Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

środa, 3 września 2014

Pani jesień....

Kolory jesieni-te brązy,rudości,złoto-bardzo je lubię.
Tak dużo się dzieje u mnie w realu że nie mam czasu na prowadzenie blogów i odwiedzinki  na  zaprzyjażnionych blogach za co serdecznie przepraszam.Jak tylko wroci normalność to poodwiedzam i napiszę komentarz.Do zobaczenia za czas jakiś.Krystyna.Zostawiam laleczkę którą namalowałam dość dawno-ma troszkę kolorków jesieni...Pa,pa

12 komentarzy:

  1. No to się przyznam bez bicia, że przegapiłam Pani przenosiny na bloggera...:o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Krysiu!
    Wypatrzyłam Ciebie W MOIM BLOGU POLITYCZNYM - caps lock się włączył...
    Dzięki za wpis.
    zbyt zamaszyście wystukuję... Krysiu, też przepraszam , jestem do tyłu z odwiedzinami, ale pamiętam. Zawsze coś się dzieje. Doba taka krótka... Brakuje czasu na wiele spraw.
    Zaraz wybywam z internetu do domowych obowiązków przed niedzielą . U Ciebie koronkowo, piękne prace. Wszystkiego najlepszego i pogodnej niedzieli - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysiu, bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz.
    Cieszę się, że przeniosłaś się na Blogera.
    Twoje prace jak zawsze, przepiękne.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Krysiu.Czasem tak bywa,że życie w realu nas mocno pochłonie i nie wystarczy czasu na wirtualne spotkania.Jesteś tu duchem i ja też często myślami jestem z każdym znajomym blogerem,bo nie zawsze jest czas i energia do blogowania.Pozdrawiam serdecznie i przesyłam garść słonecznych promieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. To super ,ze tak życie pięknie płynie w realu Bo to ważne by nie zatopić się wświecie wirtualnym Życie bądź kolorowe!!!!...serdeczności ślę

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kolory od razu poprawiają mi nastrój.
    Jesień jest tak pięknym czasem że nie ma co siedzieć w internecie.
    Przyjdzie zimno, wichury deszcze śnieg a z nimi kolejne wpisy na blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Krystyno , laleczka urocza...zycze owocnych dni i dziekuje za odwiedziny i cieple slowa w color sepia .
    Pozdrawiam serdecznie, Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  8. Krysiu.... masz piękny talent i dobrze że się nim chwalisz, należy pokazywać innym nawet najmniejsze rzeczy, po to je tworzysz... nie masz czasu na pisanie i blogi... wierzę, ale jesli znajdziesz choć chwilkę wpadnij do mnie proszę, może wskoczysz na kogoś miejsce z moich nominowanych... bo już sama nie wiem czy wybrałam dobrze.... a tworze listę przy okazji swoich ulubionych blogów, pozdrawiam serdecznie i z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta laleczka jest prześliczna...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani Jesień jest przepiękna!!! Uwielbiam kolory jesieni :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń