Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Obiecałam obrazeczek-jest

Obiecałam obrazeczek-jest(akryl)
sobota, 27 listopada 2010 18:25  
       Nazwałam ten akrylowy obrazek...Babuleńka KIKI-jest taki bajkowy....Kiki biega teraz po kolorowych łąkach i z góry przygląda się nam szczęśliwa.....             Komentarze



dodano: 06 grudnia 2010 23:53

Witaj Krysiu! Portret Kiki jest cudowny i sama Kiki też. Ja też lubię malować akrylami :) Pozdrawiam w imieniu własnym i czwórki domowych kocic - Burki III, Głucholki, Czarnej Olki i Nurki vel Ślepotki.

autor Pleciuga
dodano: 03 grudnia 2010 16:59

Pięknie się prezentuje Kiki na tym obrazeczku Miła pamiątka. Pozdrawiam serdecznie Elżbieta.

autor motyl_2

blog: motyl2.bloog.pl
dodano: 01 grudnia 2010 21:14

Piękny obrazeczek Kiki :) Mimo to, że już jej nie ma, w twej pamięci na pewno pozostawiła mnóstwo wspomnień, które na długo wypełnią pustkę po jej stracie i nie jeden raz wywołają uśmiech Pozdrawiam serdecznie. :)

autor grzanka31

blog: singiel3312.bloog.pl
dodano: 01 grudnia 2010 11:28

Śliczny słodki koteczek .Ale jak król wygląda::))Pozdrawiam cieplutko.Jak zwykle kolory są zniewalające w Twojej pracy

autor Danka-lira

blog: www.lira.bloog.pl
dodano: 30 listopada 2010 8:18

Witaj! Śliczny obrazeczek. Fajne takie wspomnienia. Pozdrawiam

autor modest11

blog: teresa152.bloog.pl
dodano: 29 listopada 2010 10:30

przepiękny jest ten obraz ,co do tego co napisałaś już to nie jest piękne co robie bo już nie jestem wolontariuszką niestety ...

autor kapciuszek91

blog: kapciuszek91.bloog.pl
dodano: 28 listopada 2010 22:51

Śliczna mordka:-) Obrazek też. Pozdrawiam najserdeczniej

autor Ela

blog: www.wracam-na-scene.bloog.pl
dodano: 28 listopada 2010 22:02

Obrazek z Kiką, jak widzę... Szkoda,ze jej nie ma, ale masz na szczęście tyle wspaniałych wspomnień i swoje obrazki. To łagodzi smutek. Zapraszam na niecodzienną opowieść o blogowej przyjaźni.

autor bellatrix2009
dodano: 28 listopada 2010 15:06

Świetnie to wyszło. Kiki po góralsku:):):)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 28 listopada 2010 10:10

Choć... jak przyjrzałam się jeszcze raz, to kicia zdaje się być smutna.

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 28 listopada 2010 10:07

Klik dobry:) Obrazek przeuroczy i tak, jak zapowiedziałaś wesoły. Pozdrowienia i serdeczności!

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 28 listopada 2010 9:40

Krystynko, jaką techniką malujesz swoje obrazy? Wyzwalają we mnie pokłady radości, nadziei, i zdumienia dla świata zupełnie mi dotychczas nie znanego. Włosy pofarbowałam. Fryzura jest super!!!

autor Vehuan

blog: poszukaj.bloog.pl
dodano: 28 listopada 2010 9:00

Wyjątkowa kicia i bardzo zdolna MALARKA...jego PANI..pięknie uwieńczyłaś wspomnienie o swojej kociej przyjaciółce. Ślicznie malujesz Krysiu.Cieplutko pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny oraz ciepłe słowa.Helena

autor lenakwiecinska

blog: zapiskileneczki.bloog.pl
dodano: 28 listopada 2010 8:34

Jej! ale fantastycznie przedstawiłaś Kiki. Ten obrazek wymagał zapewne dużego wkładu pracy Krystyno. Efekt jest świetny. pozdrawiam B.

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 28 listopada 2010 7:42

I wspomnienia zostały uwiecznione:) Pozdrawiam

autor jrp34

blog: room23a.bloog.pl
dodano: 27 listopada 2010 22:51

No, no, to musiała być wyjątkowa koteczka, żeby zasłużyć na taki portret. :)

autor zakochana_aniolka

blog: markomanka.bloog.pl
dodano: 27 listopada 2010 22:43

Ojej... jak śliczna babuleńka! Proszę, to jest talent Dziękuję za wizytkę! Miło mi, że podobają Ci się moje wspomnienia. Dziękuję za cieplutkie słowa! No wiesz, w życiu nie można mieć wszystkiego. Ty masz za to talent malarski, a ja ni w ząb malować nie umiem... i wręcz nadziwić się nie mogęskąd talent malarski wziął się u mojej Córki. Pozdrawiam bardzo gorąco... mimo siarczystej zimy za oknem! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz