Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 23 czerwca 2013

świat 6

Zamek Linderhof
środa, 18 sierpnia 2010 19:41



Skocz do komentarzy pod wpisem

100km od Monachium-w Bawarii Zamek Linderhof -jest jednym z trzech zamków "bajkowego-szalonego"króla Ludwika II.Jest najmniejszym z zamków a wyglądem przypomina tort weselny.-ma kremowo-białe ściany i jest w kwadracie.We wnętrzu pełno rzeżb złotych i dużo żywych kolorów-urzeczywistniony bajkowy świat nierzeczywisty.....W sypialni wielkie łoże otoczone rzeżbioną balustradą i błękitnym baldachimem-jakby spał na tronie.Kryształowy żyrandol ogromniasty aż strach czy się nie zerwie.... przepych,złoto,rzeżby,obrazy,złoto...złoto...złoto.,lustra,rzeżbione cudności, pawie,złoto-ale piękne wszystko wykonane z wielką precyzją.-każdy najmniejszy fragmencik to dzieło sztuki jest.Ludwik II jadał w samotności i posiłki miał przygotowywane piętro niżej...pod stołem jest specjalny mechanizm którym wciągano je na górę do jadalni.Nie wolno robić fotek więc tylko oczy zapamiętywały te odcienie złota,blask,cienie....Przytłaczała mnie troszku swym bogactwem każda z sal którymi przechodziłam a zarazem czułam się jak królewna biegająca we śnie po pięknych ozdobnych salach w złotej bajce....Na zewnątrz....Czy to park,czy las-cudowny? i góry...ach było czym się zachwycać.Stanęłyśmy z maleńką przewodniczką w kolejce do groty.W tej sztucznej grocie uruchamiano sztuczne fale,wodospad,kolorowe oświetlenie elektryczne i pozłacana łódka wyżłobiona na kształt muszli na której kiedyś pływał bajkowy król...Fajnie ze mogłam się przenieść w ten baśniowy świat...To Zameczek pierwszy...A teraz fotografki....dodano: 22 stycznia 2011 20:00

Krystynko, trafiłam tu po linku od alElli. Z przyjemnością odkryłam,że też jesteś podróżniczką.Odnalazłam znajome krajobrazy z Bawarii. Cudna to kraina. Rozglądam się dalej. Pozdrawiam

autor Bet-Wędrowna Mrówka
dodano: 21 sierpnia 2010 23:43

Krysiu... piękne miejsca, ładne zdjęcia i cudowne pamiątki... Złożyłam Ci życzenia... Dzięki za pamięć. Przyjemnej i radosnej niedzieli - Krystyna. Życzę dużo życiowego powodzenia we wszystkim ...

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 21 sierpnia 2010 17:50

Masz rację Teresko-krolowie opływali w złocie a poddani chodzili głodni.....tak było i teraz też tak bywa.....ale Ja wpływu na to niw miałam i nie mam...Ale gdy gdzieś jestem gdzie można zwiedzić jakisi zameczek czy pałacyk to czemu nie?Zbieram kolorki ...przydadzą się....Dziękuję wszystkim za odwiedzinki i wpisiki cudne.Krystyna.

autor krychabk

blog: krystynkabaj.bloog.pl
dodano: 21 sierpnia 2010 14:48

Krysiu piękne o wszystko.Tylko dlaczego Ci królowie opływali w takim bogactwie, a poddani często chodzili głodni.Pozdrawiam

autor modest11

blog: teresa152.bloog.pl
dodano: 20 sierpnia 2010 21:21

Ciocia trochę Ci zazdroszczę tej wycieczki, ale cieszę się, że przetarłaś szlak, następnym razem zabierz mnie, pozdrawiam.

autor Teresa
dodano: 19 sierpnia 2010 14:05

Cudowna wycieczka mi się trafiła. Przepiękne miejsce, fajnie, że je pokazałaś. Pozdrawiam bardzo cieplutko:))

autor jolita.jk

blog: botaniczny.bloog.pl
dodano: 18 sierpnia 2010 19:51

Cudowne miejsce Krystyno. Miło pozwiedzać oglądając prezentowane przez Ciebie fotki...:) Wspaniałego wieczoru Ci życzę i pozdrawiam ciepło

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl

Komentuj z OpenID


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz