Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Moje prace filmiki


Film  w prezencie od Syna-Moje prace na ekranieMOJE PRACE -FILMIKI W prezencie od WANDZI -też moje prace
sobota, 02 lipca 2011 20:11


Skocz do komentarzy pod wpisem


MOJE PRACE ZAGOŚCIŁY NA EKRANIE NA YOU TUBE-FILMIKI=DOSTALAM W PREZENCIE OD SYNA Z OPRAWA MUZYCZNĄ MOICH PRAC.BARDZO DZIĘKUJĘ..NASTĘPNY FIMIK DOSTAŁAM OD WANDZI STAŃCZAK Z WARSZAWY ,CUDOWNEJ CIEPŁEJ I BARDZO UZDOLNIONEJ WSZECHSTRONNIE ARTYSTKI KABARETOWEJ ORAZ AUTORKI PRZEPIĘKNYCH WIERSZY-JESTEM JEJ BARDZO WDZIĘCZNA. DZIĘKUJĘ.ZAPRASZAM DO WYSŁUCHANIA PRZEPIĘKNEJ MUZYKI W TAKT KTÓREJ TAŃCZĄ MOJE SKROMNE OBRAZECZKI W KOLORKI UBRANE..Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 04 stycznia 2012 21:19


W Twoich obrazach urzeka mnie przede wszystkim radosna kolorystyka. Pozdrawiam.

autor Anna

blog: www.samo-zycie-anny.blog.onet.pl
dodano: 25 listopada 2011 22:34

Z przyjemnością oglądnęłam i wysłuchałam. Pięknie dobrana muzyka, pomaga w odpoczynku, a kolory pobudzające - dające energię do działania. Pozdrawiam serdecznie.

autor majka47
dodano: 26 września 2011 12:21

Z przyjemnością oglądam te obrazki przy dzwiękach muzyki.Pozdrawiam serdecznie.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 18 sierpnia 2011 6:39

Mam nadzieję że urlop był fajny, pozdrawiam

autor bozena12361

blog: bozena.bloog.pl
dodano: 05 sierpnia 2011 20:44

Gratulacje dla twórców z przyjemnością obejrzałam filmiki... Nie wiedziałam że miałam tyle zaległości w odwiedzinach...:) Pozdrawiam cieplutko. Udanego weekendu. Jola

autor jabed

blog: jabed.bloog.pl
dodano: 09 lipca 2011 10:16

Pozdrawiam cieplutko weekendowo i znów się coś nie wpisuje komentarz

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 09 lipca 2011 10:15

Pozdrawiam cieplutko weekendowo

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 07 lipca 2011 7:46

Artystyczne dusze są mi zawsze przyjazne !!! kiedyś marzył mi się mój własny portret taki malowany ołówkiem !!! otiotylia.bloog.pl

autor oti
dodano: 07 lipca 2011 6:18

Krysiu nacieszyłam oczy Twoimi kolorami na pochmurny dzień. Pozdrawiam

autor Teresa

blog: cos-pisze.blog.onet.pl
dodano: 05 lipca 2011 17:38

Niesamowite zestawienie kolorów. Serdecznie pozdrawiam.

autor Anna

blog: www.samo-zycie-anny.blog.onet.pl
dodano: 05 lipca 2011 12:39

świat kolorów, świat artystycznych przeżyć, doznań. cieszę się, że przez chwile sie w nim znalazłem, i że są obok śwaity alternatywne, gdzie możemy sie schronić, odpocząć. zawsze jest sie przed czym chronić. pozdrawiam serdecznie

autor coobus

blog: coby99.bloog.pl
dodano: 04 lipca 2011 19:32

Oczarowałaś i zaczarowałaś wielu Blogowiczów, a dziś także mnie.Atmosfera i klimat bloga urzekające.Brawo, brawo, brawo...Będę wracać i zachwycać się.Serdeczności i słoneczny uśmiech.

autor dobrochnaa9

blog: Nie i amen...
dodano: 04 lipca 2011 9:57

Piękne,miły widok dla oczu,widać w nich Twoją wrażliwość Krysiu- masz piękną duszę.Oglądam i podziwiam dar jaki posiadasz. Pozdrawiam serdecznie.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 03 lipca 2011 21:35

Krysiu niektóre obrazki przypadły mi szczegolnie do gustu:) czy one są na sprzedaz...czy tylko do pooglądania? Pieknie:)

autor lilijka

blog: room23a.bloog.pl
dodano: 03 lipca 2011 20:16

Wspaniałe Krysiu:) Podziwiam Twoje piękne dziewczyny:) Pozdrawiam serdecznie, zostawiam myśli słoneczne i życzę miłego tygodnia:)

autor Marysia

blog: kwiaty-majki.blog.onet.pl
dodano: 03 lipca 2011 15:49

O tak, teraz już wierzę, że kolejne Twoje marzenie się spełnia. Obrazy śliczne! Uwielbiam zwłaszcza te Twoje radosne, kolorowe Dziewczyny. Pozdrawiam cieplutko oraz życzę wspaniałego czasu... niech trwa! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 03 lipca 2011 15:48

Eh, jak miło ogląda się tak pogodne i kolorowe dzieła, opatrzone przyjemną muzyczką :) Wspaniałe prace!!! Pozdrawiam deszczowo, życząc miłej niedzieli

autor singiel312.blogspot.com
dodano: 03 lipca 2011 15:22

Ja przewagą jak sama wiesz korzystam ze slajdów dla mnie to lepszy przekaz zdjęciowy.....................próbowałam na You Tube ale tam trzeba strasznie kompresować zdjęcia ...filmiki fajne...pozdrawiam.

autor maria

blog: maria.bloog.pl
dodano: 03 lipca 2011 12:09

Krystynko, mam nadzieję, że wakacje się udały. Filmiki interesujące i urocze. Szczególnie drugi wraz z jego obrazami przypadł mi do gustu. Wiesia

autor Vehuan

blog: Poszukaj.bloog.pl
dodano: 03 lipca 2011 10:46

Wspaniałe Krysiu! Podziwiam Twoje prace. :)

autor bellatrix2009

 blog: bellatrix2009.bloog.pl   dodano: 02 lipca 2011 22:23

No prosze, jakie dziela! Wielkie brawa! http://unser-welt.blogspot.com/

autor Katrina




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz