Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Kiki




Kiki
sobota, 13 listopada 2010 17:30


Skocz do komentarzy pod wpisem

Skrzypce Cygańskie-przecudne radosne granie...Kilka ostatnich dni to mój wyjazd do Gliwic(robiłam wyniki) i choroba wspaniałej przyjaciółki kociej-Kiki(ma 20 latek kocich).Byłam z nią dzisiaj u lekarza i najgorsze minęło-dostała kroplówkę, antybiotyki i już robi próby jedzenia.....Najważniejsze że...JESZCZE Z NAMI BĘDZIE!!!!.....Wspaniała          wiadomość!!!!Myślę pozytywnie i optymistycznie-choroby wszelkie-a sio!!!!Wynocha!A teraz obrazeczek dla polepszenia nastroju i poprawienia humorku..No i oczywiście filmik z moimi pracami z muzyką w tle....Lubię te obrazeczki radosne,uśmiechnięte...MAM FILM O PAPI.         Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 22 listopada 2011 19:48

Śliczna koteczka, cieszę się, że jest wszystko w porządku. Pozdrawiam.

autor iwmali

blog: iwmali.bloog.pl
dodano: 17 listopada 2010 6:42

Zdrowia dla Kiki.

autor modest11

blog: teresa152.bloog.pl
dodano: 14 listopada 2010 15:10

Tak jest! Choróbska sio i a kysz! Pozdrawiam słonecznie:)

autor alElla

blog: alella.blog.onet.pl/
dodano: 14 listopada 2010 10:39

A wiesz Krysieńko, że Twoja kotka wygląda zupełnie, jak moja Klara? Miała bardzo podobne ubarwienie, jak Kika. Już jej nie ma, ale to była cudowna przyjaciółka... Zawsze ją wspominam. To pięknie, ze będzie z Wami. :)

autor bellatrix2009

blog: bellatrix2009.bloog.pl
dodano: 13 listopada 2010 22:16

Krysiu, obejrzałam film i wysłuchałam muzyki. Przepiękne obrazy, takie ciepłe, radosne, w sam raz na jesienne chłody i chandrę. Jesteś bardzo utalentowana:) Pozdrawiam serdecznie:)

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz