Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Pozdrowionka kolorowe

POZDROWIONKA KOLOROWE

wtorek, 06 kwietnia 2010 18:05



Skocz do komentarzy pod wpisem

naciśnij.obok MAM FILM O PAPIPozdrowionka dla wszystkich odwiedzających stroneczkę moją- bardzo się cieszę i też będę wpadała na wszystkie stroneczki fajne-jeżeli jest zostawiony adresik.( Pozdrowionka dla KTOSIA z FRANCJI....-nie wiem czy to dziewczynka czy chłopczyk to jest,, nie mam adresu blooga aby podziękować w komentarzach...)DLA WSZYSTKICH KWIATECZEK-patrzy na Nas lub My na Niego-mówi nam oczko kwiatowe=żeWIDZIMY TO CO SAMI CHCEMY WIDZIEĆ=.(.fajnie przebić się przez myśli czarne i zobaczyć promyczek słoneczka jasny.-jest wyjście z każdej sytuacjii-tłumaczę to sobie rysująć uśmiechnięte kolorowe obrazeczki....)Czemu tak ..kwiateczki,obrazeczki-nie można normalnie?a tak sobie...a co nie można? Tak aby było jeszcze radosniej na duszy...Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 01 lutego 2012 21:15

Oglądając Twoje obrazy, teraz zimą, robi się na sercu cieplutko, milutko... To, że są piękne, niezwykłe wiele razy słyszałaś. Muszę Ci napisać : są piękne, kolorowe, radosne, wesołe. Cieplutko pozdrawiam

autor sara-maria

blog: sara-maria.bloog.pl
dodano: 28 kwietnia 2010 18:37

Tutaj zawsze kolorowo , ładnie i wesoło :)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 25 kwietnia 2010 8:23

Jak zwykle piękne prace. Pozdrawiam serdecznie Elżbieta.

autor motyl_2

blog: motyl2.bloog.pl
dodano: 18 kwietnia 2010 0:53

Jak ty to robisz.. tyle pracy ;) ale pięknie... pozdrawiam :*

autor Czekolada
dodano: 14 kwietnia 2010 22:15

Bardzo mi miło Krystyno, że wpadłaś do mnie. Dziękuję za mile słowa! Cieszę się, że akurat pod moim wpisem pt. "Bieg po wiosnę" zostawiłaś swój ślad, bo też na tle tych smutnych wydarzeń, jakoś wszyscy zapomnieli, że jest wiosna. A ona jest! Życie toczy się nadal. Twój Blog jest wspaniały! Tyle w nim kolorowej radości. Pięknie malujesz. Gratuluję! Pozdrawiam wiosennie! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 12 kwietnia 2010 17:24

Jakie piękne buźki. Nie było ich tu wcześniej albo ja taka nieuważna jestem. pozdrawiam

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 10 kwietnia 2010 9:46

Sport jest moim towarzyszem życia od zawsze i chyba tak już pozostanie :))) Tak mamy czasem chcąc dobrze dla swoich dzieci są mało przewidywalne i niestety brak im odpowiedzialności i liczenia się z innymi. Ale co tam myślę, że będzie dobrze :) pozdrawiam

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 10 kwietnia 2010 8:39

Świetna praca. Cieszę się, ze do mnie zaglądasz. Od razu jest mi raźniej. Zapominam o wszystkich smutkach. Niewątpliwie masz w sobie coś.

autor motyl_2

blog: motyl2.bloog.pl
dodano: 09 kwietnia 2010 21:36

Dobry wieczor Krysiu! Tak bardzo kolorowy masz blog, ze radosc patrzec, czytac i ogladac Twoje piekne, barwne dzielka. Ciesze sie, ze do mnie trafilas - usmiechac sie lubie, a u Ciebie usmiechac sie to najprawdziwsza przyjemnosc. Serdecznie Cie pozdrawiam, sle promyki slonka i oddech wiosny, Al.

autor Al.

blog: zakapiorskiewspomnienie.bloog.pl
dodano: 07 kwietnia 2010 22:19

Podziwiam kolejne dzieło sztuki.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 07 kwietnia 2010 21:14

Miłego wieczoru i pozdrawiam wiosennie

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 07 kwietnia 2010 19:10

Widzem nowy szblonik :) Bardzo ladny jest :) Tęczowo :) Pozdrawiam ;)

autor Maarta

blog: www.kocham-ks.boog.pl
dodano: 07 kwietnia 2010 18:58

Kolorowo i wesoło ...jak na taką pochmurną pogodę jak dziś w Warszawie to prawdziwy rarytas:)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 07 kwietnia 2010 10:43

Witaj Krysiu. Bardzo dziękuję Ze byłaś u mnie::)))Zauważyłam ,że na Twoim blogasku ,jest bardzo przyjazna aura::))Bije od Ciebie dobra energia....Jesteś bardzo miła i ciekawą osóbką .Musisz być naprawdę super "babą"Znam Ciebie kilka dni i po kilku wpisach ...już Cię LUBIĘCo to jest ,że czasami wystarczy jedno słowo lub wpis i już wiem ,kto to taki ::) czy dobry duszek czy zły::)))Ty należysz do tych boskich duszków bo masz w sobie duszę artysty .A oni są bardzo wrażliwi na piękno::))) Dzięki Krysiu i życzę miłego dnia::)) Danka

autor danstepien

blog: lira.bloog.pl
dodano: 07 kwietnia 2010 7:09

DZIEKUJĘ ZA MIŁY KOMENTARZ, PANI BLOGA BEDĘ POLECAŁA, BO OD SAMEGO PATRZENIA ROBI SIĘ WESELEJ. POZDRAWIAM PANIĄ KRYSTYTĘ SERDECZNIE

autor dobrycoach

blog: dobrycoach.bloog.pl
dodano: 06 kwietnia 2010 21:02

Jaka cudowna tęcza u Ciebie Krysiu. Obrazeczek wart podziwu. Kolorystyka ma tyle radości. Śliczne!!! buziaczki poświąteczne

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz