigold

autor nagietek2

blog: nagietek2.onet.bloog.pl
dodano: 20 stycznia 2011 15:04

Byłam zobaczyć na wskazaną tu stronkę Uniwerku, Krysieńko. Zostawiłam pozdrowienia dla Ciebie i Przyjaciół. Podziwiam i kibicuję z ogromną przyjemnością. Tak trzymaj... :)

autor bellatrix2009
dodano: 19 stycznia 2011 19:52

sliczne

autor anya
dodano: 19 stycznia 2011 19:18

Krysiu fajna sprawa, że możesz się w ten sposób realizować.Pozdrawiam

autor modest11

blog: teresa152.bloog.pl
dodano: 19 stycznia 2011 19:14

Krysiu fajnie, że udało Ci się znaleźć taki Uniwersytecik i możesz się realizować. Pozdrawiam

autor modest11

blog: teresa152.bloog.pl
dodano: 19 stycznia 2011 19:04

Gdybym znalazła troszkę czasu to i na taki uniwersytecik dałabym się namówić. Wnuki też mnie szkolą i to dosyć pozytywnie.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.onet.pl
dodano: 19 stycznia 2011 14:20

Zazdroszczę Ci droga Krysiu takiej możliwości uczestnictwa na uniwersytecie IIIwieku.A twoja radość kolorów życia mi się udziela.Życzę kolorowych snów i twórczych wszystkich dni. Pozdrawiam serdecznie.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 19 stycznia 2011 14:07

Pozdrawiam Ciebie Krysiu bardzo serdecznie i życzę wszystkiego co najlepsze na wszystkie moje nieobecne dni.Helena:))

autor lenakwiecinska

blog: zapiskileneczki.bloog.pl
dodano: 18 stycznia 2011 23:05

Widać,że to co robisz sprawia Ci wielką satysfakcję:)Drzewka super jak zawsze...kocham malarstwo:)

autor jrp34

blog: room23a.bloog.pl
dodano: 18 stycznia 2011 22:45

Cieszę się, że robisz to co kochasz, że podejmujesz nowe wyzwania. To Cię uskrzydla i dodaje radości... Pozdrawiam ...

autor nena23lawa

 blog: zwiewny-aniol.bloog.pl            dodano: 18 stycznia 2011 20:39

Pozdrawiam z nowym wyglądem bloga!:)

autor toiow

blog: tooioowoo.bloog.pl
dodano: 18 stycznia 2011 20:18

Najważniejsze to potrafić znaleźć sobie odpowiednie zajęcia, które pozwalają nam się realizować i poznawać to, czego jeszcze nie znamy.:)) pozdrawiam cieplutko B.

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 18 stycznia 2011 19:45

Tak Krystynko, już nic śp.Krzysztofa nie boli, nie cierpi. Słucha chórów anielskich. Bardzo go ceniłam za to jakim był człowiekiem i jak potrafił walczyć z chorobą. Byłam na stronce- ciekawa, bardzo fajne zdjęcia z dziewczynką i chłopczykiem. Prezentacja Twoich obrazów Krysiu jest super. Szczerze Ci zazdroszczę talentu:) Drzewko też prześliczne. Dobrze, że na uniwersytecie trzeciego wieku ktoś pomyślał, żeby Ciebie zaprosić. Seniorzy wiele skorzystali a i Ty Krysiu miałaś okazję ich podpatrzeć:) U nas też działa taki uniwersytet. Wiem, że mają język rosyjski, niemiecki i zajęcia informatyczne. Kiedyś bardzo bym chciała być aktywną seniorką:) Bardzo dziękuję za miłe odwiedzinki. Pozdrawiam z całego serca.

autor marysia

blog: kwiaty-majki.blog.onet.pl
dodano: 18 stycznia 2011 19:45

Przepraszam, może mało delikatna jestem... ale Krysiu pięknie "oswajasz" czas, tylko podziwiać, za to że się realizujesz, pięknie malujesz i ten spokój który bije od Ciebie... Cudnie!!!

autor dotkabar

blog: pajeczyca.bloog.pl
dodano: 18 stycznia 2011 18:03

Witaj Krysiu..Gratuluję cudnego pomysłu pójścia na Uniwersytet Wieku Trzeciego..Weszłam na stronkę..łał..też cudnie..Podziwiam Twoje dzieła Artystyczna Duszyczko..chwyta za serce ten Twój sen przeniesiony na płótno..śliczne drzewko..i nic dziwnego..że mąż zabrał..Krysiu dziękuję ślicznie za wizytkę i przemiły komentarz..Pozdrawiam Ciebie cieplutko Helena

autor Lenakwiecinska

blog: zapiskileneczko.bloog.pl
dodano: 18 stycznia 2011 17:43

A na zdjęciu jak zwykle ślicznie uśmiechnięta:):):)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 18 stycznia 2011 17:17

Drzewko rzeczywiście jak ze snu :) Życzę powodzenia na Uniwersytecie Trzeciego Wieku :) Pozdrawiam serdecznie.

autor grzanka31

blog: singiel3312.bloog.pl
dodano: 18 stycznia 2011 12:29

Drzewko śliczne. Jest w nim coś magicznego Pozdrawiam serdecznie Elżbieta

autor motyl2.bloog.pl

blog: motyl_2
dodano: 18 stycznia 2011 11:52

Byłam na stronce, wspaniała, a Twoje obrazy z pejzażami cudowne. Filmik już kiedyś oglądałam, ale i dzisiaj z ogromną przyjemnością podziwiałam Twoje dzieła. Ty to masz talent! Wiele w tym prawdy - z tym roztrzepaniem. Wiem to po mojej Córce. Aha, zjadło Ci się "r" w tytule. Dziękuję za wizytkę! Miło mi, że Cię przekonałam do kuracji czosnkowej. A więc na zdrowie... i uśmiech! Pozdrawiam serdecznie! Czosnkowa Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 18 stycznia 2011 9:05

Klik dobry:) Wcale nie dziwię się, że mąż zabrał obraz.Też bym zabrała, gdybym miała taki przywilej

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 18 stycznia 2011 3:38

drzewko faktycznie jak ze snu;-) kolorowego snu Ci życzę

autor Donatella

blog: codniainna.bloog.pl
dodano: 17 stycznia 2011 23:10

Chciałabym, żeby to drzewo pojawiło się w moim śnie. Jest b. magiczne. Artystyczne roztrzepanie, nieogarnięcie jest piękne.

autor Vehuan

blog: poszukaj.bloog.pl
dodano: 17 stycznia 2011 23:03

Drzewo jak z bajki lub ze snu i delikatne, jak Ty. A na uniwerku to w malarstwie będziesz wiodła prym - bo to lubisz, i dawno uprawiasz. Pozdrawiam serdecznie.

autor majka47

blog: moje-trzy-grosze.bloog.pl
dodano: 17 stycznia 2011 23:01

Witaj Krysiu:) Roztrzepanie leży w naturze artystycznych dusz:) Piękne masz sny, a dzięki Twojemu talentowi, możesz je zatrzymać na dłużej:) Pozdrawiam serdecznie:)

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl
dodano: 17 stycznia 2011 22:04

oczywiście TWÓJ sen mnie zachwycił.

autor icudaki

blog: rozmaite-tak.bloog.pl
dodano: 17 stycznia 2011 22:03

pomysł z uniwersytetem-pogratulować, ale mnie zachwycił twój sen, przeniesiony na płótno. Wiedziałam, że coś się szykuje, pozdrawiam

autor icudaki

blog: rozmaite-tak.bloog.pl
dodano: 17 stycznia 2011 21:58

oj są są ... a przynajmniej ja jestem roztrzepana i to nie tylko kiedy maluję, bo właściwie teraz już nie maluję ... piękne to drzewo Krystyno ... takie ekspresyjne ... lubię taki sposób malowania ... i zdjęcie Twoje prześliczne ... masz w sobie coś bardzo ciepłego i eleganckiego ...masz coś z kobiet z rodziny mojej Mamusi ... trudno mi określić to coś ... ----------- a pomysł z uniwersytetem to masz wspaniały ... tylko przyklasnąć ... wiesz - moja Ciocia postanowiła w wieku 60 zapisać się na prawo i to na normalny uniwersytet,Ciocia mieszka w Brazylii ... tutaj, w Polsce, skończyła historię sztuki a potem wyjechała z mężem i dwójką dzieci do Sao Paulo, bo Wujek dostał pracę na uczelni ... potem urodziła jeszcze dwójkę i adoptowali trzecie .. tak więc z piątką dzieci nie pracowała ... po 60-ce zapisała się na prawo i studiowała jak Pan Bóg przykazał tyle samo czasu, co młodzi studenci .... jak po obronie pracy przysłała zdjęcie ze swoim promotorem to wszyscy się uśmiechnęli - wyglądała jak z wnuczkiem ... Cioteczka ma mocno po 70-ce i pracuje ... bojowa kobieta ... jak ją wujaszek zostawił z 5 dzieci to poszła do pracy ... nie wiem jak ona to robiła ale Polka została tłumaczką ale bez związku z naszym językiem ... była tłumaczką hiszpańsko-portugalską ... też mi na taką bojową optymistkę wyglądasz ... POZDRAWIAM ... jeszcze poczytam Twoje wcześniejsze wpisy, bo dawno mnie tu nie było ....

autor biruta M Liberalka

blog: violka-historie.blog.onet.pl/
dodano: 17 stycznia 2011 21:22

Matematyczki też są roztrzepane.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.onet.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz