Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 27 października 2013

Pani jesień.





Tutaj też są moje prace   Kolorki jesieni na kartce A4















A teraz obraz namalowany akrylem na plótnie w 2007-Jesienna dziewczyna tańczy na liściu-w tle kwiaty które znow zakwitną na wiosnę
.Z serdecznymi pozdrowieniami.Krystyna

15 komentarzy:

  1. Patrzę od samego rana,
    to chyba Krysia ta sama.
    LW

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny, było małe zamieszanie,
    ale powróciłem, prawie po miesiącu.
    Cieszę się, że jesteś na blogspocie,
    bo ma wiele zalet, a najważniejsza brak reklam.
    LW

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysiu ,gdybym miała wybierać który mieć u siebie z twoich prac ..Przyznam ,byłabym w kropce...Wszystko takie piękne::)))Pozdrawiam serdecznie .U mnie halny i deszcz wielkości grochu ale ciepło::)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam!
    Dziękuję za wizytę na moim blogu i komentarz.
    Obrazy super, masz poczucie piękna.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękne obrazy, niesamowite kolory :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, bardzo optymistyczne:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klik dobry:)

    Najbardziej barwną Dziewczyną, która tańczy nie tylko na liściu jest Krystynka,o!

    Pozdrawiam kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze, śliczne i barwne Twoje obrazy.
    Pozdrawiam Anna z "Życia Anny".

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne i kolorowe.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne i kolorowe.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Krysiu śliczne są te Twoje obrazy,
    takie kolorowe i typowo jesienne.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrzę i podziwiam, jak zwykle piękne prace.
    U mnie cicho, bo nie mogę się zalogować, a WP
    jakoś nie kwapi się z pomocą, więc nie będę dawać
    im powodów do satysfakcji, że coś mi się nie udało.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszej pracy twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  13. rodorek.bloog.pl19 listopada 2013 23:08

    Twoje obrazy rozświetlają nawet taki ponury i deszczowy dzień jaki zapowiada się na dziś:)
    Podziwiam Krystyno:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne obrazy!!! I te kolory, które sprawiają że od razu jakoś tak optymistycznie patrzy się na świat!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń