Chcę znów pisać bloga

Moje zdjęcie
Poland
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Kwiateczki



KWIATECZKI
poniedziałek, 22 marca 2010 16:10

Skocz do komentarzy pod wpisemGdy coś boli mnie ,mam zły dzień,pogoda nie taka to co robię????Spoglądam na stronki gdzie są Te moje obrazeczki namalowane i jak mantrę powtarzam:CHCĘ JAK TE KWIATECZKI RADOSNĄ BYĆ,ACH TAK RADOSNĄ BYĆ!!!Wpadłam na chwilkę aby kwiateczki takie radosne wstawić-w rzeczywistości na ogródeczku jeszcze śpią i nie kwitną,nawet listeczków zielonością pomalowanych im brak.,Na bloogu moim wyprostowane w sukieneczkach bardzo kolorowych, pokazują kwiatową modę!Zostawiam WAS- rozsiewajcie radosne fluidy na sieć całą KROLEWNY kwiatowe WY!!!(troszkę energii ,radości i kolorku im porwałam-ale i tak są piękne)Skocz do dodawania komentarzy
dodano: 02 lutego 2012 6:39

A ja karmie sie radością u ciebie. Ładnie tu i kolorowo, na co spojrzę, wszystko cieszy. Nawet nie masz pojęcia jak mi miło, że odnalazła mnie Szczecinianka. Ma to dla mnie szczególne znaczenie, bo jak wiesz też nią jestem. To Teraz obydwie, jak koleżanki z jednego miasta zaglądamy do siebie i dzielimy się pozytywną energią. Posyłam ci jej cały ocean Liliana http://owocdecyzji.com/

autor liliana2playas@yahoo.com
dodano: 26 stycznia 2011 15:14

Od jakiegoś czasu, jak jest troche gorzej niz powinno, zaglądam do Ciebie, tu aż kipi pozytywna energia.

autor icudaki

blog: rozmaite-tak.bloog.pl
dodano: 23 marca 2010 17:56

Róże...najpiękniejsze i najdostojniejsze z kwiatów. Symbolizują obraz życia...:)

autor czarnawrona12

blog: czarnawrona12.bloog.pl
dodano: 22 marca 2010 20:42

Piękne te kwiatki :) Zawsze jak byłam mała marzyłam o duzym ogrodzie z kwiatkami :)

autor Maarta

blog: www.kocham-ks.bloog.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz