Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 4 maja 2014

Majowo

Już maj ..
.Tak długo mnie tutaj nie było.....Serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających   .postaram się nadrobić zaległości i odwiedzić wspaniałe blogi.Zostawiam obrazek  ołówkowy  na kartce A4-powstał dzisiaj.Ja widzę w nim wszystkie kolory tęczy....Jest dobrze-będzie jeszcze lepiej-i o to chodzi....Zostań obrazeczku ...




10 komentarzy:

  1. Witaj majowo! Tutaj jestem pierwszy raz. Piękne masz motto. To jest fajne na emeryturze, że można robić, co się chce:) I byle tylko zdrowie dopisywało. Dużo zdrowia! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, że już jesteś :) A obrazek jest przepiękny. Pole do popisu dla mojej kolorowej wyobraźni :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam ale tu pieknie i bajkowo beda stalym gosciem napewno
    Bardzo dziekuje za odwiedziny u mnie i piekny komentarz
    Pozdrawiam i zycze tez zdrowka i dalszej tak cudownej pracy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna praca. Kolorem nie zawsze można opowiedzieć o życiu, ono nie jest barwne tak do końca. Trzeba je widzieć takim. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj ;)
    Jestem z rewizytą ;)
    Wpis w maju?, a co u Ciebie aktualnie?
    Pozdrawiam mile :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie jesteś.Cieszę się , że wróciłaś na blogiernię.Pozdrawiam.Ula

    OdpowiedzUsuń
  7. Krysiu, tyle czasu nic nie pisałaś na swoim poprzednim bogu i byłam pewna, że go porzuciłaś.
    Dziękuję za wizytę na moim blogu "Życie Anny".
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak długo Cię nie było ale i dalej Cię nie ma, a to już zaraz wrzesień... :) Śliczny obrazeczek.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Krysiu, dzięki za słodkie słowa. No i dzięki nim weszłam do Ciebie. Uśmiechnęłam się pod nosem, pokiwałam głową jako że obie nie jestśmy już tak jak kiedyś aktywne na blogach. Przez życie zmierzamy różnymi szlakami i jak widać blog nie zawsze jest po drodze. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Terimakasih telah memberikan informasi menarik. Jika tidak keberatan, silahkan anda mengunjungi blog saya, banyak artikel menarik seputar PB Garena Dan Solusi Line, contohnya seperti dibawah ini.

    Garena Indonesia Buat Akun Full Verifikasi (5 menit selesai)
    Buat Akun PB Garena Indonesia
    Cara Mengatasi Video Call Line Tidak Ada Gambarnya
    Cara Mendapatkan Koin Line Tanpa Membeli
    Bagaimana Cara Mendapatkan Koin Di Line

    OdpowiedzUsuń