Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

niedziela, 23 czerwca 2013

opisuję świat 1


Poniedziałeczek
poniedziałek, 15 lutego 2010 9:19



Skocz do komentarzy pod wpisem



ACH TY WREDNY KRĘGOSŁUPIE.....jak go tak powyzywan,wynazywam to jakosi boli mniej-a o to chodzi!Śniadanko,wersaleczka,krzesełeczko i znów będzie wersaleczka....narazie bez zmian....godz 9:18 rano...a ON boli,jeszcze boli.(miła wiadomość na tlenie-odezwała się koleżanka ze Świnoujścia Lid z którą nie widziałam się latka dwa-poznana w pokoiku szpitalnym w Szczecinie,bardzo fajna,radosna dziewczyna zarażająca tą swoją radością całe otoczenie.....Dużo dzięki niej zrozumiałam.....Tak mnie się wydaje że zrozumiałam...)Posłuchaj ze mną..Aznavour


Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 31 stycznia 2011 13:19

Niestety kręgosłup w naszych czasach wysiada. Mnie też czasem łupie, ale pozwala mi jeszcze biegać. Bieganie to po morzu moja druga pasja, a może trzecia, bo jest jeszcze malowanie.

autor wieniumorski

blog: kapitanwien.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz