Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 22 czerwca 2013

Moje o mnie 29


TROSZKĘ ZIMNO...jak w zimie...ale na blogach cieplutko jest!....
poniedziałek, 30 stycznia 2012 19:32


Skocz do komentarzy pod wpisem

Ponieważ się zimno zrobiło postanowiłam poszukać wśród swoich rysowanko-malowanek obrazków energetycznych aby dodać energii,ciepła i śmiechu sobie oraz odwiedzającym mój blożek.A oto one:Czarodziejka i kwiatuszek czerwony....(kliknij w obrazek=więcej energii dostaniesz ha..ha....)


Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 02 kwietnia 2012 8:11

Piękne obrazki, dodają energii i chęci do życia. Pozdrawiam serdecznie.

autor motyl_2

blog: motyl2.bloog.pl
dodano: 03 lutego 2012 19:59

Przepiękne obrazy Od razu się cieplej robi Pozdrawiam Serdecznie

autor Annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 03 lutego 2012 9:31

Dziękuję! Udało Ci się mnie rozgrzać tymi pięknymi, energetycznymi obrazeczkami. Świetnie to działa. Dziękuję za wizytkę! Nigdy się nie boję wędrować samotnie po lesie. A jeśli chodzi o ten wypadek z psami z mojego ostatniego wpisu, to okazało się, że ich właściciel stracił przytomność i leżał w śniegu. Dobrze więc, że zadzwoniłam na 112.

autor Halszka

blog: wp771.bloog.pl/
dodano: 02 lutego 2012 22:48

Twoje obrazy i Twoja serdeczność pięknie rozgrzewa:) Pozdrawiam Krysiu:)

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl
dodano: 02 lutego 2012 20:29

Oj Krysieńko chyba już zapomniałas sobie o ciężarnej kobietce!:) Pozdrawiam ciepło!

autor Toiowo

blog: tooioowoo.bloog.pl
dodano: 02 lutego 2012 12:43

No i właśnike takiej energii było mi trzeba Krystynko. Dziękuje ślicznie i cieplutko pozdrawiam

autor czarnawrona - basia

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 02 lutego 2012 12:28

Kiedy te kwiaty ożyją?Zwiastuja lato.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 02 lutego 2012 9:50

Klik dobry:) ... a ja do energetycznych obrazów dodaję słoneczko. Trzymajmy się ciepło. Pozdrawiam serdecznie.

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 01 lutego 2012 22:07

Pięknie i kolorowo...dziękuję za doznania artystyczne. Pozdrawiam i zdrówka życzę. Jola

autor jabed

blog: jabed.bloog.pl
dodano: 01 lutego 2012 20:27

I kwiatuszek zadziałał . Zaraz cieplej Dzięki za ciepłe kolory , które działają także na serducho . Serdecznie pozdrawiam

autor henwgl

blog: aromat.bloog.pl
dodano: 01 lutego 2012 9:10

Oj tak, przyda się trochę energii, bo końcówka zimy trochę nam daje do wiwatu. Twoje prace zawsze są takie energetyczne i ciepłe. Pozdrawiam cieplutko

autor icudaki1

blog: rozmaite-tak.bloog.pl
dodano: 01 lutego 2012 8:20

Piękne obrazki. Przeglądnęłam Twoje prace i zauważyłam, że większość z nich jest właśnie w tych ciepłych, rozgrzewających kolorach. Serdecznie pozdrawiam.

autor majka47
dodano: 31 stycznia 2012 18:30

Twoje obrazy cudownie ocieplają. Za oknem mróz - 17 st.C Krysiu, fajne, że przesyłasz nam swoje ciepełko... Serdecznie pozdrawiam

autor sara-maria

blog: sara-maria.bloog.pl
dodano: 31 stycznia 2012 12:23

piekne, dajace wiele ciepełka kolory az milo i lepiej :) pozdrawiam

autor merlin

blog: merlin-joe.bloog.pl
dodano: 31 stycznia 2012 10:02

Oj zimno zimno Krysiu,ale Twoje malowanki cieplutkie i radosne,jak na wiosnę.Pozdrawiam cieplutko.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 31 stycznia 2012 9:50

Oj zimno zimno Krysiu,ale Twoje malowanki cieplutkie i radosne,jak na wiosnę.Pozdrawiam cieplutko.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 31 stycznia 2012 6:37

Witaj Krysiu! Dziękuję za ten energetyczny kolor. I już mam więcej energii na dzisiejszy dzień..Pozdrawiam Krysiu.

autor Peja0515

blog: peja0515.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz