Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 14 lipca 2013

Morze....................




Więcej fotografek znajdziesz tutaj           http://krystynkabaj.bloog.pl/
Tak bardzo chciałam nad morze....No i bylam!!!!Międzyzdroje i Morze 10 lipca były moje!!!!!!!!!!!!!!!!A oto fotki  z morzem w tle....





































22 komentarze:

  1. Krysieńko, też miałam być, ale mnie z nóg ścięło (już lepiej) i teraz muszę czekać do sierpnia... Dlatego bardzo mi serce rośnie, gdy oglądam twoje zdjęcia!

    Pozdrowienia bardzo serdeczne ślę do Ciebie, j.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ciepło
    Piękne zdjęcia, chciałabym być teraz w Międzyzdrojach i chodzić po plaży boso...
    Wypoczywaj jak najlepiej, wszystkiego dobrego Krystynko
    DOBRYCOACH.BLOOG.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysiu piękne zdjęcia. Fajnie, że się udał wyjazd. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno temu byłam w Międzyzdrojach, ale wtedy od samego początku pobytu było cieplutko i bez problemu można było się kąpać.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Krysiu co roku uciekaliśmy na dobry tydzień nad nasze Polskie morze..W tym roku nie ,bo emigracja za morze....I właśnie tego mi brakuje..Nic to ,że tu piękne krajobrazy i możemy nad morzem posiedzieć,bo najbliżej mamy 57 km ..Ale brakuje mi takich miejsc jak Jantar Stegny,Kąty Rybackie ,Szczutowo ...takich bezludnych lub mniej zaludnionych miejsc..Ale na drugi rok pojedziemy bo jest cieplejsze powietrze niż tu.Pozdrawiam i raz jeszcze naciesze oczka morzem i na koniec komplement obowiązkowo...Pięknie wyglądasz Krysiu sama i z mężem::))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wspomnienia nadmorskie. Uwielbiam morze i żałuję, że w tym roku nic z wyjazdu mojego nie będzie. Może za rok. Teraz będę cieszyć oko Twoimi zdjęciami.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że ptaszki były
    z wodą odważniejsze.
    Pozdrawiam.
    LAW

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym roku jeszcze nie byłam nad Bałtykiem i pewnie nie będę. Mimo wszystko wolę jeziora, tam nawet jak nie ma pogody można się poszwendać po lasach i łąkach. Morze dla mnie fajne jest na dzień lub dwa, potem nudzi mnie:)
    Piękne zdjęcia, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zdjęcia, fantastyczna fotorelacja:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Także ostatnio miałem okazję być nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może i do nas wstąpiłaś, miałaś przecież tak blisko. Wybieramy się do Międzyzdrojów zobaczyć jakie kompozycje kwiatowe wymyślili w tym roku i czy paw jest koło Promenady. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. malujesz? ja rysuję. piękny obraz, zdjęcia śliczne:) lubię morze;p dzięki za wizytę u mnie:) zapraszam znów;p

    OdpowiedzUsuń
  13. A jakichś artystów nie spotkałaś? W Międzyzdrojach co roku coś tam się odbywa i zawsze czytam, że tam mnóstwo znanych nazwisk się pojawia. Pochodziłabym po plązy rankiem razem z mewami i gołębiami.

    notaria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie...nie spotkałam-niestety.. Ja byłam tylko jeden dzień...Napewno spotkam bo znów się wybieram..pozdrawiam serdecznie.Krystyna

      Usuń
  14. Witaj Krysiu!
    Obraz przepiękny. Podziwiam Twoje wspaniałe zdjęcia z nad morza.
    Cudowny post.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno ,dawno temu tez byłam przez chwile nad morzem.I wspominam miło do dzis..

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj o widzę, że też byliście nad morzem, my również. To wspaniale. Piękne foty i szczęśliwi wy, czy może być coś piękniejszego? Pozdrawiam serdecznie, słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam i pięknymi zdjęciami się zachwycam ...jestem tu pierwszy raz ale fajnie tutaj :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz to chyba nie można przejść
    przez plażę, u nas dziś było 30
    i piękne słoneczko,
    LW

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne fotki Krysiu.Widzę,że się miło relaksowałaś w towarzystwie męża,nawet z mewką się spotkałaś.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ cudowne zdjęcia!!! Aż się rozmarzyłam. Choć morze lubię to tradycyjnie wyruszę w stronę przeciwną :)
    Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Krysiu, ależ uczta dla moich stęsknionych za morzem oczu... Dziękuję za te wspaniałości. Pomogą w oczekiwaniu do następnej tam wizyty. :)

    OdpowiedzUsuń