Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Kwiaty i Ja


KWIATY-i Ja......JA i kwiaty.....
poniedziałek, 15 marca 2010 9:42


Skocz do komentarzy pod wpisemJA I KWIATY...KWIATY I JA=KOLOR=Kwiaty są bardzo ważne w moim życiu...Kwiaty to radość,kolor,uśmiech niewymuszony,życie...Wśród nich jestem sobą...sobą jestem-nie gram....żadnej z ról nie gram...Uwielbiaja kwiaty Rodzice Moi, dla których działka (działek kilka)to świat cały,dzięki niej czują się świetnie(.Nie rozumiałam ich,że działkowa pasja ta potrafi przesłonić wszystko-ale tak jest!Teraz to wiem!Rodzice są wspaniali-mają po ponad 80 latek- a niejeden młody czlowiek nie posiada w sobie tyle energii...Ogrody to też teraz Nasza pasja jest....Cudownie czują sie w nich kwiaty obdarowane miłością wielką, dorodnością i kolorem czystym się odwdzięczają.Stoją wysportowane,prościuteńkie i mówią poruszając się w wiatrowym tańcu:-to Ja jestem najładniejszy i najbardziej kolorowy,jTO JA...TO JA.jakby rywalizowały ze soba o zachwyt...A my korzystamy z przywileju tego bycia w cudowności otoczeniu tym i ustawiamy się przy nich skromniusieńko, cichusieńko z boku, aby nie przeszkadzać-..nie przeszkadzać aby...Robimy fotki i siadamy w pobliżu rozlużnieni,zadowoleni tym,patrzeniem na pszczoły,motyle uwijające przy pracy się.Ptaki zdziwione troszku przygladaja się z gałązek nam,drapiąc po glowinkach i myslą...myślą...co myslą?Pewnikiem dobrze bo i one maja gdzie gniazdeczka wić , spiewać,śpiewać,śpiewać na gałązkach owocowych drzew i krzewików rodzaju wszelakiego tych.Jest tak pięknie.-Dzisiaj oglądam foteczki które porobiłam porobiłam z Nimi sobie-to One kwiaty są tu najważniejsze i najpiękniejsze są...Ja się do nich przytulam,uśmiecham,chwalę sie że mogę być w tak pięknym,zaczarowanym świecie koloru-jak w baśni być.I JESTEM tak w tej baśni całą wiosenkę i latko całe. jestem..Z kwiatuszeczków czerpię energię dla zdrowotności.Kolorowe się nie sprzeciwiają i pozują jak modelki do fotografii.Zabieram im kolorki gdy rysuję swoje papi i obrazy.Ale nie tylko kwiatowe damy stoją w ogrodzie tym mym.Przytulają się do nich i radują zapachem wysmukle brzozy.,brzuzki...Pod lipą oczywiście ławeczka jest na której siadam,zamykam oczy i słucham....słucham....słucham...Słoneczko brązem maluje moje ciało i promyczkami delikatnie muska..A ja czego słucham?Ptaków,wiatru,siebie,świata,myśli...Ale te najpiękniejsze kwiaty są u MOICH RODZICOW-Kocham Cię Mamo-Kocham CięTato......Jak cudownie że jesteście.......................................................................Wzruszyłam sie troszku...Krystyna....



Tagi: Kwiaty-radość życiaKomentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 12 listopada 2010 21:21

Przyjemnie popatrzeć na te kolory gdy deszcz i gołe drzewa za oknem. Dziękuję za wizytę i pozdrawiam, Patrycja

autor patrycjal11

blog: patrycjal11.bloog.pl
dodano: 12 listopada 2010 16:37

Krysiu, za oknem deszcz, a na Twoim blogu pięknie i kolorowo. Pozdrawiam serdecznie:)

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl
dodano: 12 listopada 2010 13:42

Cudne.Pozdrawiam

autor modest11

blog: teresa152.bloog.pl
dodano: 12 listopada 2010 10:18

Cudnie...echhh..ja kocham całą przyrodę uwielbiam przechadzać się lasem,który mam bardzo blisko,niezależnie od pory roku.Pozdrawiam.

autor lenakwiecinska

blog: zapiskileneczki.bloog.pl
dodano: 19 marca 2010 10:11

Ja również uwielbiam kwiaty. Chwile, kiedy w wakacyjnej porze wybierałam się w góry, na jakąś łąkę i czytałam, myślałam, śpiewałam lub po prostu patrzyłam na zawsze pozostaną w mej pamięci. Pozdrowienia.

autor edii

blog: www.przyjazn-z-iksem.blog.onet.pl
dodano: 17 marca 2010 22:43

Dziękuję ;***

autor Czekolada
dodano: 15 marca 2010 15:10

Dziękuję za tak ciepłe słowa zostawione na moim blogu.Pozdrawiam .Ula.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz