Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 23 czerwca 2013

opisuję świat 8 komentarze 1


dodano: 16 maja 2012 9:59

Kogut mnie uwiódł. Przepiękny:)

autor czesia
dodano: 15 maja 2012 15:04

dziękuję za wizytę u mnie:) i maj jest chyba najcudniejszym miesiącem w roku

autor frida

blog: autoportretodczuwalny.bloog.pl
dodano: 15 maja 2012 0:10

Witam serdecznie:))) Maj jest przepiękny:) Uwielbiam bzy i konwalie i wszystko co kwitnie tak pięknie:) Pozdrawiam gorąco:)

autor nagietek
dodano: 14 maja 2012 17:35

Jaka piękna wiosna, tyle kolorów:) Pozdrawiam serdecznie:)

autor mada-lena77

blog: fotolenka.bloog.pl
dodano: 14 maja 2012 13:12

Krystyno, jeśli Twojego Męża interesują rzeźby Petera Lenka podaję link jego strony: http://www.peter-lenk.de/home.html Pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor Halszka

blog: http://wp771.bloog.pl/
dodano: 14 maja 2012 7:49

Maj! Ten cudowny maj! Jak go nie kochać? :))) Miłosne feromonki rozsiewa, wiedzą o tym ludzie, pszczółki, żabcie i drzewa. Dziękuję za wizytę. Trudno mnie znaleźć? Ja już tutaj byłam i zostawiłam chyba adres? Zauważyłam fotkę z N.W. Ja też czasem na kijaszki się wybieram:)) Obraz dziewczynki przepiękny. Życzę udanych spacerków i jak najwięcej pięknych chwil... i oczywiście, zapraszam:)))

autor clisha00

blog: http://clisha-slaskwmoimobiektywie.blogspot.com/
dodano: 14 maja 2012 6:43

Miło wejść na blog i poczytać co tu nowego, obejrzeć nowe dzieła, podyskutować. Ale spędzanie czasu w czterech ścianach przy takiej pogodzie to grzech wiec życzę wielu miłych i owocnych spacerów.

autor bezsennablondynka.bloog.pl

blog: bezsennablondynka.bloog.pl
dodano: 13 maja 2012 22:36

Zdjęcia mówią same za siebie . Piękny świat , wspaniali ludzie .

autor henwgl

blog: aromat.bloog.pl
dodano: 13 maja 2012 20:51

Piękne zdjęcia w rzepakowym polu... U nas mleczy więcej - też cudnie żółte :D.

autor abigail

blog: http://gory-abigail.blogspot.com
dodano: 13 maja 2012 20:08

witaj. Dawno nie byłam, idąc za rada bellatrix:)). Urocze zdjęcia. Mnie w maju uwodzą czeremchy i kaczeńce.Podzielam Twój sposób podróżowania, w sam raz na maj:))

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 13 maja 2012 20:04

WoW! Dziękuję stokrotnie za wizytkę i wpis! Ja też maj uwielbiam! Nalejcie mi kieliszek maja!

autor Teresa

blog: zaanar bloog
dodano: 13 maja 2012 18:38

Niedaleko mnie też jest pole rzepaku muszę go utrwalić gdy pogoda będzie ładniejsza......pozdrawiam ciepło w zimne popołudnie.

autor maria

blog: maria.bloog.pl
dodano: 13 maja 2012 14:14

Szkoda czasu, Krysiu, na blog, kiedy tak pięknie i majowo wkoło. Tylko podziwiać, bo żadna chwilka się nie powtórzy. :)

autor bellatrix2009
dodano: 13 maja 2012 9:02

Najważniejsze, że umiesz cudownie spędzać czas: zdrowo, pożytecznie... i artystycznie. Twoje fotki są tego dowodem. Bajkowy obraz Dziewczyny - także. Maj, to najcudowniejszy miesiąc w roku, dla mnie również. Pozdrawiam majowo! Halszka Dziękuję za wizytkę! Prawda, że niesamowite są te rzeźby Petera Lenka? A co na nie Twój Mąż - Rzeźbiarz?

autor Halszka

blog: http://wp771.bloog.pl/
dodano: 13 maja 2012 8:55

Piękny i miły wpis. Fantastyczne zdjęcia. Pozdrawiam

autor ZielonaMila

blog: www.trasa-rowerowa.cba.pl
dodano: 12 maja 2012 21:41

No proszę, jak aktywnie spędzasz czas: malarsko i spacerowo. Maj to najpiękniejszy miesiąc.

autor notaria

blog: http://czytacnieczytac.bloog.pl/
dodano: 12 maja 2012 21:35

Świetny bloog :D . Ładnie zrobiony i wspaniała treść . Zapraszam do mnie :D I pozdrawiam ...

autor monika-kolin

blog: http://smilelowo.bloog.pl/
dodano: 11 maja 2012 9:39

Witaj Krysiu.Piękne te pola rzepakowe,a Ty w nich.Cieszą takie widoki i raduje się dusza.Pozdrawiam majowo.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 11 maja 2012 9:34

Przyszłam się przywitać się z największą blogowową romantyczką. Miło, że jeszcze tacy ostali na tym świecie - pełnym zła i nienawiści... Coraz więcej złych emocji, niż dobrych.

autor jonapot

blog: kresowianka32
dodano: 11 maja 2012 7:44

Nie znam nikogo kto nie lubi maja. Wszystko budzi się do życia, sam optymizm w powietrzu. Sedeczności.

autor icudaki1

blog: rozmaite-tak.bloog.pldodano: 10 maja 2012 23:27

Cudowny obraz Ja sama ostatnio w ogrodzie spędzam dużo czasu. Maj jest wspaniały Pozdrawiam Serdecznie

autor Annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 10 maja 2012 23:01

Piękną szczęśliwą dziewczynę stworzyłaś Krysiu i wogóle jesteś pełna optymizmu,ja też cieszę się majem:) Pozdrawiam serdecznie

autor maria

blog: mariaszlosman.blog.pl
dodano: 10 maja 2012 19:30

Krysiu, tak bardzo się ucieszyłam, że do mnie wpadłaś. Maj, najcudowniejszy miesiąc. Zdjęcia na tle kwitnącego rzepaku urzekające!!! A dziewczyna przez Ciebie namalowana...cudna!!!!!

autor sara-maria

blog: sara-maria.bloog.pl
dodano: 10 maja 2012 19:02

Maj to miesiąc rozkwitu i optymizmu. Chyba wszyscy go uwielbiamy

autor baśka

blog: iluzja26.bloog.pl
dodano: 10 maja 2012 5:36

Śliczna ta dziewczyna na obrazku.Ach ta wiosna i ten maj to cudowne pory dwie ... Pozdrawiam serdecznie.

autor JaGa

blog: http://babuni-blog49.blog.onet.pl/
dodano: 10 maja 2012 5:19

Witaj Krysiu! Bardzo mi się podoba obrazek dziewczyny. Krysiu ja też kijkuję cały czas. Tylko ranki odpuściłam, bo jest chłodno. Marzną mi dłonie.Pozdrawiam

autor teresa

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 09 maja 2012 16:04

Radosna i szcześliwa jest Twoja dziewczyna :) pozdrawiam

autor merlin

blog: merlin-joe.bloog.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz