Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Kobieta emerytka









Kobieta-emerytka!
poniedziałek, 10 maja 2010 10:59


Skocz do komentarzy pod wpisem


Zapraszam na stronki Kategorie u Góry lub z boku-zobacz moje emeryturkowe zajęcia czyli czasu spędzanie(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję.   Troszku niepoprawnie się Krystyna zachowujesz jak na emerytkę....   No jak niepoprawnie...przecież dbam o czystość,rodzinę a że mam takie pomysły troszku zwariowane no...no to co?        Ja w tym samym fartuszku co sprzątałam pozowałam sobie do autoportreciku-ale go nie namalowałam.-to znaczy fartuszka nie namalowałam.......że co...że włosy nie takie?Ze nieuczesana?Takie...takie.....troszkę ładniejszą siebie zrobiłam...coby ładniejszą niż w rzeczywistości być..HA..HA..Tak sobie umyśliłam.-oto efekt na załączonych fotografkach.. i oczywiście filmik-dla mnie o mnie.Posłuchaj..MAM             Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 30 maja 2012 17:54

Ale się pozmieniało :-) Fajnie jest, czytelniej :-)))

autor notaria

blog: http://czytacnieczytac.bloog.pl/
dodano: 06 sierpnia 2010 18:59

jesteś niesamowita Krysiu::) Piękna i wspaniała .Tyle w Tobie życia i radości::))Zarażasz nią mnie>Dziękuję .Danka

autor Danka-Lira
dodano: 15 czerwca 2010 1:41

Witaj Krysiu! Gdzie podział się mój poprzedni komentarz. Sprawdzalam, wydaje mi się , że był tu. . . ? Krysiu, dostosowałam się do Twoich zaleceń. Byłam w galerii i jestem pod wrażeniem. Mnie to się bardzo podoba, co robisz. Malujesz interesująco i jest na czym oko zawiesić. Bardzo lubię obrazy. Jutro postaram się coś wpisać w moim blogu o sztuce. Podobnie jak Ty, nadal zajmuję się domem. Teraz jednak mam trochę więcej czasu na moje pasje niż kiedyś, więc to wykorzystuję , by robić , co lubię, a że zawsze miałam ogromną łatwość pisania i o tym marzyłam , to obecnie się w tym, wyżywam. I nie myślę rezygnować. Też lubię malować , ale a to to już mi czasu nie starcza. Miałam taki okres, że malowałam... Twój autoportet udany i jesteś na nim tak samo ładna jak w rzeczywistości. W wolnym czasie będę wpadać do Twojej galerii. Zaraz Cię wreszcie wpiszę do ulubionych i już więcej dziś nie robię . Pozdrawim najmilej - Krystyna.

autor laura

blog: krystynar2.bloog.pl
dodano: 21 maja 2010 8:06

Pani Krystynko życzę poprawy nastroju, jest Pani niezwykle ciepłą i fajną Osobą. Każdy zły dzień musi minąc a jak życzę samych dobrych dni... pozdrawiam i dziekuję za odwiedzinki

autor dobrycoach

blog: dobrycoach.bloog.pl
dodano: 20 maja 2010 20:42

Jakie tu u Ciebie zmiany Krystynko...ślicznie...:) Buziaczek

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 20 maja 2010 20:40

Witaj Krystyno. Czyżby mój komentarz został usunięty? Wpisałam rano, a teraz go nie widzę. Cudownie u Ciebie! Kolorowo i swojsko. Dziękuję za wizytę i serdecznie pozdrawiam.

autor ismena

blog: ismena.bloog.pl
dodano: 17 maja 2010 22:16

Klik dobry:) Nie ma nic lepszego, niż w deszczowy wieczór przyjść na uśmiechnięty blog, do uśmiechniętej dziewczyny, z uśmiechniętymi galeriami... Pozdrawiam serdecznie:)

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 17 maja 2010 10:08

Witaj Krysiu .Polatałam po Twoich galeriach::)))I tu i tam ::)) Oko nacieszyłam ::) Deszczowo u mnie ...A u Ciebie chociaż na blogu słoneczko jest ::) Pozdrawiam cieplutko Danka

autor Danka

blog: lira.bloog.pl
dodano: 16 maja 2010 12:06

Przyjemnie się robi patrząc na taką uśmiechnięta twarz:)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 15 maja 2010 23:17

No i znów jestem zauroczona Twoimi obrazami, a i zdjątkami również. Ładniutkie naprawdę! Dziękuję za odwiedzinki! A nie, Krystyno, nie warto na szczyt. A gdzież tam! Dla normalnego człowieka taki "szczyt", to przekleństwo. Dziękuję za Twój "POdpis" pod moim wpisem! Pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 15 maja 2010 17:41

ależ sympatyczną ARTYSTKĘ tytaj widzę ... pozdrawiam i dziękuję za wpis u mnie ... z ciekawości tu przywędrowałam i zostanę ...

autor biruta M Liberalka

blog: violka-historie.blog.onet.pl/
dodano: 14 maja 2010 15:51

Ciekawe zdjęcie a jeszcze ten obraz z tyłu, podoba mi się pozdrawiam

autor dobrycoach

blog: dobrycoach.bloog.pl
dodano: 14 maja 2010 0:31

Piekne zdjecie :) Pozdrawiam :)

autor Maarta

blog: www.kocham-ks.bloog.pl
dodano: 13 maja 2010 19:03

Stronki obejrzałam. Jestem zauroczona Twoimi pracami. Gratuluję. Pozdrawiam bardzo cieplutko:))

autor jolanta50505

blog: odzimydozimy.bloog.pl
dodano: 13 maja 2010 15:09

Przybiegłam Do Ciebie Krysieńko przywitać serdecznie::))I nasycić się pięknem ...ach....jak dobrze::)) danka

autor danstepien

blog: lira.bloog.pl
dodano: 12 maja 2010 18:33

Dziękuje Krystyno za odwiedziny i miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie. Obrazy i fotki są urocze

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 11 maja 2010 17:57

Krystynko! Dzięki.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz