Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

sobota, 22 czerwca 2013

Moje o mnie 11

Tango i metamorfoza
piątek, 15 października 2010 17:36


Skocz do komentarzy pod wpisem
Tango La Cumparsita..i Tango Argentina...Tak mnie dzisiaj cosik na słuchanie tanga wzięło.....i na Ewunię DemarczykDemarczyk Walc..a gdy posłuchałam,potańczyłam w myślach-zmiana nastroju nastąpiła-a to przecież o to chodzi!!!Trzeba sobie jakoś radzić....troszku smutna...smutna..Ąle wolę siebie wesołą-i o ile się uda to maluję bużię uśmiechem.Samą radością się nie da żyć-musi być równowaga..z przewagą tych chwil radości oczywiście..(Moje malowanki i muzyka WandziMAM FILM O PAPI)i fotki....


Komentarze
Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 11 listopada 2010 20:41

Pozdrawiam cieplutko

autor jagas9

blog: tirena.bloog.pl
dodano: 11 listopada 2010 17:22

Dziękuję za wizytkę! Cieszę się bardzo, że swoim wpisem o pomidorach, narobiłam Ci apetytu na te wspaniałe, zdrowe, pełne witamin i minerałów warzywo. No to smacznego... i na zdrowie! Pozdrawiam cieplutko i pomidorkowo! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 11 listopada 2010 15:06

Ja też lubię Ewę Demarczyk i lubię też jak widze że Krystynka tak ładnie się uśmiecha... tak trzymać. pozdrawiam

autor dobrycoach

blog: DOBRYCOACH.bloog.pl
dodano: 11 listopada 2010 13:46

dziękuję za ciepłe słowa... teraz to u mnie radośc bez dna

autor toiow

blog: tooioowoo.bloog.pl
dodano: 11 listopada 2010 13:44

Pozdrawiam ciepło i miłego dzionka życzę :) B.

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 11 listopada 2010 9:55

Miłego dnia

autor Jaga

blog: www.tirena.bloog.pl
dodano: 11 listopada 2010 9:52

Ty kochana to zdolna bestyja jesteś Gratuluję talentów i pozdrawiam bardzo cieplutko:))

autor jolita.jk

blog: botaniczny.bloog.pl
dodano: 10 listopada 2010 23:58

Pozdrowionka gorace:)))

autor marigold23

blog: marigold23.bloog.pl
dodano: 10 listopada 2010 21:08

Co nowego słychać,może jakies nowe prace malarskie? Miło pozdrawiam:)

autor jrp34

blog: room23a.bloog.pl
dodano: 07 listopada 2010 17:12

Cieszę się bardzo, że się wreszcie odezwałaś. Bardzo się cieszę. Dziękuję za miłe słowa! A wiesz, ja się przede wszystkim młodo czuję... na sercu i na duszy... hihihi...! a lustra, na wszelki wypadek, omijam łukiem. Pozdrawiam cieplutko! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 07 listopada 2010 9:48

W wolnej chwili przybiegłam pozdrowić i jak zwykle sztuką się okrywasz::) Kochana Krystynko.Piękne !!....Ileż Ty tego masz ...Boziuniu Kochana ...Całuski ślę .Napiszę dopiero 15-go::)

autor Danka-lira
dodano: 07 listopada 2010 5:10

Wpadłam przywitać sie:) Miłej niedzieli zyczę:)

autor lilijka

blog: room23a.bloog.pl
dodano: 06 listopada 2010 22:14

Dziękuję z całego serca za wskazówkę.Spróbuję,a może się uda i ktoś mnie wysłucha.Gorzej jak jest już być nie może,a tylko pomóc może.Jeszcze raz serdecznie dziękuje i ciepło pozdrawiam.A Pani blog jest bardzo ładny i jeszcze ta muzyka..choć mam minę nie za wesołą przez ten problem,a jednak udało mi się uśmiechnąć,gdy zobaczyłam Pani blog i posłuchałam piosenek.

autor lenakwiecinska

blog: zapiskileneczki.bloog.pl
dodano: 06 listopada 2010 21:04

Bardzo dziękuję Krystynko, za te wiarę, że będzie dobrze. Ja również uważam, że po każdym, nawet największym smutku, zawsze przychodzi czas na radość :) Buziaczki

autor grzanka31

blog: singiel3312.bloog.pl
dodano: 06 listopada 2010 5:30



autor Jaga

blog: www.tirena.bloog.pl
dodano: 05 listopada 2010 18:48

Uśmiech jesienny zostawiam na miły wieczór. :)

autor bellatrix2009

blog: bellatrix2009.bloog.pl
dodano: 05 listopada 2010 17:16

Jak zwykle pięknie. Pozdrawiam jesiennie i życzę miłego wieczoru Elżbieta

autor motyl_2

blog: motyl2.bloog.pl
dodano: 02 listopada 2010 22:54

witaj Imienniczko Krysiu... Jak z humorkiem? U mnie też ostatnio zmienny, ale zawsze w ostateczności - pogodny. Uśmiech dodaje urody i tego życzę... Lubię tu zaglądać w ten czarodziejski świat kolorów... Zapraszam do Polskich Muz na moje ostatnie artykuły, ostatni to - "Meksykański ołtarz w santa Muerte. Dobranoc - Krystyna

autor laura

blog: krystynar.bloog.pl
dodano: 01 listopada 2010 21:50

Piekne!!!! Pozdrawiam serdecznie:)

autor marigold23

blog: marigold23.bloog.pl
dodano: 31 października 2010 10:26

Pozdrawiam cieplutko... Bądź zdrowa! Halszka

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz