Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 22 czerwca 2013

Moje o mnie 18

PIERWSZY ROCZEK BLOGOWANIA ZA MNĄ!!!

wtorek, 15 lutego 2011 14:21Jest rocznica PIERWSZA Mojego BLOŻKA-Dzięki niemu moje życie stało się troszkę inne...tzn.barwniejsze...Zagościło u mnie wiele WSPANIAŁYCH OSÓB które wniosły wiedzę,poezję,kolor,teatr,radość,siebie opisująć bardzo ciekawie radości i smutki dnia codziennego-a to bardzo dużo jest.Dzięki Wam mogłam podróżować blisko i bardzo daleko,oglądać inne kultury,kraje...smakować pyszne ciasta...cieszyć się pięknem przyrody..zastanowić się nad sobą dzięki profilkom psychologicznym.....Kiedy byłam smutna-musiałam się uśmiechnąć czytająć wpisy na blogach które są uśmiechnięte mimo problemów... i wtedy mnie nie wypadało użalać się nad sobą...tłumaczyłam sobie NO KRYŚKA GŁOWA DO GÓRY,a cóż to za problem ten twój jest... i do przodu.....DZIĘKUJĘ ŻE JESTEŚCIE!!!Wpadajcie do mnie na kawkę,muzyczki posłuchać,coś popisać i obrazeczki pooglądać...Będzie mi bardzo miło....Krystyna(Noga już sprawna-zaczynam wyruszać na spacerki aby wiosenki poszukać i do domu przynieść.. .


Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 24 lutego 2011 22:20

Och.....gratulacje ! Miły Jubileuszek ! Masz rację, blogowanie daje wiele radości i możliwość spotkania niezwykłych ludzi. Blogujmy więc nadal ! Ja też szykuję Urodzinki - zapraszam do Pogadajmy o peerelu .... za dni parę! Wszystkiego miłego dla Bloga oraz Autorki ! Niech się nam bloguje !

autor Bet-Wędrowna Mrówka
dodano: 24 lutego 2011 18:33

Dla mnie blog jest również formą rozrywki, prawie nie gram w gry komputerowe, ot od czasu do czasu wyruszę wirtualnie jako pirat na morze, ale to wszystko. Gazety kłamią, telewizja kłamie i ciągle w koło macieju powtarza stare filmy, polityka schodzi na psy ( nie wiem czy pies by się nawet za to nie obraził, kolejne rządy traktują nas obywateli jak dojne krowy...Tylko stare, dobre zaufane blogi, a właściwie wspaniali ludzie, którzy za nimi stoją są wolni, niezależni, prawdziwi, szczerzy, uczciwi, a pozbawieniu fałszu, obłudy, zakłamania, hipokryzji i zwykłej chciwości. Pisząc bloga i czytając inne wkraczam w mój własny prywatny świat, który jest odskocznią od tego, w którym muszę jakoś egzystować. Pozdrawiam.

autor wieniumorski

blog: kapitanwien.bloog.pl
dodano: 23 lutego 2011 20:37

poraczkowałaś ząbków dostałaś kraćkaj więc dalej tylko nie szalej... kolejnych latek życzy kolega z piaskownicy

autor coobus

blog: coby99.bloog.pl
dodano: 22 lutego 2011 19:00

Krysiu, miałam problem z wejściem na Twojego bloga:( Z okazji rocznicy życzę Wszystkiego dobrego! I życzę sobie więcej takich rocznic, cobym mogła Twoje dzieła podziwiać:) Pozdrawiam ciepło:)

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl
dodano: 19 lutego 2011 6:12

Krysiu ciesze się, że z nogą ok. Z okazji roczka wszystkiego dobrego. Pozdrawiam

autor modest11

blog: teresa152.bloog.pl
dodano: 18 lutego 2011 21:39

STO LAT Kiedy roczek mija przychodzi refleksji chwila i dziwimy się jak ten czas leci a my płodzimy słowa i wersy co z serca płyną i nasz czas umilają i mamy nadzieję, że innym też umilą. CIESZ SIĘ KRYSIU KAŻDĄ CHWILĄ

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 18 lutego 2011 11:51

Pierwsze Urodziny są chyba najprzyjemniejsze. Roczniak już nie raczkuje, zaczyna brykać, towarzystwo ma do zabawy... No, to czekam na osiemnastkę, o! Darz Blog!

autor grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 18 lutego 2011 11:24

No i d.... blada - za przeproszeniem. Zacięło się czy co? Ech... ta Wirtualna Polska nasza. A może to jest skutek wybuchów na słońcu?

autor Pleciuga
dodano: 18 lutego 2011 11:20

Ja też mam kłopoty z pozostawianiem komentarzy.

autor Pleciuga
dodano: 18 lutego 2011 10:35

No to gratuluję Ci Krystyno tego roczka! Aż się nie chce wierzyć, że to już roczek przeleciał. Ja też Ci dziękuję za Twój wspaniały blog. Swoim talentem, swoimi obrazami, wprowadzasz w nasze życie tyle ciepła... tyle pięknych barw. Jak to dobrze, że jesteś, miła Krystyno! Z wielką przyjemnością będę przy Tobie trwać. Dziękuję Ci za odwiedzinki i za tyle ciepłych słów pod moim adresem i mojego bloga! Ogromnie mi miło, że tak mnie postrzegasz... i cieszę się bardzo, że czytanie mojego bloga sprawia Ci przyjemność. Tym bardziej widzę sens w jego prowadzeniu. Pozdrawiam Cię bardzo gorąco! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 17 lutego 2011 23:00

słoneczny uśmiech przynoszę z okazji tak sympatycznej rocznicy .. a u mnie na blogu jest dla Ciebie Krysiu walentynkowe ziarenko optymizmu no i dwie nagrody ... tylko nie wiem czy znajdzesz bo już nowy wpis ... POZDRAWIAM BARDZO SERDECZNIE ... mały bukiecik przebiśniegów przyjmij od wioluni a ode mnie tulipana ... w doniczce - żeby długo do Ciebie się uśmiechał ...

autor biruta M Liberalka

blog: violka-historie.blog.onet.pl/
dodano: 16 lutego 2011 21:42

Gratulacje :) I następnego , równie dobrego albo jeszcze lepszego:) U mnie też minął roczek ...dodam , że szybko:)

autor hurghada35

blog: hurghada35.bloog.pl
dodano: 16 lutego 2011 21:04

Dobrze, że już jesteś.Jak znajdziesz Panią Wiosnę, to trochę ją pogoń, niech szybciej idzie.Pozdrawiam.

autor icudaki

blog: rozmaite-tak.bloog.pl
dodano: 16 lutego 2011 15:09

Gratuluję tak miłej rocznicy oraz życzę wielu kolejnych blogowych rocznic :) Pozdrawiam serdecznie

autor grzanka31

blog: singiel3312.bloog.pl
dodano: 16 lutego 2011 15:09

Gratuluję tak miłej rocznicy oraz życzę wielu kolejnych blogowych rocznic :) Pozdrawiam serdecznie

autor grzanka31

blog: singiel3312.bloog.pl
dodano: 16 lutego 2011 13:15

Gratulacje, ja tę przyjemność miałem 25 stycznia, ale coś dodam, z Hurghadą jesteście blogowymi "bliźniaczkami", ona tez dzisiaj obchodzi rocznicę i co ciekawe założyła bloga 21 dni później ode mnie, ale o tej samej godzinie... i minucie. Pozdrawiam Jubilatkę. LW

autor jantoni341

blog: jantoni341.bloog.pl
dodano: 16 lutego 2011 12:37

Krysiu, codziennie do Ciebie wpadam. Słucham muzyki i delektuję się Twoimi ograzami czy też tymi, które polecasz. Również i mnie odmieniło wewnętrznie prowadzenie bloga. Krysiu, nie wątpię, że ten pierwszy rok, nie będzie ostatnim. Ja, założyłam swój blog 1 lutego. Też prowadzę go rok. Gratuluję i kwiatuszki z uciskami

autor vehuan

blog: poszukaj.bloog.pl
dodano: 15 lutego 2011 21:13

Krysieńko, wszystkiego najlepszego z okazji pierwszej rocznicy i mam nadzieję na wiele kolejnych:) Podoba mi się nowa szata graficzna bloga:) Pozdrawiam serdecznie:)

autor rodorek

blog: rodorek.bloog.pl
dodano: 15 lutego 2011 19:24

No czyli wszystko wraca do normy. To dobre wiadomości. A dla rocznego bloga... jeszcze kolejnych lat takich "tłustych".

autor dotkabar

blog: pajeczyca.bloog.pl
dodano: 15 lutego 2011 15:45

Witaj Krysiu| | w świetnej nowej szacie graficznej swojego bloga:) Wszystkiego dobrego z okazji Pierwszego Roczka i mam wielką nadzieję ,że tych blogowych latek będzie jeszcze wiele,wiele,wiele..i przez te latka będziemy czytać wspaniałe wpisy,oglądać prześliczne obrazy,słuchać pięknej muzyki i że będziesz nas przyprawiać o kolorowy zawrót głowy w swoich pięknych kolorach tęczowych.Cieplutko Ciebie pozdrawiam choć u mnie za oknem niemały mróz..brrr. Krysiu bardzo dobre wieści:)) noga zdrowa i pierwsze spacerki przedwiosenne super:))

autor Lenakwiecinska

blog: zapiskileneczko.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz