Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 22 czerwca 2013

Moje o mnie 27


BABCIA
sobota, 03 grudnia 2011 19:36


Skocz do komentarzy pod wpisem

BABCIA-BRZMI DUMNIE....ZOSTAŁAM DZISIAJ ŻONĄ DZIADKA-JESTEM BARDZO SZCZĘŚLIWA!!!!!!!!!!!!!!!!RADUJE SIĘ SERDUCHO!(naciśniesz na serduszko-będzie duże)


Tagi: babcia, wnuczek, serce

Więcej na ten temat
Pytamy.pl
Co wasza babcia potrafi robić najlepiej?
Pytamy.pl
Wkurzająca babcia ;/

Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 23 sierpnia 2012 22:13

gratuluje wnusi :)

autor nikollet85

blog: mama-laurki-testuje.bloog.pl
dodano: 26 czerwca 2012 16:05

zapraszam na kawe z truskawkami kamila

autor kamilablog1

blog: kamilablog1.bloog.pl
dodano: 26 czerwca 2012 16:05

zapraszam na kawe z truskawkami kamila

autor kamilablog1

blog: kamilablog1.bloog.pl
dodano: 10 grudnia 2011 18:14

Moje gratulacje Krysiu,niech rośnie zdrowo wnusiu,a Twoje serducho wciąż się raduje.Pozdrawiam serdecznie.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 09 grudnia 2011 16:06

Krysiu moje gratulacje. Pozdrawiam Teresa

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl
dodano: 09 grudnia 2011 14:16

MOJE SERDECZNE GRATULACJE KRYSIU To wspaniałe uczucie,wiem coś o tym.Gorąco pozdrawiam także dziadka

autor maria

blog: mariaszlosman.bloog.pl
dodano: 05 grudnia 2011 15:29

Gratuluję serdecznie. Ja mam nadzieję, że wkrótce stanę się mamą

autor Viola

blog: lazur.aedu.pl
dodano: 04 grudnia 2011 19:03

Gratuluje i zazdroszczę, mało, umieram z zazdrości. Rodzicom i Babci sto lat. maluszkowi Nieba uchylam:)

autor czesia

blog: objazdowy.bloog.pl
dodano: 04 grudnia 2011 15:54

Wprawdzie jeszcze babią nie jestem,i nie bardzo mi się do tego spieszy,ale rozumiem Twoją radość. Serdecznie gratuluję dziadkom i rodzicom. Pozdrawiam serdecznie.

autor Ludmiła

blog: blogkobiety.bloog.pl
dodano: 04 grudnia 2011 14:17

Moje szczere gratulacje dla szczęśliwej Babci :)) Narodziny dziecka to wielka radość dla całej rodziny :) Pozdrawiam serdecznie

autor singiel312.blogspot.com
dodano: 03 grudnia 2011 20:14

Babciu - bardzo się cieszę i gratuluję . Dziadziowi także . To wielka radość i szczęście . Sama coś o tym wiem , bo mam czteroletnią wnusię .Na pewno będziesz wspaniałą i bardzo kochającą babcią . Wszystkiego najlepszego dla maleństwa i dla Rodziców .

autor henwgl

blog: aromat.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz