Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 23 czerwca 2013

świat 5

Augsburg-dzień pierwszy znaczy się niedzielka
niedziela, 15 sierpnia 2010 21:43



Skocz do komentarzy pod wpisem
Sobota godz 19-pociągiem -kochana siostrzyczka dowiozła mnie do Szczecina i wsadziła do autobusu jaqdącego do Augsburga.Jazda caluśką noc no i oczywiście Krysia nie zasnęła ani na chwileczkę jedną....Dlaczego? ano-taka już jestem...Dojechałam na miejsce koło 11 w niedzielkę.Powitała mnie wspaniała mała dziewczyneczka -oraz R i M.....i do ich domeczku jazda samochodem.Spać oczywiście nie poszłam bo czasu szkoda i po śniadanku na spacerek do OGRÓDECZKA.... ale jaki to ogródeczek zobaczcie-zapraszamAparacik przygotowany i od czego by tu zacząć....od początku oczywiście.Biale-przywitały mnie-tak mówię o kwiatkach...będę nazywała wszystkie roślineczki po swojemu bo nazwy takie fikuśne-liście jak zielone naleśniki i te wyprostowane bliżniaki..ubrane w bordo klipsy ..Ach jak pięknie mu w tej bluzeczce zielonej ....Tutaj też też czerwone ale kolczyki.Czerwieni-różu-i słońeczka odcienie-one odpoczywają na murkach ,mają różniaste kolorki.Jakie Złote warkoczyki kwiateczku masz....W tym piękności świecie koloru-nie czuję niespania...jest pięknie...OOOOOOOOO dywanik fioletem kwiatowym tkany,grządki kapustowo-sałatowo-pomidorowo-różane i otwarte cudności kolorowe oczka-było ich dużo-na murku siedziała Pani i malowała.....malowała...malowała....były dumne z powodu tego ogniste wielkie dmuchawce.Ten łańcuch różnych odcieni zieloności oplata roślinki jak choinkowy....Kwiateczku czerwony-wyglądasz jak mak...a ty nie mak...Grządeczki trawowo-kwiatkowe i wystawa prac dzieci.....Ognisty fioletek i żółtasy z oczkiem czerwoniastym.Och ty baśni świecie ty....Stanęłam na chwilkę przy kobitce posągowej tak cieplutko ubranej widać tylko oczka...dalej,dalej-oczy biegają dookoła głowy,boli szyja i nie kręci się z taką szybkością jakbym chciała.a kwiateczki wystawiają główki kolorkowe z basenu.listeczki-duże,małe -różniasteMoja przewodniczka pomalowała sobie buzię też w kwiateczki-wyglądała przepięknie!To wygląda jak jeż!-futerko igiełkowe z listeczków drobniusieńkich A tutaj to ja troszku ubiorem nie pasuję ...hmmm...Dobrze że lato jest-bo pani posągowa jest rozebrana i by zmarzła...W dali kreskowano-nakrapiane lubią się przeglądać w wodnym lustereczku i bawią się z rybkami w chowanego-na szczęście-łowić nie wolno!Krzesełka-odpocznij Krystyna! O nie-szkoda tych kolorów,trzeba zapamiętać i pofotografić..Powykręcane w kwiatowym tańcu listunieJak radosny kolorowy motylek Sarunia biegała wśród kwiateczków aż rybki wystawiając główki z kwiecia i listeczków-uśmiechały się do niej...były bezpieczne..Baloniki puszczone przez szczęśliwe rozbawione dzieci pofrunęły do nieba z wiadomością że jest tak pięknie..Poszarpane płateczki kwiatków-ale cudnie poszarpane..jeszcze chwilunia i otwarte będą...sukieneczki zółte z wykończeniem zielonym-ach cóż ta natura potrafi! Niesamowite!w ślubnej bieli...jak z mojego ogródeczka przy domu!Troszku różu-róże one wiedzą że są piękne...Uf...jakbym była troszku zmęczona-ale tylko chwilkę bo jeszcze są kolorki...zieleń w otoczce bieli..najwięcej zieleni-ale jakie odcienie-! Idalej w kolejną alejkę..Przewspaniałe dziewczyny przebrane za różniaste postacie bawiły dzieci -rozdawały radość,serce....opieka nad dziećmi jest tutaj zorganizowana wspaniale....może u nas też będzie.....może...jeszcze foteczka z sowąCześć Ogromniaste wodne kwiateczki-do zobaczenia kiedyś znów...do domu czas...pewnikiem się troszku prześpię bo znów jutro nowe atrakcje....dodano: 18 sierpnia 2010 16:39

Krysiu Słoneczko ...Piękne ...pokazałaś raj na ziemi::)) Boże jak tam jest uroczo...Ile kolorów i botanika cudeńko....Te oczka wodne ...ach ,,,Uroczo...Pozdrawiam serdecznie danka

autor danstepien

blog: lira.bloog.pl
dodano: 17 sierpnia 2010 10:35

Ogródek śliczny, wręcz niezwykły. Dosadzę w nim także kwiaty ode mnie

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 16 sierpnia 2010 22:32

Pięknie opisałaś wygląd kwiatowych cudności.P{ozdrawiam.

autor majka47

blog: moje-trzy-grosze.bloog.pl
dodano: 16 sierpnia 2010 22:17

Balsamem dla zmęczonych oczu Widok kwiatów przeuroczy Fotki te jakoby duszę mają I charakter cały oddają Ogląda mi się je miło Naprawdę mnie zauroczyło A nade wszysto najładniejsze Te dwa Kwiaty na dwóch nogach W przecudnych kolorach POZDRAWIAM I UŚMIECH ZOSTAWIAM

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 16 sierpnia 2010 21:59

Kwiaty cudnie bajkowe, sliczności takie, zę oczu oderwać nie można. Ciepło pozdrawaim

autor malgosia.pppp

blog: trochesmutkutrocheradosci.bloog.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz