O mnie

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

ZAPRASZAM krystynkabaj

Powstała ta stronka abym mogła odwiedzać interesujące blogi,zachwycać się komentować.Jest tutaj też dużo obrazów,obrazków które mojego autorstwa są.To moje hobby-amatorskie malowanie,rysowanie,kolor.Po prawej stronie u góry naciskając na obraz z kotkiem wejdziesz na mój drugi blog.Niżej obrazki (roża,fotografia,wazonik,kwiat w wazonie,słonecznik,malwa)pozwalają zobaczyć moje dokonania -a więc zapraszam. Krystyna

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Rowerki

ROWERKI
-kategoria wycieczki i inne takie tam-naciśnij napisy u góry

niedziela, 25 kwietnia 2010 10:36


Skocz do komentarzy pod wpisem
.Dziewczynka na koniku i amorek na motorku-ach zaszalała wyobrażnia...Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 27 kwietnia 2010 13:11

Ja dawno temu zrezygnowałam z jazdy na rowerze.Samochód-wygoda.A może warto pomyslę o powrocie do tego , kiedyś bardzo ulubionego, srodka transportu.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 27 kwietnia 2010 10:11

Ależ mam refleks. Dopiero zobaczyłam, że przejażdżka była w niedzielę. Jak było?

autor alElla/grycela
dodano: 27 kwietnia 2010 10:09

To miłego rowerkowania

autor alElla/grycela

blog: alella.blog.onet.pl/
dodano: 25 kwietnia 2010 17:29

Obok mojego domu, na Polu Mokotowskim, kłębiące się tłumy z okazji Dnia Ziemi, a że ładna pogoda, to pojechaliśmy na Powązki i co? Tam też tłumy żegnające ofiarę Smoleńska, więc siedzę w domu. LW

autor jantoni341

blog: jantoni341.bloog.pl
dodano: 25 kwietnia 2010 10:44

no to smigaj ;) Zapraszam do siebie. ps.jesli nie lubisz pattinsona,nie szkodzi.nie pisze o jego zyciu,plotach itd. to zwykly blog. bede wdzieczna jak zostawisz jakiegos komenta. Pozdrawiam

autor olka192009

blog: pattinson09.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz