Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 22 czerwca 2013

Moje o mnie 11 komentarze 1


Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 30 października 2010 10:17

piękne te Twoje rysunki ... dawno tutaj nie byłam to i teraz z przyjemnością pospacerowałam sobie ... Co tam smutki Krystyno - niech żyje wesołość ... niech żyje talent .. POZDRAWIAM ...

autor biruta M Liberalka

blog: violka-historie.blog.onet.pl/
dodano: 29 października 2010 21:19

Jak zwykle podziwiam Twój talent.

autor ula

blog: dawnodawnotemu.bloog.pl
dodano: 27 października 2010 20:06

Pozdrawiam serdecznie. Dzisiaj ja w takt tanga Milonga... :)

autor bellatrix2009
dodano: 27 października 2010 13:27

dla mnie ajkby nowość taka muzyka jednak zawsze to cos innego i inspirującego otiotylia.bloog.pl

autor oooo
dodano: 26 października 2010 16:48

Tak się w moim życiu zakałapućkałem, że dawno u Ciebie, nic nie napisałem. LW

autor jantoni341

blog: jantoni341.bloog.pl
dodano: 25 października 2010 20:23

Tak piękne obrazy poprawiają nastrój. Równoważą i wyciszają. Mam nadzieję, że grypa minęła i zdrowie dopisuje .

autor Vehuan

blog: poszukaj.bloog.pl
dodano: 25 października 2010 15:50

Wpadłam, by Ciebie pozdrowić i życzyć dobrego tygodnia! Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie w porządku... bo jakoś tak zamilkłaś... Eee tam, na pewno! Tylko trochę odpoczywasz od blogowiska. Buziaczki! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 24 października 2010 20:07

Ładne zdjecia. pozdrawiam. A muzyki tez warto czasem posłuchac :):):)

autor kwiatuszek

blog: niezwykly-kwiat.bloog.pl
dodano: 22 października 2010 18:50

jak zawsze pięknie...!! pozdrawiam ciepło!

autor toiow

blog: tooioowoo.bloog.pl
dodano: 20 października 2010 22:56

Witam serdecznie. :) Dziś wyjątkowo zapraszam na notkę fotograficzną. :)

autor bellatrix2009
dodano: 19 października 2010 20:25

Ach Malowanki pozytywnie zakręcone. Że też jestem kompletnym "malarskim" beztalenciem.

autor dotkabar

blog: pajeczyca.bloog.pl
dodano: 19 października 2010 17:54

Krysiu malowanki, jak mówisz, świetne. Uwielbiam takie ołówkowe. Muzyki też czasami słucham i czasami tańczę. Pozdrawiam

autor modest11

blog: teresa152.bloog.pl
dodano: 19 października 2010 17:23

Ciekawe obrazy, a smutne chwile zawsze przemijaja. Podstawa to pozytywne myslenie. Pozdrawiam i dziekuje za komentarz:)

autor mada-lena77

blog: fotolenka.bloog.pl
dodano: 19 października 2010 5:11

Obrazeczki jak zwykle piękne::) Pozdrawiam i życzę pięknego dnia

autor jagas9

blog: tirena.bloog.pl
dodano: 19 października 2010 5:11

Obrazeczki jak zwykle piękne::) Pozdrawiam i życzę pięknego dnia

autor jagas9

blog: tirena.bloog.pl
dodano: 18 października 2010 16:07

No tak Krysiu, dla równowagi musi być chwila radości i chwila smutku. Gdyby nie było jednego, skąd wiedzielibyśmy, jakie jest to drugie i... czy jest... Pozdrawiam z uśmiechem i takiegoż życzę i Tobie, aby smutna chwilka jak najkrótsza była. :)

autor bellatrix2009
dodano: 18 października 2010 12:50

Krysiu główka do góry .Potrafisz sama się uleczyć ze smutku.Taka pogodna duszka z Ciebie::) Obrazeczki jak zwykle piękne::) Pozdrawiam i życzę pięknego dnia

autor danstepien

blog: lira.bloog.pl
dodano: 17 października 2010 19:46

Witam Cię serdecznie Krystynko. Wpadłam bardzo milutko Ci podziękować, że o mnie pamiętasz i odwiedzasz, choć jestem nieobecna na blogowisku. Zrobiłam sobie przerwę od blogowania ale juz mi tego brakuje. Niedługo będę aktywna:) Dziś chciałam Cię serdecznie pozdrowić, jeszcze wkrótce zajrzę na dłużej na poczytanie:) Życzę Ci dobrego tygodnia.

autor Marysia

blog: kwiaty-majki.blog.onet.pl
dodano: 17 października 2010 17:29

Lubię Ewę Demarczyk,jej teatralny głos potęgujący i wyrażający emocje. Krysiu cudowne jest to,że potrafisz oddać swoje uczucia w swoich pracach,że tworzysz obrazy piękne barw,a z uśmiechem Ci do twarzy. Pozdrawiam serdecznie.

autor 1beam

blog: ejbpm.bloog.pl
dodano: 17 października 2010 15:15

Tanga sama lubię słuchać ...ale Ewy Demarczyk już dawno nie słuchałam./........pozdrawiam.

autor mariaokmar

blog: maria.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz