Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 23 czerwca 2013

świat 4

Niedzielka-z wyborów do Stargardu Szczecińskiego miasteczka do którego najbliżej mam...
piątek, 25 czerwca 2010 20:44



Skocz do komentarzy pod wpisem

Obrazem opiszę to co działo się bo treść którą zamieściłam w powietrze poszła...taki komputerek nie bardzo mam.....może kiedyś treść uzupełnie...a teraz posłuchaj ze mną..Aznavourprzed RatuszemOczywiście ja przed RatuszemTroszku odpoczynku w ogródeczku-Gieniu piwko,Krysia lody i trasa na stację...do domu czas,...Minutek 10 i w domku.....Fajnie spędzona niedzielka.Posłuchaj ze mną..Garrett David


Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 09 lipca 2010 12:54

Klik dobry:) Uwielbiam budowle z czerwonej cegły. O rycerzach nie wspomnę :)

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 28 czerwca 2010 11:25

Wpadłam by Cię pozdrowić i raz jeszcze pooglądać fotki... zwłaszcza rycerze byli mi potrzebni. Pa! Miłego dnia! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 27 czerwca 2010 23:01

Witaj Krysiu. Stargard Szczeciński jest mi znany... nie mieszkam tam, ale do miejsca mego zamieszkania stamtąd niedaleko... Widać , jesteśmy sąsiadkami... Miłe to....Równie miło spędziłam niedzielę , ale zdjęć na potwierdzenie, tak pięknych jak Twoje , nie mam... Dziękuję za wpis w Księdze!

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 27 czerwca 2010 21:04

No proszę...i turniej rycerski tam był nawet Pięknie w tym Stargardzie. Pozdrawiam bardzo cieplutko:))

autor jolanta50505

blog: odzimydozimy.bloog.pl
dodano: 27 czerwca 2010 11:21

Jeszcze raz porozkoszowałam się pięknem Stargardu w Twoim cudownym, niemalże profesjonalnym ujęciu. Dziękuję za tę przyjemność! Dziękuję również za odwiedzinki! Miło mi, że spodobał Ci się mój wakacyjny wierszyk. Oby to nasze tegoroczne lato było piękne - pod każdym względem. Pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 27 czerwca 2010 8:34

Twoje fotki ukazują obiekty warte zobaczenia. Miło było popatrzeć i przenieść się na chwilkę w inne czasy, a i w tych obecnych miasto promienieje. Pozdrawiam ciepło życząc uroczej niedzieli

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 26 czerwca 2010 18:21

Krysiu . jesteś niesamowicie mocna w wycieczki...Ja bym tak nie mogła ...jestem leniwa kwoką ::)))jak ruszę to na krótko i blisko ...I to mi wystarcza....Ale nie zawsze taka byłam....Piekne foty....Pozdrawiam cieplutko..Danka

autor danstepien

blog: lira.bloog.pl
dodano: 26 czerwca 2010 11:12

Dziękuję za wspaniałą wycieczkę! Tym bardziej, że nigdy w Stargardzie Szczecińskim nie miałam okazji być. Pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz