Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

wtorek, 25 czerwca 2013

Urlop

URLOP-nie bedzie mnie dość długo...urlop sobie robię ale zapraszam do swojego świata koloru...
czwartek, 23 czerwca 2011 21:24



Skocz do komentarzy pod wpisem

 .Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę cudownych udanych wyjazdów,odpoczynku z uśmiechniętym słoneczkiem .No to pa.         Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 12 lipca 2011 20:48

Cudnie..jako wielbicielka ogrodów dziękuję za artystyczny pokaz...wiem tez ile pracy to wymaga...moje uznanie Witam po przerwie, życzę pięknych udanych dni i uśmiechu. Jola

autor jabed

blog: jabed.bloog.pl
dodano: 03 lipca 2011 12:52

Wspaniałych wakacji, cudownego wypoczynku Ci życzę! Nie mogę sie dość napatrzeć na Twoje prace, są cudne! pozdrawiam Hania

autor haniamrok

blog: wasylissa.bloog.pl
dodano: 01 lipca 2011 18:18

Zdecydowanie TWÓRCZOŚĆ jest radością życia i daje poczucie wyjątkowości w życiu. Podziwiam prace są pełne pasji i kolorów ! MIŁYCH WAKACJI I DUŻO SŁOŃCA

autor beciakb1

blog: czarnobialaiwkolorze.bloog.pl
dodano: 30 czerwca 2011 17:23

Dzięki takim ludziom, jak Ty, Krysieńko - nasz świat jest jeszcze piękniejszy. :)

autor bellatrix2009

blog: bellatrix2009.bloog.pl
dodano: 28 czerwca 2011 18:26

Nie nadążam za zmianami na tym blogu. Coraz to piękniejsze szatki przywdziewa... Pozdrawiam serdecznie.

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 27 czerwca 2011 23:17

Duzo słoneczka zyczę.Ula

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.onet.pl
dodano: 27 czerwca 2011 19:30

Wspaniałego odpoczynku A ja tymczasem pooglądam Twoje wspaniałe prace Pozdrawiam Serdecznie

autor yukka.26

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 27 czerwca 2011 12:14

Twoje prace Krysiu sa sliczne. Uwielbiam te ołówkowe. Pozdrawiam

autor Teresa

blog: cos-pisze.blog.onet.pl
dodano: 26 czerwca 2011 13:59

Miłego odpoczynku dużo fajnej pogody, pozdrawiam

autor bozena12361

blog: bozena.bloog.pl
dodano: 24 czerwca 2011 20:14

Miłego urlopu,dużo pozytywnej energii. Pozdrawiam cieplutko

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 24 czerwca 2011 19:41

Miłego urlopu. Pięknych niezapomnianych chwil oraz zdrówka życzę Ja będę zwiedzać ...galerie.

autor jabed

blog: jabed.bloog.pl
dodano: 24 czerwca 2011 19:41

Miłego urlopu. Pięknych niezapomnianych chwil oraz zdrówka życzę Ja będę zwiedzać ...galerie.

autor jabed

blog: jabed.bloog.pl
dodano: 24 czerwca 2011 17:41

urlopuj się miło;) buziaki

autor donwinka3

blog: okiem-donwinki.bloog.pl
dodano: 24 czerwca 2011 15:11

Witam! Bardzo ciekawe i kolorowe obrazeczki... rzeźby też robią wrażenie. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłych wakacji :)

autor singiel312.blogspot.com
dodano: 24 czerwca 2011 9:21

Wspaniale prace! Zawsze z mila checia ogladam! http://unser-welt.blogspot.com/ MILEGO URLOPU!

autor Katrina
dodano: 24 czerwca 2011 9:16

To się nazywa Utalentowane Małżeństwo! Wspaniałe prace. Jak zwykle jestem pod wielkim wrażeniem... Gratuluję! Życzę Ci wspaniałych, letnich dni razem z Twoją Rodzinką z daleka! Halszka

autor Halszka

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 24 czerwca 2011 9:05

Wypoczywaj Kochana, tylko znowu będzie mi brakowało Twojej kolorowej duszy. Wracaj z nowymi pomysłami i weną twórczą. Pozdrawiam cieplutko, chociaż leje za oknem.

autor icudaki1

blog: rozmaite-tak.bloog.pl
dodano: 24 czerwca 2011 7:58

Dużo odpoczynku, słoneczka i radości życzę:)))

autor nagietek

blog: naszefoto2.bloog.pl/
dodano: 23 czerwca 2011 22:25

Wypoczywaj Krystynko, ciesz się każdą chwilą. A ja tymczasem do świata barw się przenoszę. Dużo słońca, Wiesia

autor Vehuan

blog: poszukaj.bloog.pl

Komentuj z OpenID

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz