Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Pytanko-lubisz kolorek?








Pytanko...lubisz kolorek?

wtorek, 18 maja 2010 17:35              To co widzę dookoła bardzo wpływa na moje samopoczucie.Obrazy żywe te w przyrodzie cieszą moje oczy i duszę i staję się jakby częścią tego świata koloru -rejestruję i zabieram barwy,światło....Gdy wracam do domu staram się ubrać w te kolory swoje obrazki,oddaję im cząstkę Siebie i przyrody którą widziałam.Gdy już powstanie obrazek i zostanie zawieszony w galeryjce domowej-przechodząc gdy jestem smutna -odbieram radość i barwy spoglądając na te kolorki-i już lepiej jest.Takie kółko zataczam...Zabieram,oddaję-oddaję-zabieramToczy się....Czy czujesz podobnie-a może inaczej?.Czy kolorek pomaga zmienić smutek w uśmiech-czy też wcale go nie zauważasz,lub nie wpływa na Twoje samopoczucie?tak sobie pomyślałam i wrzuciłam w internecik...KrystynaPosłuchaj ze mną...Artur Andrus          Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 23 maja 2010 7:26

Witam Pani Krystynko, Piekne obrazy, od razu robi sie weselej... a barwy energetyczne i dające optymizm ja wierze w moc koloru pozdrawiam cieplo

autor dobrycoach

blog: dobrycoach.bloog.pl
dodano: 22 maja 2010 7:58

Klik dobry:) Barwy zawsze poprawiają nastrój. Ba! Nawet wyzwalają określone uczucia! Cóż wart byłby świat bez kolorów... Pozdrawiam serdecznie:)

autor alella

blog: alella.blog.onet.pl/
dodano: 21 maja 2010 16:44

Kiedy mi smutno Krysiu,wpadam tu i nasycam się kolorami .Kolory leczą to wiadomo od lat ::)) Piękne Pozdrawiam Danka

autor danstepien

blog: lira.bloog.pl
dodano: 20 maja 2010 22:41

Pozdrowienia z Wrocławia przesyła Elżbieta

autor motyl_2

blog: motyl2.bloog.pl
dodano: 20 maja 2010 22:41

Pozdrowienia z Wrocławia przesyła Elżbieta

autor motyl_2

blog: motyl2.bloog.pl
dodano: 19 maja 2010 22:29

Oczywiście:) Kolory poprawiają ludziom samopoczucie:)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 19 maja 2010 21:41

Rozumiem Cię doskonale. Też to tak odbieram. Po kwietniowym pobycie nad morzem zrobiłam mini galerię z powiększonych zdjęć oprawnych w antyramy - przedstawiających urok wiosennego morza,. I to jest moje ukojenie- oczywiście aż się nie znudzi, albo nie wpadnie coś piękniejszego. Pozdrawiam serdecznie.

autor majka47

blog: moje-trzy-grosze.bloog.pl
dodano: 19 maja 2010 11:14

Prace są cudowne Miłego dnia życzę :)

autor Maarta

blog: www.kocham-ks.bloog.pl
dodano: 19 maja 2010 9:57

Dziękuję z serducha za odwiedzinki! Dziękuję Ci Krystyno w imieniu swoim i mojej Wnusi za miłe słowa! Dziękuję również za Twoje słowa uznania wyrażone 100 punkcików! U nas też leje i leje bez końca. Słoneczka jak na lekarstwo. Wiosna spóźniona przynajmniej o miesiąc. Nawet drzewa owocowe jeszcze nie wszystkie kwitną. Tego roku wiosna i lato z pewnością nie będą piękne. Wulkan Eyjafjoell zapylił atmosferę ziemską skutecznie. No ale my się trzymajmy - z uśmiechem na twarzy (a jeszcze lepiej ze śmiechem), bo i tak wpływu nie mamy na atmosferę ziemską, za to na atmosferę wokół siebie - mamy. A szkoda każdego uciekającego dnia, więc... carpe diem, Krystyno! Pozdrawiam bardzo wiosennie, mimo szaroburości za oknem! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 18 maja 2010 18:32

Wspaniałe obrazki... i wspaniała metoda na samą siebie. A dzięki Internetowi - i na nas. Pięknie kolorowo. I to jest cudowne, bo tegoroczna wiosna szczędzi nam kolorów. No, przynajmniej u mnie. Wiosna jest spóźniona przynajmniej o miesiąc. Pozdrawiam jednak wiosennie i kolorowo! Halszka

autor bajkopisarka771

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz