O mnie

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

ZAPRASZAM krystynkabaj

Powstała ta stronka abym mogła odwiedzać interesujące blogi,zachwycać się komentować.Jest tutaj też dużo obrazów,obrazków które mojego autorstwa są.To moje hobby-amatorskie malowanie,rysowanie,kolor.Po prawej stronie u góry naciskając na obraz z kotkiem wejdziesz na mój drugi blog.Niżej obrazki (roża,fotografia,wazonik,kwiat w wazonie,słonecznik,malwa)pozwalają zobaczyć moje dokonania -a więc zapraszam. Krystyna

wtorek, 25 czerwca 2013

Niedzielka

NIEDZIELKA...
niedziela, 03 października 2010 10:00
    Villas Granada

Jest niedzielka...ranek...Villas Violettaśpiewa...Dopadła mnie grypa i oczka łzawią,nosek czerwoniasty i boli-,biorę tableteczki,leżę,nic nie robię i myślę kiedy wreszcie pójdzie sobie precz choróbsko wstrętne to      Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 14 października 2010 18:44

Buziaczki.Ja już dochodzę do siebie,uwięziona w domkuosiem dni.Pozdrawiam cieplutko

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 07 października 2010 11:03

Kolorki- cos pieknego!!!!! Zycze duzo zdrowka:)))

autor marigold23

blog: marigold23.bloog.pl
dodano: 07 października 2010 10:16

Krysiu Skarbeczku ...Życzę Ci zdrówka i wyleż porządnie chorobę....Myślę ,że raz dwa staniesz na nóżki .Wystarczy spojrzeć na Twoją pracę ..kolory leczą ::))Buziaczki

autor danstepien

blog: lira.bloog.pl
dodano: 05 października 2010 18:20

Pani Krystynko Slicznie Pani tworzy, jestem pod wrażeniem... Życzę dużo zdrowia !!!!!!!! pozdrawiam

autor dobrycoach

blog: DOBBRYCOACH.bloog.pl
dodano: 05 października 2010 9:47

Krysiu jestem pod wielkim urokiem Twoich kolorków,po prostu odlotowe!!! Chciałabym tak umieć sobie zrobić coś:( Pozdrawiam cieplutko,wracaj do zdrowia szybciutko.Nie daj się bakcylom,walcz czym się da.Czosnek mleko i cebula,miód,aloes smarowanie,a z łóżeczka szybko wstaniesz:)

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 04 października 2010 23:01

Witaj! Ach... jaki piękny portet... chora jestem na malarstwo... Przypomniałaś mi, że zaniedbałam swój blog o sztuce. Zmieniłaś wystrój, czy mi się wydaje? Mam nadzieję, że czujesz sie lepiej... Zdrowiej jak najszybciej i maluj jak najwięcej. Pewnie swymi dzielami upiększasz mieszkanie? Pozdrawiam mile - Krystyna

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 03 października 2010 22:58

Zdrowia zyczę

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 03 października 2010 20:22

Witaj:) Dlatego między innymi nie lubię jesieni. Wciąż dopadają jakieś przeziębienia, grypy itp. Trzeba to wyleżeć. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia:) Obraz cudny...:)

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl
dodano: 03 października 2010 19:40

Kuruj się Krysiu i wracaj jak najszybciej do zdrowia. Pozdrawiam

autor modest11

blog: teresa152.bloog.pl
dodano: 03 października 2010 17:34

Szybkiego powrotu do zdrowia:):):)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 03 października 2010 12:47

Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Przez net nic nie można złapać, oprócz wirusa. LW

autor JanToni

blog: JanToni341.bloog.pl

Komentuj z OpenID               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz