Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 23 czerwca 2013

świat 7


Bajkowy Król-ciąg dalszy
czwartek, 19 sierpnia 2010 21:21



Skocz do komentarzy pod wpisem

Zwiedzanko dalszych zameczków-przecudności góry,jezioro-niezapomniane obrazy kolorkowe zapisane w pamięci i na fotografii...może jeszcze kiedyś wrócę do tej bajki....


Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 22 sierpnia 2010 20:17

Piękne fotki! Ja lubię zwiedzać bardzo. Tylko mam mało teraz czasu. Ale na jesieni to sobie gdzieś wyskoczę... Na pewno. Pozdrawiam Vojtek

autor Vojtek

blog: warsawman.bloog.pl
dodano: 22 sierpnia 2010 16:06

Ależ cuda... :))) Miło patrzeć, co dopiero tam być i mieć co wspominać... Miłego popołudnia. :)

autor bellatrix2009
dodano: 22 sierpnia 2010 13:05

Śliczne zdjęcia. ładnie tam :D i ładnie na bloogu. pozdrawiam

autor kwiatuszek

blog: niezwykly-kwiat.bloog.pl
dodano: 21 sierpnia 2010 14:51

Troszeczkę Ci Krysiu zazdroszczę tej turystyki. Fajne fotki. Pozdrawiam.

autor modest11

blog: teresa152.bloog.pl
dodano: 21 sierpnia 2010 14:19

Wielkie dzięki Krystyno za tę cudowną wycieczkę! No popatrz, tyle lat żyję w Niemczech a tam jeszcze nie byłam. Tym bardziej jestem Ci wdzięczna, bo dzięki Tobie mogłam tam - choć wirtualnie - być. Turystka z Ciebie jak się patrzy! A jaka elegancka... i "osprzętowo" przygotowana... no, no, no! Dziękuję za wizytkę! A ja tego tak nie czuję, że ryzykantką jestem. Po prostu odczuwam potrzebę bycia wszędzie, co z naturą jest związane, i sprawdzenia jej darów wszystkimi zmysłami. Uwielbiam bliski kontakt z naturą... hihihi...! a ona pewnie mnie też lubi. Pozdrawiam cieplutko oraz milutkiej soboty życzę! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 21 sierpnia 2010 10:18

Fajne wspomnienia i super fotki.....pozdrawiam cieplutko

autor malutka

blog: www.zycie-po-czterdziestce.blog.onet.pl
dodano: 21 sierpnia 2010 8:32

zwiedzanie... podróże... pejzaże... zamki... zawsze są magiczne. jakże więc słusznie nazwałaś je "Bajką"...

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 20 sierpnia 2010 23:29

Pięknie, piękne zdjęcia :) A co do mnie to jednak nie umiem... w tym problem od dawna.. w wieku mojej coreczki to jeszcze oczywiście nie miałam takiego problemu... To nie takie proste.. i niebardzo nawet wiem o co chodzi..cóż.. Pozdrawiam serdecznie :)

autor Czekolada
dodano: 20 sierpnia 2010 23:26

Dziękuję, że pani pamiętała o moim blogu. Jestem bardzo wdzięczna. Oraz za komentarz dodany. Cudne zdjęcia... Zapraszam, u mnie nowy wpis...troszkę inny niż wcześniejsze :3

autor podkowa1229

blog: swiatlo-ksiezyca.bloog.pl
dodano: 20 sierpnia 2010 22:21

Piękne widoki, wycieczka, wyjazd. LW

autor Jan Toni
dodano: 20 sierpnia 2010 21:17

Świetny kalejdoskop zdarzeń...:) Słodkich snów Krystynko

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 20 sierpnia 2010 19:46

Pojedziesz kochanie...pojedziesz...ja to wiem Aneczko....

autor krychabk

blog: krystynkabaj.bloog.pl
dodano: 20 sierpnia 2010 14:50

Przecudne zdjecia, mam nadzieje ze kiedys tez pojade:)

autor anya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz