Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 23 czerwca 2013

świat 1

Marzeń spełnienia....I na emeryturce można..
sobota, 12 czerwca 2010 9:30



Skocz do komentarzy pod wpisem

Tak -marzenia się spełniają....Dzieci zafundowały rodzicom wspaniały urlop w Anglii-niesamowite wrażenia!!!!!!Pierwszy raz frunęłam samolocikiem...czy się bałam? Na początku tak,oczywiście-ale pokonałam strach i już mogę latać mimo lęku wysokości z którym się zmagam od lat....Warto było przełamać ten lęk-zobaczyłam ukochane dziecko i świata kawałeczek.Wszystko było przecudne-oczy biegały naokoło głowy nie mogąc się nasycić widokami piękna..Jestem zachłanna i chciałam jak najwięcej,i jeszcze więcej zobaczyć.Jak dobrze że można zapisać w aparaciku robiąc fotki.A teraz niech mówi obraz....Posłuchaj ze mną...Bizoń Martawszędzie kamień...kamienne murki przedzielają trawowe zielonę łączki na których pasą się owce,bardzo dużo murków i owiec-gdzieniegdzie też krowy no i byki(nastawione pokojowo-na szczęście)Owieczki znosza jakoś natręctwo ludzi którzy ciągle chodzą w tę i w tamtą stronę i fotki robią.-dziwni jacyś....Park Narodowy położony jest w północnej Anglii w hrabstwach North Yorkshire i Cumbria.Na foteczkach dużo zieleni,przecudności krajobrazy.Tak byłam zafascynowana widokami że powstało ponad 1000 zdjęć.ale nie tylko zieleń pozowała mi-są też fotki miast w których byłam.To w następnym sprawozdanku obrazem pisanym.Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 29 czerwca 2010 18:07

Jeszcze raz poogladalam zdjecia - wspaniala wyprawa:)) Pozdrawiam serdecznie i wakacyjnie:)

autor marigold23

blog: marigold23.bloog.pl
dodano: 19 czerwca 2010 16:47

Piękne fotografie, śliczne pamiątki. Wspanmiały pomysł miały dzieci. Ciepło pozdrawiam

autor malgosia.pppp

blog: trochesmutkutrocheradosci.bloog.pl
dodano: 13 czerwca 2010 16:28

Witaj! Krysiu, podzieliłaś się z nami swoją radością i doznaniami. To tak jakbyś dzieliła się chlebem i wprowadzała w swój świat. Fotki frapujące, bo widać na nich ciekawe okolice. Mnie zafascynowały kamienie i to jak przeskakujesz przez ten "dziurawy mostek"... Na zdjęciu widać, że trzeba było dać duży krok. Co byłoby, gdybyś spadła? Pół biedy jeśli płytko ale jak głęboko co wtedy? Nad wodospadem też byłaś i to tarasowym, a więc wrażeń miałaś mnóstwo. Ładnie yglądasz na tekm zdjęciu nad morzem, zresztą wszystkie ujęcia udane... Przyjemnej jeszcze niedzieli. Trochę wygospodarzyłam dziś czasu dla siebie... Do usłyszenia - Krystyna

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 13 czerwca 2010 13:26

Ach Krysiu .Jak miło ,że już jesteś.Urocze miejsca.Anglia jest piękna..Aleś zwiedziła kawał świata..To drzewo mnie zachwyciło z pieniążkami.Jak i inne miejsca ...Urocze i masz teraz o czym myśleć co? Pozdrawiam cieplutko Danka

autor danstepien

blog: lira.bloog.pl
dodano: 13 czerwca 2010 6:55

Czołem Krysiu! Zazdroszczę Ci tej wyprawy do Anglii i tych cudnych klimatów prowincji angielskiej. Zdjęcia oddają to, co sobie na temat zielonego Albionu wyobrażam. Co do kotów - gonię resztkami sił, ale nie mam wyjścia - póki co. Pozdrawiam!

autor Pleciuga

blog: bajdurki.bloog.pl
dodano: 12 czerwca 2010 21:44

Witaj w domu. Nawet nie wiesz jakie masz szczęście, że mogliście "zaliczyć" tak wspaniałą podróż.Gratuluję podróży spełnionych marzeń i czekam na dalsze wspomnienia.

autor majka47

blog: moje-trzy-grosze.bloog.pl
dodano: 12 czerwca 2010 21:36

No, obrazeczki mówią cudownie. Widzę, że urlopik był wspaniały i wrażeń bez liku. Dziękuję za odwiedzinki po urlopie i za miłe słowa! A za pilnowanie Twojego bloga, dziękować mi nie musisz. Robiłam to z przyjemnością, bo też mogłam sobie przy okazji trochę pobuszować u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie oraz życzę miłego wieczoru... już w domciu! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 12 czerwca 2010 19:49

Zdjęcia wspaniałe, to co na nich także a wyjazd jak wnioskuję bardzo udany:) Pozdrawiam serdecznie:):):)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 12 czerwca 2010 19:01

Witaj, Krysiu. Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie, jeśli taka będzie Twoja wola. :) Z wielkim zainteresowaniem podziwiałam zdjęcia z Waszej wyprawy do dzieci... Wspaniała podróż, na długo utkwi w Waszej pamięci. Pozdrowienia z Dolnego Śląska. :)

autor bellatrix2009

blog: bellatrix2009.bloog.pl
dodano: 12 czerwca 2010 18:22

Przecudne miejsca i z pewnoscia przepiekne wrazenia....a przede wszystkim przeuroczy gest Waszych dzieci:)... Pozdrawiam cieplutko jeszcze z austriackiej metropolii

autor Promyczek

blog: promyczek1.bloog.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz