Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Taki smutny


Taki Smutny bardzo smutny rysuneczek tutaj był-ale "wywaliłam" do szuflady sobie poszedł- radość wstawiłam

poniedziałek, 01 marca 2010 12:17
Szykowalam rysunki do galerii i znalazlam ten taki smutny....zatrzymalam sie przy nim na chwilke i przypomnialam sobie dlaczego smutny jest?Rysuneczek powstal gdy....gdy bylo smutno........(2001 r)Wiem ze po smutku nastepuje radosc-ON mi o tym przypomina-(zawsze musisz sie podniesc sam-bo Ty wiesz najlepiej jaka ta prawda jest,czego chcesz-kto ma zostac przy Tobie a kogo omijac) zacznij marzyc,uwierz w Siebie i do przodu ....To moja prawda jest!Ale teraz jest dobrze , nie ogladam sie za siebie...Pewnie ze smuteczki tez sa ale potrafie jekontrolowac i szybko wyganiac aby zrobic miejsce dla koloru,sloneczka i radosci....Mam wspanialych Rodzicow,Rodzenstwo,Dzieci -jestem tesciowa(jaka?????-staram sie!!!)zona-40 lat!-Wszyscy sa ZDROWI-toc to najwiekszy powod do radosci jest!!!Przewartościowałam swoje życie-Cieszę się Tym Co Mam-Już nie narzekam że mam mało ...MAM BARDZO DUŻO....(a pieniazki-?ale to nie najważniejsze przecież w Zyciu jest)Wstawiłam te radosne ołówkowe-dla równowagi.....dodano: 31 maja 2013 17:41

Popularność jest jak księżyc. Jeśli się nie powiększa, to się zmniejsza.

autor Marta

blog: http://otowarszawa.pl/zabytki/palac-prezydencki
dodano: 21 lipca 2012 18:53

zupelnie o tym nie myslalem

autor Dale

blog: http://www.mkhouse.pl
dodano: 28 lipca 2010 12:50

Pani Krysiu.Dawno tu u Pani nie byłam. Szkoda, że wyrzuciła Pani do szuflady ten smutny rysuneczek. Niech ludzie zobaczą smutny buziaczek i wesoły.Zastanowią się wtedy co im sprawia smutek , a co radość. Pozdrawiam Maria

autor Maria N
dodano: 20 maja 2010 21:48

Krysiu I tak trzymaj .A uśmiech nosić trzeba w kieszeni ,na twarzy i pod kołdrą ::))Ty zresztą wiesz jak to zrobić...Piękne rysuneczki::) Pozdrawiam Danka

autor Danka

blog: www.lira.bloog.pl
dodano: 17 marca 2010 14:55

Serdecznie dziękuję za przecudowne wpisy.......Pani Mario....cudowną jest Pani osobą...kocha Pani zwierzęta ,tak jak ja....Bardzo mądre słowa napisała Pani w komentarzu,tak-musi być równowaga.Dziękuję...Czekoladko....wiem że będziesz bardzo,bardzo szczęśliwa-zasługujesz na to!!!Dziękuję za wpisiki.Krystyna

autor krychabk

blog: krystynkabaj.bloog.pl
dodano: 17 marca 2010 9:24

Smutek ,także bywa pięknem.Człowiek po smutku i niepowodzeniach szlachetnieje, mądrzeje. Bez smutku nie wiedzielibyśmy jak wygląda szczęście .Ale musi być równowaga.Zbyt dużo smutku niszczy naszą psychikę. Z ciekawością czytam Pani strony.Tyle w nich pogody ducha i optymizmu. Życzę spełnienia marzeń. Maria N.

autor Maria Nojszewska
dodano: 01 marca 2010 13:47

Piękny obrazek..magiczny troche bo choć smutny to jednak w oczach jakaś nadzieja też jest widoczna.. A co do życia :) oj, nie ma na co narzekać rzeczywiście jeśli rodzinka sie kocha... Ja córcię kocham. mała ale wiem, że swoje zauważa.. Nic nie poradzę na to, że z mężem się nie układa.. mój życiowy błąd.. On- nie cudowny.. ale i tak go kocham... nie chcę zniszczyć tego co było piękne i dobre między nami.. troche czułości może nie zaszkodzi.. ;p a więcej.. hm.. może zaszkodzić.. Niedługo mam nadzieje się zobaczymy.. porozmawiamy i padną ustalenia.. Dziękuję Ci za wsparcie.. przepraszam jeśli zbytnio marudzę ;p

autor Czekolada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz