Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 23 czerwca 2013

opisuję świat 3


Czwartek..ach ten czwartek
czwartek, 18 lutego 2010 19:48


Skocz do komentarzy pod wpisem

MAM FILM O PAPI
SPACEREK TAK PAMALEŃKU TAK....No i wesolutko się zrobiło...No ale po kolei.....Ranek nawet miły bo poruszać się mogę już lepiej.Godz 13:00 więc spacerek na łąki które są przykryte pierzynką białą.Nad głową przeleciał krzyczący kaczor i jego dwie panie...kaczy trójkącik.Wzorki na pierzynce śniegowej narysowały sarenki i kopyta końskie no i oczywiście nasze wielkie STOPY.W drodze powrotnej wyszło i pomachało nam promyczkiem słoneczko uśmiechnięte.W domu rysowanko kolorowe- mała dziewczyneczka Taka znajoma-(ale to tajemnica ) za makową panienkę przebrana...Nawet fajnie wyszła.Internecik i wiadomość!!!!Ale jaka!Filmik o moich rysowanko malowankach zrobiony przez wspaniałą Wandzię która napisała i nagrała muzykę......MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ-TYLKO TRZEBA MARZYĆ......Życie piękne jest!....


Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 31 stycznia 2011 11:17

Malowanie to najlepsze na nerwy lekarstwo. Też lubię malować. To mnie uspokaja w nerwowym zagonionym świecie pracy i znoju.

autor wieniumorski

blog: kapitanwien.bloog.pl
dodano: 19 lutego 2010 20:43

ah te marzenia :) trza marzyc :)

autor maarta

blog: www.kocham-ks.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz