Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Spacerek ze słoneczkiem



Spacerek ze słoneczkiem w tle...

sobota, 09 kwietnia 2011 19:08




, Słoneczko zapukało w szybkę promyczkami i zaprosiło mnie na spacerek......Dwie godzinki po lesie ubranym w kolorki zieleni,wszystkie odcienie.-tak cudnie....Pod nogami zielony dywanik z trawy poprzetykany kwiatuszkami żółtymi i nad głową muzyka i śpiew ptaków..........,,Moje dziewczynki kolorkami wiosennymi namalowane-niech zostana i dzielą się radością i pięknem wiosny....Lubię bawić się w rysowanie bajkowych panienek-odpoczywam...Andrzej Bachleda Nie będę



Tagi: wiosna, wieś, bociany, słońce, galeria, obrazy                   Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 20 kwietnia 2011 16:22

WESOLYCH SWIAT!

autor Emigrantka

blog: www.kobieta-na-emigracji.bloog.pl
dodano: 18 kwietnia 2011 19:51

Witaj Krysiu... Ależ u Ciebie pięknie i tak cudnie kolorowo..Wspaniałe są te Twoje laleczki na prawdę wspaniałe..Przepraszam że nie pisałam ale dopiero wróciłam od dzieci ze Szczecina..Pięknie dziękuję za miłe odwiedziny i jakże miły komentarz..Pozdrawiam Ciebie bardzo cieplutko..

autor Lena

blog: zapiskileneczki.blog.onet.pl
dodano: 18 kwietnia 2011 17:00

Rysunki,albo rzeczy malowane-trudno określić,są piękne.Pozdrawiam.Jakub

autor kub63

blog: kub63.bloog.pl
dodano: 18 kwietnia 2011 14:05

Ale kwiateczkowo. Z życzeniami LW

autor jantoni341

blog: jantoni341.bloog.pl
dodano: 18 kwietnia 2011 12:59

Miło mi, że wpadłaś do mnie by jeszcze raz poczytać mój wpis. Coś mi się wydaję, że wszystkie malarki lubią pracę w ogródku... Moja Córka wręcz przepada za "grzebaniem w ziemi". A ogród ma ogromny, dookoła domu... a ile w nim kwiatów. Bardzo lubię przesiadywać w jej ogrodzie, ale brudzić sobie rączęta, już nie bardzo. Pozdrawiam wiosennie oraz życzę przyjemnej pracy w ogródku! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 17 kwietnia 2011 16:27

Witaj Krystynko, Masz dużą radość życia i cieszenia się np spacerem. pozdrawiam serdecznie i zaraz też pójdę na spacer, słoneczko jest...

autor dobrycoach

blog: dobrycoach.bloog.pl
dodano: 17 kwietnia 2011 10:57

Kik dobry:) Znów nowa szata graficzna bloga. Na wiosnę lubimy zmiany. Ładnie:) Pozdrawiam serdecznie.

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 16 kwietnia 2011 20:03

Witaj Krysiu.U Ciebie wiosenka piękna,ciepła i kolorowa,a u mnie leniwie się budzi i zimnem straszy ludzi. Pozdrawiam serdecznie.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 16 kwietnia 2011 18:41

Dziękuję Krysiu za komentarz::))Och to świetna nowina .Nie ma jak być Babcią ...Prawda?Życzę Wszystkiego Dobrego :::) Miłego dnia-Danka

autor Danka

blog: www.darylosu.blog.onet.pl
dodano: 16 kwietnia 2011 17:14

Troszkę tylko ta wiosna chłodna... Ale może będzie lepiej?

autor pieprz00
dodano: 16 kwietnia 2011 13:23

Dzięki za wizytkę w galerii mojej Córki! Samowita, samowita, Krystyno, tyle że z uśmiechem. Ponoć z uśmiechem już się urodziłam... tak przynajmniej mówi moja Mama. Dziękuję za słowa uznania w imieniu swoim oraz Córki! Pozdrawiam bardzo serdecznie! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 16 kwietnia 2011 12:50

Dzisiaj Krysiu u mnie pięknie I Pozdrawiam Ciebie Serdecznie.ja też uwielbiam soczysty kolor trawy...Chodzę z psem i ciągle się wpatruję jak to wszystko pięknie dochodzi do kolorów wiosny.....dzisiaj jest wyjątkowo ,ciepło i chce się żyć::))Całuski...Śliczne prace jak zawsze

autor Danka

blog: www.darylosu.blog.onet.pl
dodano: 15 kwietnia 2011 23:59

Kochana czy tu się wystrój zmienił na tym blogu bo coś mi nie pasuje .........ja ostatnio jakoś na spacery po lesie nie mam ochoty......ale chyba się wybiorę - może coś ciekawego znajdę przecież wiosnę mamy w pełni.....

autor mariaokmar

blog: maria.bloog.pl
dodano: 15 kwietnia 2011 21:38

Czołem Krysiu! Dzięki wielkie za złożenie mi wizytki na "Badurkach". Co do Twojej kici - z pewnością patrzy na Ciebie z kociego raju, ponieważ "I koty mają swoje niebo i są tak też aniołki kocie. I zwykle siedzą te aniołki na jakimś posrebrzanym płocie. A obok pełna miska stoi i taki kot co mieszka w niebie z tej miski jeść się już nie boi, gdy w kulinarnej jest potrzebie..." Pozdrawiam!

autor Pleciuga
dodano: 15 kwietnia 2011 7:40

Witaj Krysiu:))) Dziękuję Ci serdecznie.. za ciepłe słowa w komentarzu i za odwiedziny..Wiosenne i cieplutko Ciebie pozdrawiam i wiele serdeczności zostawiam:) Lena,

autor Lena

blog: zapiskileneczki.blog.onet.pl
dodano: 14 kwietnia 2011 21:48

Przepiękne te rysunki takie kobiece wiosenne... A spacery i łapanie słoneczka to bardzo miła przyjemna i pożyteczna sprawa:)))) chyba się wybiorę w weekend z rodziną na jakiś dłuuuuugi spacer oby tylko pogoda dopisała.POZDRAWIAM

autor beciakb1

blog: czarnobialaiwkolorze.bloog.pl
dodano: 14 kwietnia 2011 20:46

Wiem, o czym mówisz, Krystyno. Przynajmniej co 2 dzień jestem w lesie... szkoda tylko, że nie umiem malować tak pięknie jak Ty. Dzięki za wizytkę! Z serducha dzięki za to, że jesteś Fanką mojego bloga! I tak powinno być, życie w realu powinno być najważniejsze, potem wirtualne. A już nie przesadzaj, że Twój blożek jest skromniutki. Jest bardzo bogaty, piękny, kolorowy i radosny... i aż tchnie wspaniałym talentem. Pozdrawiam wiosennie! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 14 kwietnia 2011 20:32

one jak z bajki;) jutro będzie ładniejsza pogoda, więc i ja wyruszam na spacer pozdrowionka milutkie

autor Donatella

blog: codniainna.bloog.pl
dodano: 14 kwietnia 2011 20:23

Mam nadzieje, ze ma Pani racje. Poki co mala chetnie chce rano ze mna i bratem do przedszkola chodzic i na miejscu sama sie rozbiera. Strajk jak trzeba do domu wracac. Pozdrawiam!

autor Emigrantka

blog: www.kobieta-na-emigracji.bloog.pl
dodano: 12 kwietnia 2011 22:42

U mnie w ostatnich dniach słoneczka raczej brak. Jest za to porzadny wiaterek i deszczydło:(

autor hurghada35

 blog: hurghada35.bloog.pl              dodano: 12 kwietnia 2011 21:04

Bardzo pięknie opisałaś Krysiu ten swój spacerek po łonie natury zieloną kredką Wiosny malowanej złotymi promykami słońca udekorowanej.. Pozdrawiam cieplutko Helena:)))

autor Lena

blog: zapiskileneczki.blog.onet.pl
dodano: 11 kwietnia 2011 22:14

W lesie na wędrówce wczoraj byłam. Wspaniale było. Do oglądnięcia zdjęć zapraszam. Laleczki piękne. Przypomniały mi dziecięcy świat baśni. Pozdrawiam, Wiesia

autor vehuan

blog: poszukaj.bloog.pl
dodano: 11 kwietnia 2011 15:10

Piekne obrazki!

autor Emigrantka

blog: www.kobieta-na-emigracji.bloog.pl
dodano: 10 kwietnia 2011 19:50

Trzecia laleczka pod drzewkiem -to ja. Pozdrawiam.

autor icudaki1

blog: rozmaite-tak.bloog.pl
dodano: 10 kwietnia 2011 15:08

Ja jeszcze trochę muszę poczekać na przyjemny, wiosenny spacerek, który tak pięknie opisałaś :) Co prawda słoneczko pięknie świeci, ale nadal, zbyt mocno wieje wiatr. Laleczki - przepiękne :) Pozdrawiam gorąco

autor singiel312.blogspot.com
dodano: 10 kwietnia 2011 11:21

A u nas dopiero dziś piękne, wiosenne słońce... I cudnie jest, aż chce się żyć!!! :)))

autor bellatrix2009

blog: bellatrix2009.bloog.pl
dodano: 10 kwietnia 2011 7:27

Pięknie to Krysiu opisałaś. Taki spacer koi duszę i nerwy. Podobne przeżycia miałam niedawno - właśnie w tą ciepłą słoneczną pogodę. A dziewczynki na Twoich obrazach mają barwy ciepłej wiosny. Serdeczności.

autor majka47

blog: moje-trzy-grosze.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz