Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 23 czerwca 2013

Polska 3


Niedziela i spacer
niedziela, 10 października 2010 17:40


Skocz do komentarzy pod wpisem
IPo rozmowie z córcią-która powiedziała mi troszku prawdziwych słówek do słuchu....wybraliśmy się z pewnym oporem na spacer....Wróciłam się po aparacik....wyszłam...słoneczko uśmiechnęło się do mnie i jakby ugodziło promykiem energii...poleciałam laskiem dróżką ..przez tory..na łączkę i nad rzeczkę...Mineliśmy po drodze klucz ptaków i Pana biegnącego dla zdrowotności..tak pięknie oświetlało okolicę słoneczko i pokazało nam że jeszcze jest bardzo zielono i pięknie -jak latem.nad głową ptaki a w dali wiatraki.Dębową alejką w stronęogródeczka bo goniły nas komary które nie pozwoliły oglądać dalszych widoczków cudnych.Moja łąka kwiatowa -przywitały mnie kwiateczki barwami przepięknymi i mzmusiły do pomalowania oblicza uśmiechem....Ten przepiękny dostojny dąb pilnuje naszej działeczkiastry.kwiateczki fioletkowo-niebieskie...różowo-fioletowe,.nazywam je golcami bo nie mają listkowego ubranka....Ach ta gra światła i koloru.....Te słoneczne-jest ich bardzo dużoUrządziłam sobie pogoń za kolorkami i motylkami które ganiały się po tej kwiatowej łączce....Tenbiały jak ćma...cien i przepiękny On-motyl...w odcieniach brązu na żółto-pomarańcz wygląda bardzopięknie....Zjawiskowo cudny następny do fotografki pozował..uroku sobie nawzajem.......z cieniem była świetna..motyle ,kwiaty,krzewy ,drzewa przyglądały mi się z zaciekawieniem...troszkę dziwnie się zachowywałam..Ale to co-trzeba wyluzować ,dać ponieść się pięknu i łapać radość z przyrody-zatrzymać piękne chwile w kadrze...jeszcze troszku fotek ogródeczkowych i koło domu oraz balkonik....Bardzo dziękuję ćórci za toże potrafiła .......no Ona wie....Dziękuję..i balkonik w kwiateczkach dzisiaj..Nie widziałam jeszcze jesieni-u mnie lato w kwiateczkach było...Oby jak najdłużej......Krystyna.NUMERKI NIŻEJ TO STRONKI MOJEGO BLOŻKA KOLEJNE


Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 07 maja 2013 15:10

słońce, czyste powietrze piękne krajobrazy prawdziwe odprężenie na niedzielne popołudnie, jednak zawsze zabieram ze sobą na wszelkiego rodzaju wypady za miasto preparat na komary i meszki . mugga to przyjaciel który ochrania mnie przed niechcianym towarzystwem. polecam wszystkim którzy cenią sobie niedzielne spacery na łonie natury .

autor viki

blog: http://vitamarket.pl/p11496-MUGGA-DEET-SPRAY-Na-komary-ORYGINALNY-tylko-1999-zl-75-ml.html
dodano: 14 października 2010 12:44

zatrzymałaś kawałek czasu na zdjęciu, a do takiej pogodny strasznie teskni moje serce!! Cieplutko pozdrawiam!

autor Gosiak22222

blog: tooioowoo.bloog.pl
dodano: 13 października 2010 18:05

Faktycznie lato u Ciebie Krystynko. U mnie zdecydowanie już jesień...

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 12 października 2010 19:59

piękna taka jesień co bursztynowe światło niesie... dużo ciepłych jesiennych kolorów dużo dostojnego złota mój spacer przez jesień, przez wrzosy, też jest podobny, złoty i kolorowy do zobaczyska...

autor Coobus
dodano: 11 października 2010 12:38

No, no, widzę że i Ty miałaś wspaniałą wycieczką z Córcią. Zdjątka śliczności! Wyglądasz świetnie na łonie natury... dodajesz jej piękna. Dendroterapię i ja uprawiam w lesie. Dziękuję za wizytki! Miło mi, że wpadłaś do mnie zaraz po choróbsku. A jasne... proszę bardzo, nawdychaj się u mnie zdrowego powietrza prosto z Jury Szwabskiej, z pewnością Ci pomoże, bo to najzdrowsze tereny, płuca Niemiec. Żadnych kopcących fabryk tu nie uświadczysz. Cieszę się, że potuptałaś po mojej galerii. Radosna Rodzinka dziękuje za pozdrowienia i również gorąco pozdrawia Ciebie Krystyno ! Wczoraj po 1,5 roku znów byliśmy nad Titisee, po drodze z wycieczki po Schwarzwaldzie. Może niebawem zamieszczę parę fotek z tej cudownej, radosnej wycieczki. Pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 11 października 2010 10:36

Krysieńko .U Ciebie zawsze pięknie i radośnie.Udany spacerek...I ja tez wychodzę,podziwiam jeszcze zieleń,kwiaty.Jakby nie chciały odchodzić.....Lubię jesienne kwiaty::)) Na mój balkon od jakiegoś czasu pojawia się ten sam motyl ,piękny...Myślę że chce tu zawinąć się w kokon::))Pozdrawiam i życzę zdrówka

autor Danka-Lira
dodano: 11 października 2010 3:04

u Ciebie jest lato! bo u nas koniec jesieni;-( zima się zbliża wczoraj kopę roślinek wymarzło pozdrawiam nockowo

autor donawink

blog: codniainna.bloog.pl
dodano: 10 października 2010 22:58

I kwieciście się natychmiast po spacerku na blogu zrobiło i uśmiech na twarzy pojawił się:) Wniosek: jest ok:)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 10 października 2010 22:34

Witam i dziękuję za odwiedziny, fotografie piękne - wcale nie jesienne, jak w środku lata. Pozdrawiam, Patrycja

autor patrycjal11

blog: patrycjal11.bloog.pl
dodano: 10 października 2010 22:06

Aż trudno uwierzyć, że lato się skończyło...;) Pozdrawiam

autor e_d_j

blog: rooozmyslam.bloog.pl
dodano: 10 października 2010 21:42

No u Ciebie to naprawdę jakby lato w pełni. Choć dzisiejsza pogoda zwieść mogła. Ciepło pozdrawiam

autor malgosia.pppp

blog: trochesmutkutrocheradosci.bloog.pl
dodano: 10 października 2010 20:47

Te fotki są tak nasycone zielonym jak na wiosnę. Urocze wprost. Ach i ten usmiech. A ja gnuśnieje na jesień... trochę... chyba.

autor dotkabar

blog: pajeczyca.bloog.pl
dodano: 10 października 2010 20:30

Strasznie kolorowo i optymistycznie:)Jakby czas się zatrzymał. Pozdrawiam serdecznie:)

autor lilijka

blog: room23a.bloog.pl
dodano: 10 października 2010 19:53

Wszystkiego najlepszego życzę...A październikowe słońce wymarzone dla fotografii. Niby intensywne, ale miękko oświetla i pięknie wydobywa jesienne barwy. Pozdrawiam:)

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl
dodano: 10 października 2010 19:02

Zdjecie śliczne i lubię zdjęcia jak Pani jest uśmiechnięta, a motyle przypominają mi że jest taki efekt motyla - zawsze można się zmienić na lepsze... pozdrawiam

autor dobrycoach

blog: DOBRYCOACH.bloog.pl
dodano: 10 października 2010 18:53

Krysiu najważniejsze, że chorubsko Cię opuściło. Fotki przepiękne. Motylki cudowne. Tak trzymaj Krysiu. Pozdrawiam i tego luzu jak najwięcej życzę.

autor modest11

blog: teresa152.bloog.pl
dodano: 10 października 2010 18:30

no i tak trzymac

autor anya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz