Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 18 października 2014

Pażdziernik jesienny

Pażdziernik-
              Już druga połowa pażdziernika a ja nic nie namalowałam....Dlaczego? Na to pytanie nie mam odpowiedzi....Mogę napisać że brak czasu,itd itp....Troszkę mi smutno jest-taka jesienna nostalgia.Zostawiam serdeczne pozdrowienia i obrazek który namalowałam kiedyś....Czekam na ...Na co? Wiem że będzie jeszcze bardzo kolorowo.Krystyna



13 komentarzy:

  1. Niestety, o tej porze roku, gdy szybko zapada zmierzch i często niebo jest szare, trudno o natchnienie do malowania i pisania.
    Twoje margerytki są śliczne.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ..jest szaro,buro.Słoneczko chce jeszcze się pouśmiechać promyczkami,ale ma trudności.Myślę że jeszcze nastaną piękne dzionki.Dziękuję za odwiedzinki i komentarz.Pozdrawiam serdecznie.Krystyna

      Usuń
  2. Oj, nie zgadzam się. Jest piękna kolorowa polska złota jesień. I to nie tylko u nas, u mnie. Od ponad tygodnia oglądam tak cudne barwy liściastych koron drzew, że aż żałuję, że nie umiem malować. A nawet na Litwie będąc na wycieczce widziałam też same kolory i jesień przecudną. na prawdę, nie tylko będzie, jest cudnie :-))) Wystarczy odrobina słońca. U mnie słońce jest niemal cały czas od dwóch tygodni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień jak zwykle jest piękna-ale w moim serduchu troszkę goryczy i dlatego nie widzę wszystkich barw.Wiem napewno że zagości lada moment u mnie radość i odezwie się znów wena.Dziękuję za odwiedzinki i komentarz.Krystyna

      Usuń
  3. Czasem jesienna nostalgia dopada, gdy za oknem szaro i deszczowo...
    Nie jestem zaskoczona Twoim złym samopoczuciem. Powróci słoneczko i będzie dobrze.
    U mnie dopiero dzisiaj pojawiło się słońce. Od dwóch tygodni jest deszczowo i zimno. Jesiennie.
    Krysiu, miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za słowa otuchy.Wiem że już za chwilkę będzie dobrze i radośnie.Pozdrawiam serdecznie.Krystyna

      Usuń
  4. Krysiu obrazek śliczny, Tegoroczna jesień piękna, przynajmniej u mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki i opinię o obrazku.Pozdrowionka zostawiam.Krystyna

      Usuń
  5. Prześliczny obrazek :) Tak jak i jesień jest piękna :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki jesienne i komentarz.Pozdrawiam serdecznie.Krystyna

      Usuń
  6. U nas na wsi jest już bardzo, bardzo kolorowo. Obrazek pełen energii, życia, barw... piękny.
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że twoja wioseczka taka kolorowa.Moja też ale ja jeszcze troszkę smutku mam w serduchu i nie dostrzegam tych barw.Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz.Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  8. Krysiu obrazek śliczny. Niestety ale człowiek ma to do siebie, że od czasu do czasu - nostalgia go nachodzi i właśnie wtedy nic się nie chce... o!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń