Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 23 czerwca 2013

opisuję świat 5


Ten nowy dzionek poniedziałkowy-Czyli ten KObiet Dzień
poniedziałek, 08 marca 2010 11:37


Skocz do komentarzy pod wpisem
TAKA PLAMA...

Ten nowy,poniedziałkowy ten dzioneczek...zaczęłam szklanką kawy wylanej na wersaleczkę o pięknym obiciu w błękicie....I już tak piekny nie jest ten poniedziałkowy....Mimo natychmiastowej pomocy i reanimacji błękicik wersaleczkowy dostał w jednym miejscu wzorek brudno brązowiuśki......O moja głowa!Biegam jak zwariowana po internecie-ratunku szukając.Narazie.... No juz wróciłam ....się uspokoiłam,Bachledy Andrzejka posłuchałam-cudnego spiewania.Jak sie ma plamka brazówka ta do całosci dnia dzisiejszego mojego?..Spokojnie-plameczka jest.wywabić się nie pozwolila i czuje się swietnie,nawet jakby bardziej brudno-brazowego odcienia po mojej interwencji dostala..No to co?........E tamm.stwierdziłam-Ona,czyli plama-ma swietnie się-więc Ja czyli Krystyna też mam sie wspaniale i....i zapominam! Stop! Zapominam o plamie tej!Albo=już się z piękną brudno-błękitną zaprzyjazniam!Jest dopiero ranek,dopiero plamka jedna jest,tylko jedna jest!!!Trzeba sprawić aby czuła się świetnie w otoczeniu domowym tym. Rzuci sie jakis kocyczek w kolorze odcienia blekitnawego,oczywiście obok-aby jej nie przykryć lub jakąsi kapeczkę lub poduszeczkę obok plamki tak i jak nówka będzie!Dzięki plamie tej jakosi inaczej ten dzionek poniedzialkowy wygląda..(tyle było różnych,poważnych lub mniej ważnych do rozwiązania spraw-i patrzę na nie ciutkę inaczej,spokojniej...bo najważniejsza była plama ranka dzisiejszego powstała-widocznie powstała po coś!).A jakie bedą dalsze losy plameczki na błękicie tej ?To będzie wiadomo ...czy rodzince też się spodoba...Pewnie,napewno ,zapewne spodoba się....nienajgorzej wygląda-a i kanapa jakby się bardziej starszawa i stateczna, zrobiła.Wiecej warta przez to ,że po przejściach jest,cosik już przeżyla-toć kawa gorąca byla i pozostawiła znamię!!! ...UF.........Pisanie o plamie na kanapie.Bzdura!..Co ty jeszcze Krystyna wymyslisz..Dzisiaj nic już....Przed chwilką dostałam życzenia na komoreczke w zwiazku z Kobiet dniem..i życzenia przez komputerek..Bardzo to mile....Dziekuje....Nawet Ta plama wydaje się piękna!.


Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 08 marca 2010 16:35

Ahh, ta nieszczęsna plama! ; ))). Wszystkiego najlepszego Pani Krysiu z okazji dnia Kobiet! ; *

autor ciesielska13

blog: ivcc.bloog.pl
dodano: 08 marca 2010 13:38

Hymmm no to dzieki tej place po kawce wersaleczka dostała swojego uroku :) I jest jedyna w swoim rodzaju :) Miegło dnia Kobiet :) Pozdrawiam :)

autor Maarta

blog: www.kocham-ks.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz