Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Czerwoniaste

Czerwoniaste na niebieskim nieba tle....
poniedziałek, 05 kwietnia 2010 9:27



Skocz do komentarzy pod wpisem


Drugi świąteczny,słoneczko uśmiecha się i zaprasza dospacerowania..Cichutko-nikt z wiaderkiem nie biega...GDZIE TE CZASY?A U MNIE W KWIATUSZKACH-DUŻO KOLORKU,kwiatuszkowate -moje ogródkowe pomagają dzionek uśmiechem pomalować ..ZOSTAWIAM JE-niech zmuszĄ do uśmiechu i umilą Wasz dzionek gdy wpadniecie w odwiedzinki do mnie...KRYSTYNA ..NARYSOWAŁAM TEŻ TAKIE CZERWONIASTE,WESOŁE NA BŁĘKiTNYM NIEBA tle


Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 19 kwietnia 2010 22:12

Ojejku!!! Ale to śliczne!!! Jestem zachwycona. Pozdrawiam serdecznie!

autor pleciugapleciugowska

blog: bajdurki.bloog.pl
dodano: 13 kwietnia 2010 13:29

Gratuluję techniki. Kompletnie się na tym nie znam, ale to, powiem po prasku, daje kopa. Pozdrawiam

autor jantoni341

blog: jantoni341.bloog.pl
dodano: 05 kwietnia 2010 23:23

:) mamy podobny gust.. sucham chętnie tego co polecasz... Kwiatuszki w obrazkach piękne i barwne... Dziękuję że zaglądasz, dziękuję za to, że istnieje taka artystycna dusza.. wesoła, zawsze gotowa do dzielenia się uśmiechem ;*

autor Czekolada
dodano: 05 kwietnia 2010 21:03

Kwiaty szczególnie pasują do dzisiejszego , pięknego dnia :) Prawie poświąteczne pozdrowionka :)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 05 kwietnia 2010 12:12

Kwiaty są przepiękne. Widzę, że technika jest niezwykle pracochłonna. A efekty wprost niezwykłe.

autor motyl_2

blog: motyl2.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz