Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Dalej muszę sama







Dalej muszę sama...
poniedziałek, 22 listopada 2010 20:44




Skocz do komentarzy pod wpisem

Obrazeczek ten ,laleczkę namalowałam z pomocą koteczki KIKI(siedziała na nim lub na kolanach)-dalej już muszę radzić sobie sama,nie usiądzie na kolanach i nie zamruczy z aprobatą że fajnie..nie będzie zwalała ze stołu pędzli i ołówków....No ale trzeba dalej malować,rysować i zająć się rodzinką...Jak skończę portrecik Kiki to zamieszczę-będzie na nim wesoła,rozrabiaka-taka jaką chcę pamiętać.Wiem że otacza nas dobrą energią z góry....obserwuje , cieszy się naszym szczęściem-a w trudnych chwilach pomaga......Tak myślę..Pozostały po niej wspaniałe wspomnienia,fotografki i obrazy na których namalowałam radość-TAKA BYŁA KIKI..    
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 27 listopada 2010 12:55

Krystyno jakże miło popatrzeć na Twoje dzieła. Laleczka urocza. Każdy szczegół dopracowany. Czekam z niecierpliwością na następny ten, nad którym pracujesz...:) pozdrawiam B.

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 27 listopada 2010 11:55

Krysiu obrazeczek piękny. Nacieszyłam oko. Pozdrawiam

autor modest11

blog: teresa152.bloog.pl
dodano: 27 listopada 2010 9:03

Piękna laleczka. Pozdrawiam serdecznie Elżbieta

autor motyl2.bloog.pl

blog: motyl_2
dodano: 26 listopada 2010 22:00

dziękuję, za życiow radę i zaparaszam cześciej:)

autor toiow

blog: tooioowoo.bloog.pl
dodano: 25 listopada 2010 7:41

Witam..Oglądnęłam film ..obrazy piękne muzyka w tle wspaniała.Gratuluję z całego serca tak "Wielkiego Talentu"i wyczucia piękna.Pozdrawiam ciepło i dziękuję ślicznie za cudny komentarz.

autor lenakwiecinska

blog: zapiskileneczki.bloog.pl
dodano: 24 listopada 2010 22:20

Piekna ta laleczka!!! Kiciunia tez z pewnoscia bedzie piekna:) Pozdrawiam cieplutko

autor marigold23

blog: marigold23.bloog.pl
dodano: 24 listopada 2010 21:48

Ach, kiciuś... ja też z rozczuleniem wspominam moje dawne kotki. Pozdrawiam!

autor zakochana_aniolka

blog: markomanka.bloog.pl
dodano: 24 listopada 2010 14:40

Bardzo jestem ciekawa Kiki . Twoje obrazy są przepiękne. Wprawiają w nastroje wiosenne i kolorowe. Pozdrawiam wiosennie, Wiesia

autor Vehuan

blog: poszukaj.bloog.pl
dodano: 24 listopada 2010 10:25

Ileż Ty Krysiu masz cierpliwości w tych rysuneczkach::) Piękne .Pozdrawiam cieplutko

autor Danka-lira

blog: www.lira.bloog.pl
dodano: 23 listopada 2010 21:12

Przywiązanie do zwierzęcia bywa,jak do przyjaciela lub członka rodziny i jego odejście również bywa bolesne.Ale takie jest życie. Pozdrawiam cieplutko.

autor 1beam
dodano: 23 listopada 2010 19:21

Patrząc na te kolory można na chwilę zapomnieć, że za oknm zimno i ponuro:) Pięknie:) Pozdrawiam serdecznie:)

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl
dodano: 23 listopada 2010 19:08

Och, jaka piękna laleczka... ślicznie dobrane kolory, aż oko raduje! Dziękuję za wizytkę! Też słyszałam prognozę zapowiadającą śnieg w Polsce od jutra. Ja też lubię śnieg... Ale żeby zaś nie napadało jak zeszłej zimy, bo to była już naprawdę przesada. Tyle śniegu jeszcze nie widziałam jak żyję! Pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 23 listopada 2010 18:14

Ślicznie Pani maluje...i te kolory...Pięknie:) Pozdrawiam:)

autor lilijka

blog: room23a.bloog.pl
dodano: 23 listopada 2010 18:02

Bardzo ładna laleczka :) Nigdy nie byłam tak blisko związana emocjonalnie z żadnym zwierzątkiem, dlatego z wielkim wzruszeniem czytam Twoich opisów i tęsknoty za kotką :) To piękne! No to czekamy na portrecik radosnej Kiki :) Pozdrawiam serdecznie.

autor grzanka31

blog: singiel3312.bloog.pl
dodano: 23 listopada 2010 17:26

Na jesienne szarości tak żywe kolory jak znalazł:)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 23 listopada 2010 16:53

Śliczna "Laleczka" pełna uroku i wdzięku.Ciepło pozdrawiam

autor lenakwiecinska

blog: zapiskileneczki.bloog.pl
dodano: 23 listopada 2010 14:23

Laleczka urocza:) Czekam na portrecik kici. Pozdrowienia serdeczne:)

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz