Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 23 czerwca 2013

świat 3

Do domu...
poniedziałek, 21 czerwca 2010 22:05


Skocz do komentarzy pod wpisem


Jestem już w domku.....W ogródeczku chwaścik i trawa prawie do pasa była-ale już jest piękniutko i foteczki z pobytu w Anglii oglądam.Na nowo odżywają wspaniałe wspomnienia- i przepychają się cudowności obrazy...Każdy chce być pierwszy...każdy jest jedyny w swoim rodzaju bo zapisana w nim TA chwila jest.Nie rozpychać się-każda z WAS myśli i obrazy pokazana i opisana będzie-ale dziś SAMOLOCIK! DROGA DO DOMU.....nowe,teraz mówię że wspaniałe przeżycie(mimo potwornego lęku wysokości który musiałam przezwyciężyć...a co miałam wyjście-jak już wsiadłam totrzeba było frunąć,nie mogłam wysiąść,a głupio było wydziwiać,bo nawet niemowlaczki leciały i zdały się być zadowolone ..........Zaczęłam więc fotki robić-ale lądowania już nie bo pani młodziutka i piękna kazała pasy zapiąć i aparacik schować.Zastosowałam się ,zamknięte oczy,guma do żucia,głebokie oddechy iiiiiiiiiiiiiii,no i już ziemia!!1Jeszcze poklaskałam w podzięce za fajne lądowanko,i do busika,do pociągu i już domek.A w domku czekała ONA-KIKI smutna i widać że szczęśliwa- strasznie się na nas wydzierała,tuliła,---Wspaniałych mamy sąsiadów,zaopiekowali się koteczką.A teraz OBRAZY......port lotniczy Liverpool John Lenon i MYPrzywitała nas wioseczka-domki odbite w szybce-lubię swoją maleńką wioseczkęZostały w domku aby rażniej KIKI byłoZycie toczy się już normalnie...nie nie całkiem,bo jestem bogatsza o wrażenia-Fajnie się z tym czuję-Pewnikiem znów gdzieś wyruszymy na wycieczkę.....Bo przecież marzenia się spełniają...tylko trzeba marzyć....Potrafię się cieszyć wszystkim co dostaję od Zycia-........Posłuchaj ze mną..Gasz Michałdodano: 14 lipca 2010 22:45

Dawno nie latałam samototem, także niewiele pamiętam. To musi być ekscytujace tak polatać sobie w chmurkach na jawie i w marzeniach. Pozdrawiam serdecznie Elżbieta

autor motyl_2

blog: motyl2.bloog.pl
dodano: 27 czerwca 2010 15:08

Bardzo piękny blog. Ładne zdjęcia. Pozdrawiam

autor podkowa1229

blog: swiatlo-ksiezyca.bloog.pl
dodano: 25 czerwca 2010 21:05

Droga Pani Krystynko Dzieki Pani zdjęciom przez moment była w chmurach ! fajnie i jeszcze Pani uśmiechnięta twarz pozdrawiam

autor dobrycoach

blog: dobrycoach.bloog.pl
dodano: 25 czerwca 2010 14:30

Trawa pewnie już znowu urosła..., ale już nie będzie tak wysoka, jak wtedy, kiedy Was nie było... Moja tez wymaga koszenia, ale teraz zajmuje się tym syn. Ja tylko podziwiam trawniczki... ;)))

autor bellatrix2009

blog: bellatrix2009.bloog.pl/
dodano: 24 czerwca 2010 22:04

ja też się cieszę tym co mam lżej jest wtedy otiotylia.bloog.pl

autor o
dodano: 23 czerwca 2010 16:37

dziękuję za życzenia i pozdrawiam ... cudownie wraca się do domu ... wszędzie dobrze ale ... Wiesz - nie leciałam jeszcze samolotem ,tyle mam tych wiosenek a to mnie ominęło ... śliczne zdęcia - tyle w nich powietrza i oddechu ... POZDRAWIAM ...

autor biruta M Liberalka

blog: violka-historie.blog.onet.pl/
dodano: 23 czerwca 2010 9:39

I to jest właśnie piękna cecha: - umieć się cieszyć z wszystkiego, co daje życie. Wspaniałe te Twoje przeżycia, a fotki z lotu ptaka niebiańskie Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa! Wiesz, bo ja nie umiem udawać, że nie słyszę, albo nie widzę, jak ktoś kogoś bez zdania racji obraża, albo lekceważy. Zawsze staję w obronie skrzywdzonych. Tak już mam. Pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 22 czerwca 2010 23:49

I to jest wspaniale - umiec cieszyc sie ze wszystkiego:)))) Pozdrawiam serdecznie

autor marigold23

blog: marigold23.bloog.pl
dodano: 22 czerwca 2010 20:26

Piękne te zdjęcia "lotnicze" - takie egzotyczne. Serdeczności.

autor majka47m

blog: moje-trzy-grosze.bloog.pl
dodano: 22 czerwca 2010 20:10

W domciu....ale cudne obrazy w głowie zwane wspomnieniami , pozostają:):):)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 22 czerwca 2010 17:02

Krysiu jeszcze nigdy nie leciałam samolotem.Też bym się bała. Ale jak trzeba, to trzeba i nie ma to tamto. Fajnie jest mieć takich sąsiadów.Pozdrawiam.

autor modest11

blog: teresa152.bloog.pl
dodano: 22 czerwca 2010 10:19

Oj, jak cudnie jest tam wysoko... nie darmo człowiek wciąż zagląda w chmury... Marzenia się spełniają, Krysiu... to pewne. I tego Ci życzę letnim przedpołudniem... :) Witaj w domku.

autor bellatrix2009

blog: bellatrix2009.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz