Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 23 czerwca 2013

opisuję świat 4


Dzisiaj-jutro
czwartek, 04 marca 2010 13:14



Skocz do komentarzy pod wpisem



"CHWYTAJCIE DZIEŃ BO WCZORAJ JUŻ MINĘŁO-A JUTRO POZOSTAJE NIEZNANE"........nie pamiętam kto to powiedział(przeczytałam)...bardzo mądre słowa....A więc,chwytam,chwytam...czy chwytam?Pewnie nie na procent sto-ale staram się...coraz bardziej się staram.Uczestniczę w tworzeniu każdego nowo wstającego dzionka.Inspiracją jest energia krajobrazu-dlatego chodzę na spacerki ze słoneczkiem i z braćmi maluczkimi fruwajacymi nad glową witając się.Rozmawiam też z sobą samą wydobywając z głowy pomysły na kolorowe obrazeczko-rysowanko-koronkowo-malowanki.Zmuszam do myslenia komórki głowowo-mózgowe i do przekazywania obrazów z rzutnika pamięci Mej...A gdy milkną mysli o niczym ważnym agresywnie wywalone z pamięci-nastepuje przez moment Cisza twórcza...I po ciszy tej nastepuje... nieraz nic .. Nic nie nastepuje,musi sie znależć ktoś lub coś popychajacego do działania umysl mój.W zupełnym sielankowym spokoju nie narysuję nic prawie.....Dlatego biegam po internetowych stronach,słucham śpiewania i grania pięknego, oraz uczestniczę w tworzeniu rzeczy niezwykłych. Odwiedzając stronki ,bloogi,profilki-MALUJĄCE OBRAZY ,CUDNIE ŚPIEWAJĄCE I GRAJĄCE MUZYKĘ Z SERCA I DUSZY PLYNĄCĄ....oczy zabierają kolorki piękne ,uszy rejestrują nieziemsko cudne dzwięki-i zapisują z paletą barw wszelakich w pamięci,aby je kiedyś zabrac z główki i dodać do kolejnego obrazeczka techniką własną powstającego....Mam marzenie...och piękniutkie to marzenie......Jadę...jadę....w daleki świat jadę aby na własne oczy zobaczyć cudowności Te przez WIELKICH NAMALOWANE......Dotknąć pozainternetowego światka, posmakować,zmysły nasycić pięknem wszelakim.Takie sobie marzonka mam-WIEM...SPELNIĄ SIĄ NAPEWNO!!!! A Maluję Sobie Nowe

Więcej na ten temat
Studio
Dzisiaj jutro zawsze Zbigniew Świtoniak

Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 07 marca 2010 12:45



Warto warzyć w marzenia i doczekać ich spełnienia! : ). Ojj, Pani to jest wielką optymistką, cieszę się z tego niezmiernie! Będę brała z Pani przykład! : )). Zdjątka wszystkie przepiękne! Pozdrawiam ; )

autor ciesielska13

blog: ivcc.bloog.pl
dodano: 05 marca 2010 22:11

Witaj, Krystynko, cieszę się, że mnie odwiedziłaś, bo dzięki temu mam okazję pospieszyć z rewizytą i... zostac na dłużej. Piękny jest Twój świat... oj, cos mi się zdaje, że powiększy się grobo moich Ulubieńców. Serdeczności na dobry czas, Gosia

autor mgm_dg

blog: mgmdg.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz