Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Ona i On







Ona i On....Oni......One......RODZINA
sobota, 13 marca 2010 17:13



Skocz do komentarzy pod wpisem

MAM CUDOWNYCH RODZICÓW-Urszula SipińskaDWOJE ICH BYŁO...I CO SIĘ NAROBIŁO!!1Króciutko po wojnie ONA i On piękni i młodzi poznali się na ziemiach zachodnich,pokochali i dali życie czterem dziewczynkom(WSPANIALI MOI RODZICE)....Najstarsza z nich to ja,Krystyna.Jak widac na zalączonych fotkach :rosłam...rosłam...i jakoś tak szybciutko wyroslam na" piękną" młodą dziewczynę,kobitkę wreszcie.Poznałam Jego-i zostalismy ON i ONA.Dołączyl do nas chłopczyk a potem dziewczynka...Tak szybko ten czas minął i poszły sobie ,w swiat sobie poszły-tak jak kiedyś ja i Moi Rodzice....Teraz gdzieś tam mają swoje domki,rodziny-Wyfruneły z gniazdka aby sie życia nauczyc odżycia.Samodzielni,.popełniający nasze i swoje błędy-naprawiają je i żyją na sposob swój,.Jestem z Nich dumna,żyją swoim życiem-Zyją pięknie!!........A my ? My-Starsi ale jeszcze młodzi jesteśmy ze Sobą juz ponad 40 latek(różne sztormy i zawieruchy przeszlismy-.....nie bedę o tym pisac,bo po co?)Jak dzieci poszły z domu musielismy sie uczyc życia na nowo,znależć jakieś zainteresowania...No i malunki i rzeżby to jest to,trzymamy sie razem nieraz bardzo glośno wymieniamy swoje poglady.Robimy porządki i nieporządki na działeczce i w życiui-zagladamy też do okienka internetowego...Po co?To nasza tajemnica jest-ale fajnie że jest to okienko.....Krystyna...czyli Ona(na emeryturce bawię się-zobacz co robię...aktywny link NACIŚNIJ.. A Maluję Sobie Nowe



Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 26 stycznia 2011 19:34

Grunt to rodzinka Krysiu Pozdrawiam

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 18 kwietnia 2010 13:30

Można pozazdrościć. To tak rzadko się zdarza, że tyle czasu ludzie się kochają. Pozdrawiam serdecznie Elżbieta

autor motyl_2

blog: motyl2.bloog.pl
dodano: 17 kwietnia 2010 13:56

Nacisnęłam i zobaczyłam, że macie wspaniałą pasję. Cóż na wszystko jest czas i pora. Czas na narodziny, na dzieciństwo, na dorastanie, na założenie rodziny, na rodzenie dzieci, na wychowywanie ich i na to, ażeby odnalazły swoją drogę, no i jest czas na to, żeby go mieć w końcu dla siebie więcej niż kiedykolwiek. Macie zajęcia na działeczce, macie siebie i swój świat artystyczny. Jest się czym cieszyć. A Ty Krysiu jesteś, dobrą ciepłą osobą i miło u Ciebie gościć. pozdrawiam serdecznie

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 16 kwietnia 2010 23:21

Ech, wspomnienia Kochana wywołałaś. Ja też już prawie 40 lat po ślubie, to i wspomnień się uzbierało, oj uzbierało... Pozdrawiam cieplutko:))

autor jolanta50505

blog: odzimydozimy.bloog.pl
dodano: 15 marca 2010 0:14

TAk dużo podobieństwa w naszych życiach.Nawet to ,ze nasi rodzice poznali sie na ziemiach zachodnich.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 14 marca 2010 21:30

Witam, Pani Krystyno. Tak korzystając z okazji to oczywiście najlepsze życzenia z okazji imienin. Spóźnione, ale szczere :) Chciałabym kiedyś, jak Pani w zaciszu ogniska domowego, w towarzystwie wspaniałego męża usiąść i powspominać swoją młodość, swój ślub i wszystkie te piękne chwile, na wspomnienie których łezka kręci się w oku. Pozdrawiam gorąco, z mroźnych gór. Edyta.

autor edii

blog: www.przyjazn-z-iksem.blog.onet.pl
dodano: 13 marca 2010 22:12

Piękny wpisik ;)

autor ciesielska13

blog: ivcc.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz