Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 23 czerwca 2013

Polska 1


Wycieczka-PRZELEWICE-PAW NIEGRZECZNY-ALE POKAZAŁ PIĘKNO ZAKĄTKA TEGO
niedziela, 02 maja 2010 19:07
Jak było-? Zobaczcie...Prosiłam(nie tylko ja)Paw, pawie piórka pokazać masz-NO PAWIKU CUDNOŚCI TY....!Zignorował-wrzeszczał strasznie głośno-że nie na pokaz,On chce troszku spokoju,intymności na skwerku tym-i nie pokazał w całej okazałości się i już...,Zrobił w tył zwrot i zamiatał tymi kolorowymi cudnymi oczkami pawimi po kwiatowym dywaniku.-..Dookoła pełno gapowiczów z aparatami , z rękoma do góry w pozycji ustrzel-a On PAW pięknie kolorowo ubrany,czuł się jeszcze bardziej piękny i postanowił podkreślić swoją ważność drwiąc z zawiedzionych ludzików.Tacy duzi i zarazem bezradni mali stali dookoła tulipankowego pola po którym przechadzał się z zadartą głową.- śmiał się z nas ,ubaw miało ptaszysko piękne.Poszłam więc drzewa,krzewiki,kwiatuszki oglądać -nie da się opisać zobaczyć trzeba....Przepięknie.....Ale za dwa tygodnie zakwitnie wszystko...to dopiero będzie widok...A może i Pawik lepszy humorek miał będzie...Kto wie?Ach dumny,Dumny Jak Paw Ten Paw...Posłuchaj ze mną...

Boyer Luciennedodano: 12 maja 2010 20:27

Nie no zdjęcia z pawiem cudne, aż sie zastanawiałam, czy retuszowane... Pozostałe wiosennie pochłaniające. Jest już tak ładnie.

autor dotkabar

blog: pajeczyca.bloog.pl
dodano: 05 maja 2010 22:46

Tonąca w kwiatach:) Pozdrawiam serdecznie:):):)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 05 maja 2010 20:14

tak cudnie w tych Przelewicach, że oczu oderwać nie mogę, przepiękne te Twoje fotki Krysiu, taką miłością wiosenną pisane:)

autor Ola Gruszczyńska-Chałupka
dodano: 05 maja 2010 18:42

A to drań z tego pawia! Szkoda mu było ogon rozłożyć Widzę po zdjęciach, że i bez pawich oczek cudnie było. Zdjęcia przepiękne. Koło mnie wszystko rozkwita jakoś... "półgębkiem"... zimno, cimno i deszczowo :(

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 05 maja 2010 16:54

Dziękuję za odwiedzinki! Miło mi, Krystyno, że jesteś mojego zdania. A czy będzie normalnie w NASZYM KRAJU, śmiem wątpić. Polacy potrafią tylko walczyć wspólnie, ale w pokoju mądrze żyć - już nie. Polaków gubi wszechobecna bufonada, nietolerancja i skłonność do nienawiści. I to jest przerażające, tym bardziej, że Polacy chlubią się swoim chrześcijaństwem (95% katolików), kurcze... a żyć po chrześcijańsku mało który potrafi. Nawet ci, co w imię wiary powinni świecić przykładem. Pozdrawiam wiosennie! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 05 maja 2010 13:22

Dziękuję Krysiu i zapraszam serdecznie :) Wspaniałe miejsce. Roślinność kusi kolorami i pieknem, a paw uroczy, ale może troche wstydliwy skoro tak wielu ludzi chciało go oglądać :))) pozdrawiam ciepło

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 05 maja 2010 7:50

Piękna z Was jest para i oczywiście całe tło przyrody oddane na zdjęciach. Pozdrawiam majowo Elżbieta.

autor motyl_2

blog: motyl2.bloog.pl


dodano: 04 maja 2010 20:05

Piękne zdjęcia, szczególnie magnolii, a paw za bardzo kurzy. LW

autor jantoni341

blog: jantoni341.bloog.pl
dodano: 03 maja 2010 16:47

Podziwiałam Waszą Majówkę. Cudowna... taka wiosenna!. Paw też... Jak to paw. Ale z Was wspaniała Para! Gratuluję! Pozdrawiam raz jeszcze! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 03 maja 2010 12:45

Jednak wcięło mojego komcia... Napiszę raz jeszcze później. Pa! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz