Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Kwiatowa moda



kwiatowa moda
(kliknij w fotkę-będzie większa)
niedziela, 10 lipca 2011 21:52  
 a moim ogródeczku odbyl się pokaz modykwiatowej.Każda kwiatowa panienka chciała być najpiekniejsza i malowała swoje kwiatowe ubranko barwami zabranymi tęczy....Sloneczko dopingowało promyczkami uśmiechając się cieplutko a deszczyk dał pić roslinkom .Oj działo się,działo...Robienie fotek było dla mnie cudownym odpoczynkiem ,wspaniałą zabawą .A teraz relacja z pokazu na moim ogrodzie(fotki robilam,maj-czerwiec i lipiec 2011}Uczestniczą też w tym pokazie moje obrazki-zapraszam serdecznie...Krystyna                   Tagi: ogród, kwiaty, moda, kapelusze, szpilki









      Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 28 kwietnia 2013 13:11

Jukki, maki, anemony;świat jest piękny, a Ty to piękno umiesz uchwycić. Gratuluję:) Skasuj, proszę wcześniejszą niedorzeczność. Autokorekta, bezmyślna małpa

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 28 kwietnia 2013 13:09

Jukki, maki, anemony;świat jest piękny, a Ty to piekło umiesz uchwycić. Gratuluję:)

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 25 lipca 2011 19:04

Przyszłam po uśmiech kwiatów,bo u mnie znów pada:( Pozdrawiam cieplutko.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 25 lipca 2011 15:21

świetnie zrobione;) pozdrawiam

autor donwinka3

blog: okiem-donwinki.bloog.pl
dodano: 25 lipca 2011 9:05

Dziękuję Ci Krystyno za gratulacje z okazji 2 rocznicy mojego blogowania! Dziękuję także za tyle ciepłych słów. Miło mi, że odwiedzasz mój blog. Wiele to dla mnie znaczy. Pozdrawiam serdecznie oraz miłego startu w nowy tydzień życzę! Halszka

autor Halszka

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 25 lipca 2011 7:04

Pięknie i kolorowo, pozdrawiam słonecznie

autor bozena12361

blog: bozena.bloog.pl
dodano: 24 lipca 2011 17:39

Krysia od rana pokwiatkowana. LW

autor JanToni

blog: jantoni341.bloog.pl
dodano: 23 lipca 2011 16:22

Och, jak u Ciebie pięknie, kwiatowo. Znów sobie oczęta nacieszyłam, Dziękuję! Dziękuję także za wizytkę! Masz rację, warto spełniać swoje zachcianki... bez spoglądania na wagę. Pozdrawiam cieplutko oraz milutkiego weekendu życzę! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 23 lipca 2011 5:18

miłego week-end'u Krysiu

autor Donwinka

blog: foto-donwinka.bloog.pl
dodano: 19 lipca 2011 19:46

Klik dobry:) Ależ tu kwiatowo. Jeden wielki klomb. Pozdrawiam serdecznie.

autor grycela-alElla

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 19 lipca 2011 14:50

piękne kwiatki! wyglądają tak wakacyjnie, aż by się chciało gdzies wyjechać;)

autor eszpa

blog: test-swiat.pl
dodano: 19 lipca 2011 9:53

zapachniało...

autor coobus

blog: coby99.bloog.pl
dodano: 18 lipca 2011 6:33

Witaj, Krystynko... ależ u Ciebie kolorowy zawrót głowy... kwiatowy!!! Jak ja to kocham. Serdeczności, Moja Miła i Słonecznika Ci życze na niebie i w sercu :):):)

autor MGM

blog: mgmdg.bloog.pl
dodano: 17 lipca 2011 21:15

Jak tu u Ciebie PIĘKNIE i KOLOROWO!!! PozdrawiaMY!

autor toiow

blog: tooioowoo.bloog.pl
dodano: 16 lipca 2011 10:43

Po prostu coś pięknego Kocham kwiaty, kocham te barwy tęczy. Tak wspaniale to wszystko komponuje się z obrazami Mistrzostwo Pozdrawiam Słonecznie

autor Annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 15 lipca 2011 22:53

Piękne kwiaty! I wspaniały pomysł! Też spróbuję zrobić z moich kwiatów zrobić takie kolaże. Kolekcjonuję fotografię pięknych kwiatów, a potem nie umiem ich wyeksponować. Poddałaś mi pomysł. Już jestem całkiem zdrowa. Pozdrawiam serdecznie. Hania

autor haniamrok

blog: wasylissa.bloog.pl
dodano: 15 lipca 2011 20:08

Kocham kwiaty wszystkie, a Twoje sa czarodziejskie, pozdrawiam jadwiga

autor jadwiga

blog: www.okiemjadwigi.pl
dodano: 14 lipca 2011 18:38

Świetne zdjęcia! Ja bardzo lubie fotografować ale Twoje (pozwól że tak je nazwe) kolaże są bardzo oryginalne! Nie jakieś tam zdjęcie kwiatów, tylko takie zapadające w pamięć. Pozdrawiam serdecznie

autor wscieknieta

blog: www.honestly.bloog.pl
dodano: 14 lipca 2011 16:32

Śliczne te kolaże. Cudownie kolorowe i optymistyczne:) Pozdrawiam:)

autor mada-lena77

blog: fotolenka.bloog.pl
dodano: 13 lipca 2011 20:37

Czar,urok i magia, wszystko w kwiatach zapisane kolorem lata i zapachem słońca, karmą dla zmysłów i pomysłem artystów do tworzenia i zauroczenia, znaleźć można w nich spokój i ciszę, oraz muzykę, radość duszy. Pozdrawiam cieplutko

autor 1beam

 blog: ejbpm.bloog.pl       dodano: 13 lipca 2011 18:42

Kolorowo i słonecznie. Nastrój radości emanuje z kwiatów i Twoich obrazków. serdeczności śl przed kolejnym wyjazdem - Krystyna

autor Laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 13 lipca 2011 12:29

PIękny blog. ;) Zapraszam do mnie. Miło by mi było gdybyś skomentowała ostatnią notkę, udzielała się na moim blogu, często go odwiedzała. Pozdrawiam. ;)

autor enjoyyy

blog: everydayhappy.bloog.pl
dodano: 13 lipca 2011 9:55

Chcesz mieć mega ubaw ale także w zabawie poznać datę śmierci?Wejdź na stronkę http://smierc.org rozwiąż test i ubaw się przy tym niesamowicie. Zapraszam - ubaw gwarantowany

autor kasiunienska

blog: zabawa weso%u0142a
dodano: 12 lipca 2011 21:42

Piękne obrazy naprawdę znakomite, wszystkiego dobrego życzę pozdrawiam bardzo mile i serdecznie, dużo słoneczka.

autor http://zawszelkacene.blog.interia.pl

blog: zawszelkacene.blog.interia.pl
dodano: 12 lipca 2011 16:17

Piękne kolaże. Cieszą zmysły i inspirują kolorami. Wspaniały relaks dla oka. Pozdrawiam i czekam na następne kompozycje Wiesia

autor vehuan

blog: poszukaj.bloog.pl
dodano: 12 lipca 2011 12:32

Jejjjjjjj....To mój taki okrzyk zachwytu.No, nie wiem co powiedzieć, ale czy można w ogóle coś powiedzieć wobec piękna.Pokornie milczeć i tyle.Serdeczności i uśmiech pogodny.

autor dobrochnaa9

blog: Nie i amen...
dodano: 12 lipca 2011 8:29

moda kwiatowa super pozdrowionka

autor donwinka3

blog: okiem-donwinki.bloog.pl
dodano: 12 lipca 2011 7:44

Krysiu ale nacieszyłam się tym Twoim pięknem. Fajny pomysł wkomponowania w to piękno natury Twoich obrazków. Bardzo mi się to podoba, bardzo.Pozdrawiam Krysiu.

autor Teresa

blog: cos-pisze.blog.onet.pl
dodano: 12 lipca 2011 7:27

Miło zajrzeć na blog, w którym panuje pozytywna energia, radośc życia, bo taka jest właścicielka. Na pewno tu zajrzę jeszcze aby poczytać co wczesniej się działo. Pozdrawiam ciepło :)

autor Malbena

blog: sytuacje@bloog.pl
dodano: 12 lipca 2011 6:57

dzisiaj tylko sprawdzam czy wczorajsze komentarze się zapisały pozdrowionka miłe Krysiu

autor donawink

blog: codniainna.bloog.pl
dodano: 11 lipca 2011 19:30

śliczne masz kwiatki w ogródku, pozdrawiam miło

autor Donatella

blog: codniainna.bloog.pl
dodano: 11 lipca 2011 18:53

Śliczne,przepiękne są Twoje kwiaty!!!Normalnie raj :))) Pozdrawiam - Maria

autor maria

blog: mariaszlosman.blog.pl
dodano: 11 lipca 2011 15:48

Kwiaty to chyba najpiękniejsze modele pozujące do zdjęć

autor Anna

blog: www.samo-zycie-anny.blog.onet.pl
dodano: 11 lipca 2011 15:46

Pozdrawiam..............świetne kolarze kwiatowe.......to racja że kwiaty są pięknym tematem.

autor mariaokmar

blog: maria.bloog.pl
dodano: 11 lipca 2011 15:45

Witaj u ciebie jest po prostu prawdziwe lato na bogato :)))))) Ferria kolorów i zapachów ... FANTASTYCZNIE

autor beata

blog: czarnobialaiwkolorze.bloog.pl
dodano: 11 lipca 2011 15:01

W Twoim pięknym, magicznym ogrodzie, nic dziwnego, że wszystkie kwiatki chcą pozować do zdjęć, i uczestniczyć w sesji fotograficznej, bo jest tam cudownie i kolorowo :) Pozdrawiam serdecznie

autor singiel312.blogspot.com
dodano: 11 lipca 2011 14:45

Cóż za piękne kompozycje! Kolorowa natura cudownie komponuje się z Twoimi równie pięknie kolorowymi obrazami. Jesteś Mistrzynią Kolorów. Pozdrawiam kolorowo! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 11 lipca 2011 10:01

Raj kwiatów lata muzyką gra, więc podziwiałem go tu i ja. Żółcie, czerwienie, biele, błękity to widok zawsze jest znakomity. Wszystko zielenią radosną tkane i niby co dzień tak spotykane, ale w kolażach barwnej mozaiki jest układanką z cudownej bajki. Z podziękowaniem ukłon zostawiam

autor BlaskM45

blog: mojkalejdoskop.bloog.pl
dodano: 11 lipca 2011 9:36

Pięknie jest w Twoim ogrodzie Krysiu. Żółcienie i fiolety, czerwień maków. Przyroda jest wdzięcznym tematem. Pozdrawiam cieplutko:)

autor icudaki

blog: rozmaite-tak.bloog.pl « nowsze komentarze 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz