Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 3 września 2013

Gminne Dożynki Stargard Szczeciński w Witkowie Pierwszym i MY

31 sierpnia roku 2013 w małej wiosce Witkowo Pierwsze odbyły się Dożynki Gminy Stargard w powiecie stargardzkim.Było pięknie,kolorowo,wesoło.Z mężem pokazaliśmy Swoje skromne prace.Byliśmy zaproszeni przez Pana Sołtysa za co serdecznie dziękujemy.Oto sprawozdanie.Wieńce dożynkowe zobaczysz tutaj-aktywny linkDożynki Witkowo Pierwsze-Gminy Stargard 2013





















Te obrazki były ze mną na dożynkach  a teraz czekają na ponowne  zawieszenie w domowej galerii...Dzięki nim jest kolorowo i wesoło.









23 komentarze:

  1. Widzę , że mieszkasz gdzieś w pobliżu mnie. Nie byłam na dożynkach mnóstwo lat, a kiedyś regularnie jeździliśmy do Wolina. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna prezentacja, znakomite zdjęcia:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje obrazy zawsze poznałabym wśród wielu innych, bo masz swoisty styl.
    Zdjęcia piękne, szczególnie po powiększeniu, gdy można przyjrzeć się szczegółom.
    Kiedyś w klasie miałam wieniec dożynkowy, który sprezentował mi jakiś lokalny prominent.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. POĘKNIE WYGLĄDASZ KRYSTYNKO ... podziwiałam też na zbliżeniu Twoje obrazy :-)
    widzę, że przeniosłaś się na blogdpot, ja też
    PIĘKNIE SIĘ TU URZĄDZIŁAŚ
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Dożynki? - o nich zapomniałam. Zdjęcia wzniecają nostalgię, a Twoje obrazy, styl uroczy i niespotykany - jest w nich radość, a jej każdy z nas łaknie, jej nigdy nie za wiele. Lubię tu zaglądać, czuję Twój entuzjazm do wszystkiego co widzisz i się z nami dzielisz. To na pewno tak jak i mnie, mobilizuje wielu. Trzymaj tak dalej Krysiu!
    Serdeczne pozdrowienia
    Liliana
    http://owocdecyzji.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Krysiu, przyszłam z rewizytą, Super zdjęcia z dożynek. Byłam dwa lata temu w Chodczu na dożynkach, to było fajne przeżycie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała fotorelacja z Dożynek... Gratuluję! I Wy tam z Waszymi pięknymi dziełami... Tym bardziej gratuluję!
    Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za wizytę! Halszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, ze ciekawwa i kolorowa impreza była. A który wieniec dożynkowy wygrał? Bo u nas zawsze przy okazji konkurs jest organizowany. Twoje obrazy są nawet duże, jakoś nie miałam wyobrażenia, jakiej one są wielkości, dopiero teraz zobaczyłam


    notaria.

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie, SERDECZNOŚCI:)CZ.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Krysiu!
    To była bardzo piękna impreza.
    Fantastyczna seria zdjęciowa. Miło się je oglądało.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne jest to ,że takich imprez tak "dostatnio". Super właśnie, że na wsiach tak fajnie ludzie się łączą się we wspólnym dziele, bawią itp.
    Na pewno super spędziłaś czas
    Niech życie obfituje w same dobre chwile

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że takich imprez jest coraz więcej...miało być:):):

      Usuń
  12. Kochana Krysiu, wpadłam podziękować za Twoją pamięć pomimo mojej nieobecności i zostawić Ci serdeczne, ciepłe myśli. Przepraszam za nieobecność. Ściskam mocno.
    Majka z kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapomniałam już, że takie imprezy istnieją! Bardzo barwne i widowiskowe. Obudziły się wspomnienia, gdy jako mloda dziewczyna bywałam na dożynkowych imprezach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rodorek.bloog.pl8 września 2013 23:32

    W ubiegły weekend byłam na dożynkach w Bledzewie. Wróciłam zachwycona, zwłaszcza podobały mi się cudne wieńce dożynkowe:)
    Dzięki Krysiu za fotorelację!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Krysiu,ależ cudnie,barwnie i wesoło.W ubiegłym roku również byłam na dożynkach,fajna impreza i wiele ciekawych rzeczy.W tym roku niestety czas mi nie pozwolił.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Barwna relacja zdjęciowa z dożynek. Gratuluje wystawy. Wybrałam dla siebie ten obraz
    z dziewczyną z kwiatem we włosach albo tę w niebieskiej sukience...
    Kolorowe są Twoje obrazy , Krysiu, przez to żywe. Pozdrawiam - Krystyna z niebieskiego blogu i nie tylko...

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, kolorowo i pewnie bardzo wesoło. U nas też już po dożynkach. Piękna tradycja.
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Na takich dożynkach to czuje się naszą Polskość, jest radośnie, jarmarkowo, kolorowo....

    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorowo i wesoło na dożynkach.
    Piękne prace. Wieniec dożynkowy też bardzo ładny.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio też byłam na dożynkach ale były chyba o wiele skromniejsze niż u was ............pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna impreza, bardzo radosna i kolorowa;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj, Krystynko, pozdrawiam po długiej przerwie i moc serdeczności przesyłam Tobie,j.

    OdpowiedzUsuń