Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 22 czerwca 2013

Moje o mnie 19

Niedzielka-bolało-przestało i fajnie jest!!!!
niedziela, 27 lutego 2011 15:22

Skocz do komentarzy pod wpisem


Krystynkowy kręgosłupek ciutkę pokrzywiony-za dużo o nim...ale zrobi się lżej gdy się tak troszkę wyrzuci z siebie...No i przyszła niedzielka ta....Fajna by była gdyby....gdyby nie ten cholerny kręgosłupek..........U Pań w wieku mym coś boleć musi-no ale bez przesady-ja chcę już wyjść w plener i pooglądać czy zwiastuny wiosny już widać.....A to wyglada tak..Z wersalki na krzesło,z krzesła na wersalkę i dookoła tak...Troszku to nawet śmieszne jest,gdy po tabletce bolec przestaje....Daję sobie jeszcze tydzień,nie więcej...Wstanę i chodzić na spacery zacznę....No....chyba zacznę.!Telewizorek-denerwuje!Radyjko-denerwuje!Coś bardzo nerwowa się zrobiłam.....Nawet ołówek i kredka z którymi zawarłam pakt zdrowienia w tej chwili nie pomagają-wredna dla nich jestem.No to idę z krzesełeczka na wersaleczkę...No to pa.(w kolorek czerwoniasty ten wpis wystroiłam-energii dodaje.....)Dopisek za dni kilka-jest dobrze,chodzę,siedzę,nawet na spacerku byłam.Ku zdrowotności ma się i aby nie zapeszyć dodałam kolejny uśmiech do obrazeczka...Krystyna.



Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 06 maja 2011 21:51

Życzę szybkiej poprawy zdrowia - a może jakiś masaż, czy zabiegi? Na pewno na taki ból zdrowy jest ruch - gimnastyka, jazda na rowerze i wówczas można się cieszyć wiosną. Serdecznie pozdrawiam.

autor majka47

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz