Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 7 lipca 2013

Na moim ogrodeczku kolory -natura tak cudnie namalowala obrazy


W czerwieni-też moja

To pierwsza część fotografek-wystarczy...Resztę kolorow zachowam aby namalować obrazy-pozazdrościlam  naturze.Nigdy jej nie dogonię ale jakieś obrazki powstaną.Może też będą  ładne-zobaczymy....


Moj starszy blożek



















































19 komentarzy:

  1. Witaj Krysiu!
    Twój ogródek jest prześliczny.
    Rośliny wiedzą, że je bardzo lubisz. Może i do nich mówisz?
    Prześliczne zdjęcia. Zachwyciła mnie Twoja róża. wspaniała odmiana.
    Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak-uwielbiam kwiaty i gadam do nich to prawda....Ach te kolory-to niesamowite jest.Ciągle się zachwycam,nawet te najmniejsze kwiateczki mają taki urok...Mój ogrodek jest taki nieuporządkowany-wszystko jest wszędzie.-ale ja tak lubię.Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Witam, piękne, kolorowe zdjęcia, aż czuje się zapach kwiatów.

    Pozdrawiam serdecznie, JoAnna.

    OdpowiedzUsuń
  3. JanToni341.blogspot.com7 lipca 2013 13:29

    Piękny ogródek
    i... blog.
    LAW

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu ślicznie jest w Twoim ogrodzie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne fotki.Natura najpiękniejsze tworzy obrazy.Kwiaty to wdzięczny temat.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Krysiu a moje lilie dopiero wychodzą z ziemi::)) Może w sierpniu zakwitną ::))W maju je wsadziłam tak pod koniec miesiąca...czekam na urok liliowego cudu::)) Pozdrawiam cieplutko..

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kwiaty, ogrody to cudowne i magiczne miejsca:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak już pisałam na poprzednim blogu: Piękny ogród... Rajski można by rzecz. I Ty w nim. Pewnie Twoje i Twojego Męża - oczko w głowie. A te kwiaty? Aż dech zapiera...

    Pozdrawiam cieplutko! Halszka|kwiat|

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękne fotografie i ładne otoczenie Twojego domku. Obcowanie z naturą wzbogaca, a kolory dają energię do życia. Miłych dni, wśród tych cudownych kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak słodko i kolorowo w Twoim ogródeczku Krysiu!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za dobre słowa, Krysiu, pozdrawiam! j.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kwiatki. Czekają byś je namalowała.
    Czuj się dobrze w nowym blogu.
    Pozdrawiam nocną porą Krysię malarkę - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj :-)
    Piękne zdjęcia które zachwycają cudem tego świata :-)
    Pozdrawiam ciepło panią która robi tak cudne fotografie i życzę wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie i sielankowo. Tam naprawdę można się cudownie zrelaksować

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie Krysiu
    i... blogspotowo,
    dodaję adresik.
    LAW

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda, że natura jest najwspanialszym malarzem. Cudowne kwiaty.
    Serdecznie pozdrawiam.
    Anna z "Życia Anny".

    OdpowiedzUsuń
  17. ZAPRASZAM NA MUZYKE CYGANSKĄ JEST SUPER ZAPRASZAM KAMA CMOK

    OdpowiedzUsuń