Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Fajna byłaś niedzielko

Fajna byłaś niedzielko.KOLOREK=ENERGIA ZDROWIA+Zycia energia...
..

niedziela, 21 lutego 2010 19:12


Skocz do komentarzy pod wpisem

NARYSOWAŁAM ENERGIĘ RADOŚCI I ZDROWIA.....a co!Rankiem rozmawiałam z ukochaną córcią-pisałam z synem...cieszę się ich szczęściem-tylko ta odległość...... Dosyć Kryśka!...Masz tutaj jeszcze rodzinę! A mam!Na moją wioseczkę malutką przyjechała siostra z rodzinką i moja Mamusia-śmiechy,radość-czegóż więcej chcieć-tylko tego oby tak częściej w mieszkanku tym słychac było śmiech.Stwierdzam że jest go za mało!!!Zrób coś z tym Kryśka,zrób....Wymyśliłam sposób na piękne senki...............


Wieczorek już.....przed snem uśmiechnij się do myśli swoich..Pani noc to zobaczy i senki kolorkami i radością pomaluje...A piękny senek w kolorach- to myśli nasze rozczochrane,piękne ,marzycielskie które przygotowują nas na spotkanie każdego jutra ze słoneczkiem.....No a teraz DOBRANOC....Krystyna.(Tak się napisało)


Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 15 lutego 2011 14:31

Krysiu jesteś szczęściarą,nie jesteś sama,masz męża,rodzinę,swoją piękną wyspę ciszy i spokoju,oraz pasje i talent... Ja jestem sama samiuteńka w miejskim gwarze,a zarazem w ogromnej pustce,dzieci moje daleko i bardzo,bardzo daleko,oraz jedyny brat jaki mi został 300km ode mnie,a mimo to budzi mnie co rano optymizm zagłuszający tęsknotę.Budzi mnie radość z kazdej podarowanej mi chwili życia ,wypełnionego choćby małym promykiem słońca. Pozdrawiam gorąco

autor ewa

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 31 stycznia 2011 10:48

Pozytywne zakręcenie, nawet kolory wirują.

autor wieniumorski

blog: kapitanwien.bloog.pl
dodano: 24 lutego 2010 14:21

Dziękuję bardzo! a tutaj widzę bardzo przytulnie :). Rodzina najważniejsza! o tym trzeba pamiętać (: . Pozdrawiam.

autor ciesielska13

blog: ivcc.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz