Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 22 czerwca 2013

Moje o mnie 20

Znowu jestem....
niedziela, 27 lutego 2011 15:35




Skocz do komentarzy pod wpisem

W popłoch wpadłam...przez godzin kilka nie było mojego blożka ...ani wpisów...ani adresów do blogów przyjaciół!!!Ale już działa....Nie rozumiem po co te numery WP wyczynia....?Oby mi to było ostatni raz! Przyzwyczaiłam się do blożka swego i do biegania po innychl...A MOJA GALERIA OBRAZY -dodaję co jakiś czas obrazeczki do galerii i rzeżby męża-zapraszam....Malutko teraz maluję bo czasu mało....Nie byłam też długo na zajęciach-ale postaram się w tym tygodniu nadgonić zaległości i dołączyć do grupy aby oczy nacieszysz kolorkami z obrazów które powstały przez czas mojej nieobecności.Wiem że są bardzo piękne-widziałam na bloogu.Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za odwiedzinki.Wpadnę DO WAS napewno Krystyna.


Tagi: Estas Tonne

Więcej na ten temat
Pytamy.pl
Znowu mam pytanie , tak mnie nosi ...
Pytamy.pl
Znowu te walentynki.... czy Wy też tak je...

Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 30 marca 2011 20:33

I bardzo dobrze, że jesteś... Smutno było by bez Ciebie. WP trzeba dać czas. Są pazerni na mamonę... i wlepione przez nich reklamy spowalniają nasze blogi. Dziękuję za wizytkę! I ciesz się własnym szczęściem! Tacy ludzie, „szczury”, pojęcia nie mają, że my jesteśmy szczęśliwsi od nich... I to ich strata! My wiemy, co szczęście znaczy... a ci niech dalej gonią... ale do czasu, aż przyjdzie kryska... bo przyjdzie na pewno! Pozdrawiam wiosennie! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 07 marca 2011 23:51

Pięknie dziękuję za wizytkę i milusi komentarzNajlepsze życzenia z okazji Święta Kobiet Krysiu życzę Tobie i sobie.Kwiatuszki zostawiam i bardzo cieplutko Ciebie pozdrawiam Helena

autor lenakwiecinska

blog: zapiskileneczki.bloog.pl
dodano: 07 marca 2011 19:12

Super gitarzysta: Pozdrawiam cieplutko

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 07 marca 2011 18:03

Każdy z nas przyzwyczaił się do swojego bloga i nikt nie chce zmieniać adresu.... WP największy problem ma w weekendy.... wówczas dostać się na własnego bloga, to nie lada sztuka :) Pozdrawiam serdecznie :)

autor grzanka31

blog: singiel3312.bloog.pl
dodano: 06 marca 2011 9:41

A cóż to za wspaniały uliczny grajek? Kawał pięknego "męczyzny" A też i artysta... świetnie gra! Pozdrawiam cieplutko oraz przyjemnej niedzielki życzę! Halszka

autor Halszka

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 05 marca 2011 21:39

Witaj Krystynko:)) Tak pieknie i przyjemnie u Ciebie - jak zawsze:))) Pozdrawiam Cie serdecznie i zycze pieknej, slonecznej niedzieli

autor nagietek

blog: nagietek2.blog.onet.pl
dodano: 04 marca 2011 15:04

Krysienko, pozdrawiam Ciebie serdecznie jeszcze z pracy i z nad popołudniowej kawy!:)

autor toiow

blog: tooioowoo.bloog.pl
dodano: 03 marca 2011 20:31

Dziękuję serdecznie Krysiu:)) i wzajemnie..

autor lenakwiecinska

blog: zapiskileneczki.bloog.pl
dodano: 02 marca 2011 20:54

A wiesz Krysieńko? Obejrzałam sobie dzisiaj galerię prac Twojego męża. Jego pasja to drewno, moja to glina... Twój małzonek ma wielki talent, jestem pod wrażeniem - teraz podwójnym, bo wcześniej wiedziałam tylko o Twoim. :) Dłonie trzymające kulę, żółw, koty, czy dzbany... równie cudnie wyglądają wykonane z drewna. Robię takie same rzeczy!! :) Serdecznie pozdrawiam.

autor bellatrix2009
dodano: 02 marca 2011 18:50

Witaj Krysiu..pięknie dziękuję za wizytkę i przemiłe pozdrowienia..Ostatnio mam niewiele czasu,ale czasami zaglądam..a u Ciebie jak zawsze pięknie jest co posłuchać nacieszyć ucho,nacieszyć oczy bo wszystkie Twoje obrazki i rzeźby męża są przeurocze.Cieplutko Ciebie pozdrawiam i uśmiech słoneczny zostawiam.

autor Lenakwiecinska

blog: zapiskileneczki.bloog.pl
dodano: 02 marca 2011 13:45

Już się przyzwyczaiłam do numerów WP. Piękny natchniony gitarzysta i jego muzyka, ohhh!!! A, Ty, Krysieńko, wykorzystuj każdą chwilkę cennego czasu i twórz swoje niespotykane cudowności. Podążaj za swoją weną. Pozdrawiam, Wiesia

autor Vehuan

blog: poszukaj.bloog.pl
dodano: 01 marca 2011 7:58

Troszkę Cię nie było, faktycznie. Namieszał nam administrator trochę, ale dobrze, że przerwa nie była jakaś bardzo długa. Nadrabiaj Krysiu, będę zaglądać. Pozdrawiam cieplutko.

autor icudaki

blog: rozmaite-tak.bloog.pl
dodano: 28 lutego 2011 17:22

TEraz na emeryturze mam też mniej czasu niż kiedyś.Paradoks.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.onet.pl
dodano: 28 lutego 2011 14:37

Nie wiem czy tak jest u Wszystkich, ale u mnie bardzo często jest jakaś awaria, co rzeczywiście działa zniechęcająco.Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie Elżbieta.

autor motyl2.bloog.pl

blog: motyl_2
dodano: 28 lutego 2011 13:11

Zwykle w końcu tygodnia, administratorzy dokonują zmian i tak np. było w niedzielę na Opowiadaniach, które zupełnie zmieniły szatę graficzną, ale dobrym obyczajem portalu jest wstawienie strony z komunikatem wyjaśniającym sytuację. U nas mogła być lokalna awaria blogów, ale na czynnej stronie WP nie było żadnych komunikatów, lecz i przerwa była dość krótka. Pozdrawiam LW

autor jantoni341

blog: jantoni341.bloog.pl
dodano: 28 lutego 2011 9:16

Niemożebnie mnie to wkurzyło.

autor pajeczyca
dodano: 27 lutego 2011 21:07

Tak Krysiu, niezbyt miłą niespodziankę mieliśmy dzisiaj od rana. Tak się zniechęciłam, że nawet nic mi się dzisiaj nowego nie chciało napisać. Mam nadzieję, że to się nie powtórzy. Pozdrawiam ciepło:)

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl
dodano: 27 lutego 2011 20:27

Ja też Krysiu byłam mocno zaniepokojona.Och ta WP wciąż nam robi jakieś niespodzianki. Pozdrawiam serdecznie.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 27 lutego 2011 20:26

Ja też Krysiu byłam mocno zaniepokojona.Och ta WP wciąż nam robi jakieś niespodzianki. Pozdrawiam serdecznie.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 27 lutego 2011 15:54

Piękną minką nas o tym informujesz. WP dzisiaj przeprowadza "remont" naszych blogów. Ja o tym wiedziałam. Pisali do mnie. Szkoda tylko, że wszystkich blogowiczów nie poinformowali. Nie oszczędzili nerwów. Dziękuję za wizytkę! Miło mi, że podobają Ci się obie Halinki. Masz rację, co teraz dzieje się z polską koleją woła o pomstę do nieba. Dworce zdewastowane, pociągi zniszczone, tory pokaleczone... a przecież było tak pięknie... w tamtych latach... aż mi to nie chce przez usta przejść, ale wydukam: - za komuny. A teraz co?! Pociągi widmo jeżdżą po okradanych z trakcji elektrycznej torach, po walących się dworcach... Ech, szkoda gadać! Może przyszłość będzie lepsza dla polskich kolei... a może już tylko niemieckich? Pozdrawiam cieplutko oraz życzę miłego niedzielnego wieczorku! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz