Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 22 czerwca 2013

Moje o mnie 28


DLA MAŁEJ DZIEWCZYNKI ZUZI ZAPROJEKTOWALAM KARTECZKĘ ŚWIĄTECZNĄ
ze sprzedaży której na Allegro pieniądze będą przeznaczone na zakup protezy rączki.....proszę kliknąć w aktywny linki-tam szczegóły...KrystynaDLA ZUZI


Tagi: Dla ZUZI, Proteza rączki

Więcej na ten temat
Dzieci WP
Gry dla dzieci - serwis dla Twojego malucha!
KobiecyPoradnik.pl
Filmy dla dorosłych

Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 11 grudnia 2011 15:11

Piękna praca...ach...zazdroszczę talentu Pozdrawiam Serdecznie

autor Annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 10 grudnia 2011 13:58

Podziwiam Cie Krystynko i Twoją chęć niesienia pomocy dziecku:)To piękne;)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 09 grudnia 2011 20:17

Jak to robisz:)? ,ze cudeńka fantastyczne ci wychodzą:)

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 09 grudnia 2011 16:08

Witaj Krysiu! Śliczna karteczka. Pozdrawiam

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 08 grudnia 2011 18:35

Kartka śliczna! Szczytny cel. Masz serducho Krystyno jak dzwon... Dziękuję za wizytkę i ciekawy komentarz do mojego wpisu nt. Violetty Villas! Ja myślę, że syn już jej wybaczył. Wygląda mi na dobrego człowieka. Pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 08 grudnia 2011 16:58

Kartka śliczna i cel szczytny .Na Allegro nie kupuję , ale pomówię ze Starszym (synem) . Może mi pomoże . Pozdrawiam Cię i gratuluję świetnego pomysłu

autor henwgl

blog: aromat.bloog.pl
dodano: 08 grudnia 2011 16:11

Śliczna kartka, niech zdziała cuda:) Pozdrawiam :)

autor mada-lena77

blog: fotolenka.bloog.pl
dodano: 08 grudnia 2011 15:50

Piękna karteczka dla Zuzi::))Kliknę w link ::)) Pozdrawiam Serdecznie Krysiu-danka

autor blondyna
dodano: 08 grudnia 2011 9:32

Ojej Krysiu aż oczy grają jak się patrzy. Lubię Twoje prace, są takie radosne i optymistyczne. Pozdrawiam.

autor icudaki1
dodano: 08 grudnia 2011 7:08

Podziwiam Cię, po stokroć. Masz talent, dobre serce i... wnuczkę. Gratuluję.

autor kresowianka32
dodano: 08 grudnia 2011 0:03

Krystynko, gratuluję również nowego potomka. To ogromna radość.

autor Vehuan

blog: poszukaj.bloog.pl
dodano: 07 grudnia 2011 23:59

Niezwykle misterna, piękna praca. Pełna optymizmu i radości, aż gębula moja sama się uśmiecha. Niestety, Krystynko, tak samo jak 1beam też nie potrafię poruszać się w Allegro. Jest to dla mnie czarna magia

autor Vehuan

blog: poszukaj.bloog.pl
dodano: 07 grudnia 2011 20:44

Lubię patrzeć na Twoje prace, są takie...optymistyczne. Dużo koloru sprawia, że gęba się uśmiecha:) Pozdrawiam

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl
dodano: 07 grudnia 2011 15:30

Trzeba mieć talent, żeby "zmajstrować" taką ładną , a parcochłonną karteczkę. Gratuluję.

autor kresowianka32
dodano: 05 grudnia 2011 20:00

Cudna karteczka,jesteś Krysiu niesamowita,mam nadzieję,że będzie miała wielu nabywców,ja chętnie bym kupiła,ale allegro to dla mnie abstrakcja,boję się w tej sferze poruszać.Poczekam do Świąt jak będę u córci,to ją poproszę. Pozdrawiam serdecznie

autor 1beam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz