Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Na chwilunię wpadłam

Na chwilunię wpadłam...
poniedziałek, 13 września 2010 21:30
            i zostawiam kwiateczki kolorkowe niech radość roznoszą na caluśki internecik........ A ja prace w ogródku i dlatego malutko mnie bardzo.ale za momencik wpadnę znów i poodwiedzam-rewizytki będą.Zaśpiewaj ze mnąDemarczyk Walckliknij            Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 29 września 2010 17:29

Teraz wypada tylko siedzieć w domu i dbać aby się coś nie przyplątało z tych wirusków, które już dopadły wszystkich wokoło. Pozdrawiam, a za oknem tylko +6'C i jak nie pada, to... mży. LW

autor jantoni341

blog: jantoni341.bloog.pl
dodano: 28 września 2010 12:23

Witam Krysiu, deszcz pada, nostalgia nie wiadomo za czym dopadła, a przecież jesień jest tak pięknie kolorowa. Wspaniały blog, aż kolorowo i cieplej na sercu się robi. Na pewno będę tu wpadać. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam radośnie, Wiesia

autor Vehuan

blog: poszukaj.bloog.pl
dodano: 17 września 2010 19:07

Witaj Krystyno! Dziękuję za odwiedzinki! Bardzo mi miło, że sięgasz w głąb mojego bloga. Dziękuję za słowa uznania! Tak, to przede wszystkim rodzice odpowiedzialni są za postępowanie swoich dzieci, za ich podejście do życia. Nieszczęście w tym, że tak wielu rodziców nie troszczy się o własne dzieci i traktuje je jak zło koniecznie, albo, co gorsza, jak zło przytrafione. Pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 16 września 2010 22:08

Dzięki za wizytkę! Zobaczysz, jakie to cudowne uczucie być babcią. Życzę Ci tego stanu z całego serca. Dziękuję Ci za ciepłe słowa pod moim adresem! Miła jesteś. Ja Twój blog również z wielką przyjemnością odwiedzam. Jest czym oczy nacieszyć i serduszko uradować. Pozdrawiam serdecznie! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 16 września 2010 21:43

Witaj Krysiu! Dobrze jest pooddychać klimatem Twoich obrazów... Piękno się udziela i promieniuje.. Dzięki. Za komentarz również . W ostatnim wpisie u mnie w Niebieskim niebycie... Zareklamowałam Twój blog jako godny uwagi. Dobranoc - Krystyna

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 16 września 2010 12:29

JAk zwykle promiennie. Te prace w ogródku, to pewnie przygotowujące do snu zimowego... eh. Pozdrawiam ciepło.

autor dotkabar

blog: pajeczyca.bloog.pl
dodano: 16 września 2010 9:56

Lubie Pani zdjęcie Pani Krystynko - uśmiechnięte, to że Pani umie cieszyć sie drobiazgami a to ogrodem a to kwiatami, tak trzymać ! pozdrawiam

autor dobrycoach

blog: DOBRYCOACH.bloog.pl
dodano: 15 września 2010 21:39

Dziękuję ;* W sumie to nie tłumaczyłam 'się' tylko 'sobie'.. przez ostatnie dwa tyg. i cóż.. skoro się nawinęła ta życzliwa to jej też przy okazji odpowiedziałam.. pewnie jesze będę musiała porozmawiać z dziadziem... jakoś delikatnie ;) Na razie mam inny też problem.. ciocia mi naraz na raka umiera.. ale o tym już się nie rozpisuję... :( Pozdrawiam serdecznie :*

autor Czekolada
dodano: 15 września 2010 21:24

Witaj Krysiu! Ale mi sprawiłaś przyjemność tymi odwiedzinami! Wielkie dzięki. A Ewy Demarczyk posłuchałam ze wzruszeniem, ech... łza się w oku kręci. Nurka też słuchała :) Ściskam i całuję

autor Pleciuga
dodano: 15 września 2010 19:46

Krysiu moje gratulacje. Bardzo mi się podobały. Pozdrawiam

autor modest11

blog: teresa152.bloog.pl
dodano: 15 września 2010 19:39

uSTAWIŁAM NA JEDEN ZAPIS NA STRONCE MOŻE BĘDZIE SZYBCIEJ SIĘ OTWIERAŁ..TEŻ MAM PROBLEMY.POZDROWIONKA DLA WSZYSTKICH ODWIEDZAJĄCYCH-CUDNEGO TYGODNIA CALUŚKIEGO.

autor krychabk

blog: krystynkabaj.bloog.pl
dodano: 15 września 2010 18:20

Urocze są te kwiatki, od samego patrzenia na nie robi mi się cieplej i weselej. :) Pozdrawiam milutko!

autor zakochana_aniolka

blog: markomanka.bloog.pl
dodano: 15 września 2010 15:16

Krystynko, bardzo długo otwiera mi się Twój blog. Nie wiem, czy to wina mojego komputera, czy może to, że bardzo dużo tu publikacji na głównej stronie. Dzisiaj postanowiłam czekać do skutku, bo mam czas, ale nie zawsze tego czasu tak wiele. Pozdrawiam serdecznie.

autor alElla
dodano: 15 września 2010 12:54

Wow... Jestem pod wielkim wrażeniem! Krystyno, ależ masz talent. Twoje obrazy są piękne, a przy tej oprawie muzycznej - jak żywe. Gratuluję talentu! Uwielbiam Demarczyk, zwłaszcza tę jej piosenkę. Przypomina mi moją młodość. Dziękuję za wizytki i za słowa uznania! A to Ty jeszcze wnusiów nie masz?... To znaczy cała radość z ich posiadania jeszcze przed Tobą. Zobaczysz, jakie to cudowne uczucie być babcią. O tak, kocham moje Dzieci u Wnuki nad życie... miłością bezwarunkową. Niechby no kto celowo zrobił im krzywdę, do oczu bym mu skoczyła. Hihihi...! to oczywiście metafora, ale z pewnością reagowałabym natychmiast, i to mocno. Bardzo mocno! Miło mi, że czerpiesz, jak piszesz, pozytywną energię z mojego bloga. Pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 15 września 2010 12:43

Ach Ty Krystynko dziołcho kochana::)))Piękne kwiaty....Jest radość w Tobie przeogromna::)))całuski ślę ::)))

autor Danka-lira
dodano: 15 września 2010 12:25

Obejrzałam film z Twoimi pracami. I film i prace bardzo ładne Zdolna jesteś kobieta Pozdrawiam cieplutko:))

autor Jolanta

blog: liliowywrzos.bloog.pl/
dodano: 15 września 2010 4:59

i ja większość czasu na działce;-) pozdrawiam miło

autor donawink

blog: codniainna.bloog.pl
dodano: 14 września 2010 21:46

Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za odwiedziny.Rysunki bardzo ładne...a praca w ogródku pewnie bardzo odpręzająca?

autor jrp34

blog: room23a.bloog.pl
dodano: 14 września 2010 21:46

Kiedyś mi powiedziano: jak bedziesz na emeryturze, to na nic nie bedziesz miała czasu.Sama prawda.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz