Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

środa, 3 grudnia 2014

Urodzinki

Nasz  wspaniały chłopczyk-wnusio ma już trzy latka.Tak bardzo się cieszę że jest z nami.Kazdego ranka budzi nas  stukot bosych stupek i otwieranie drzwi....Babcia..babcia -już wstawaj...No i babcia z wielką chęcią wstaje nie myśląc o tym co ją tam boli a co boleć może-Wnusio to lek na wszelkie  dolegliwości(  potrafi rozśmieszyć nawet gdy nie ma się z czego śmiać bo sytuacja jest poważna)a przez to babcia  czuje się  młodsza bez gabinetów kosmetycznych i operacji plastycznych.Rośnij nam zdrowo chłopczyku !!!Tłem dla zdjęcia są moje  malowane techniką własną ilustracje do marzeń(Link do mojego drugiego bloga}

11 komentarzy:

  1. Krysiu cieszę się razem z Tobą. Samych radości dla Twojego Wnusia i przede wszystkim zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnuczęta to radość dla dziadków, a jeśli jeszcze są tak śliczne jak Twój, to tym bardziej trzeba je kochać i się cieszyć, gdy są radosne.
    Życzę Twojemu wnusiowi dużo radości w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wnuki to całe nasze życie wszystkiego dobrego dla wnusia przesyłam świateczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wnuczęta są lekiem na wszystko :)
    Staropolskim obyczajem, gdy w Wigilię gwiazdka wstaje, Nowy Rok zaś cyfrę zmienia, wszyscy wszystkim ślą życzenia. I ja przy tej sposobności życzę Tobie i najbliższym, dużo szczęścia i radości. Aby wszystko się darzyło, z roku na rok... lepszym było.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świąt pełnych wzruszeń,
    niosących pogodę ducha,
    otulonych zapachem choinki,
    rozświetlonych blaskiem świec.
    Świąt z dobrym słowem w darze od wszystkich,
    którzy są nam bliscy
    życzy Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krysieńko, życzę Tobie oraz całej Twojej Rodzinie radosnych i pogodnych świąt. A Nowy Rok niech spełni wszystkie Twoje marzenia. Aromatka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Krysiu z okazji Świąt wszystkiego co najlepsze a przede wszystkim zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krysiu szczęśliwego Nowego 2015 Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech rośnie zdrowo i przynosi Wam jak najwięcej szczęścia. Całuski i moc serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam w Twoim kolorowym, pięknym świecie. Znów pobuszowałam nieco po nim i jak zawsze jestem nim zachwycona.
    Pozdrawiam gorąco oraz dziękuję za miłą wizytę! Halszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Krysiu,
    wszystkiego najlepszego dla twojego Wnuczusia.
    Niech rośnie zdrowo. Wy zaś cieszcie się i rozpieszczajcie Go.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń