Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Kochane Dzieci




Kochane dzieci..
piątek, 12 marca 2010 22:56


Skocz do komentarzy pod wpisem
Kabaret Starszych PanówZ domowego gniazda w świat wyfrunęły-tak jest i być powinno.Mają swoje domy,swoje marzenia…swoje….swoje.Myślami łączymy się nadal,wspieramy wzajemnie.Swiat stoi przed Nimi otworem.Bardzo dużo się od nich uczę ,bo od dzieci można się dużo nauczyć.Zaskakują mnie swoimi pomyslami,kreatywnoscią.Dziekuję Wam ze jesteście,Takie jesteście!Bardzo mi jestes bliski…obrazeczku….Bylo mi cieżko i powstal ten obrazeczek.Teraz bardzo się cieszę ze moje wspaniale dzieci daja sobie świetnie radę ,są bardzo kochane i mądre. są .Mają swoje rodziny -są szczęśliwe i spelnione.Bardzo pomagają nam wspierając nasze poczynania “artystyczne”i popychają abyśmy realizowali swoje pasje….Pragne aby spelniły się ich wszystkie marzenia…(Mama i Tata-)Napisałam słowa te roczek temu,lecz myślenie moje nie zmieniło się i ….a więc zostań obrazeczku i słówka zostańcie…..Krystynadodano: 26 stycznia 2011 10:38

Witaj Krystynko.Wczoraj nie mogłam dodać komentarza,próbowałam dziesiątki razy,a dziś widzę,że dodało się kilka-ach ta wp.-ciągle psikusy robi. Dzieci Krysiu są naszym pocieszeniem,balsamem,ale też zmartwieniem,lecz bez nich nasze życie byłoby ubogie- są naszą siłą napędową. Pozdrawiam

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 26 stycznia 2011 9:32

Kiedy moje pisklę wyfrunie z gniazda niezadługo, mam nadzieję, że pod tym co napisałaś Krysiu będę mogła i ja się podpisać. Pozdrawiam.

autor icudaki

blog: rozmaite-tak.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz